PrzemekSSP Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Zrobiłem u siebie test Vagiem bo od kilku dni jestem w jego posiadaniu.. nie ważne, miałem od początku problem z rezerwą w mojej a4 jak wracałem nim na kołach od szwaba to zapaliła mi się rezerwa, ok spoko zaraz cpn jakiś i zatankuje się, przejechałem 2km samochód zgasł, ki ch*j? na początku zepsuł się itp itd. kupiony dopiero samochód, milion myśli, na cpn drugim w bańki wachy, zaleliśmy, odpowietrzony, chodzi ok wszystko jasne. Jeździłem tak jakiś czas ale zaczęło się to robić denerwujące, kupiłem po to vag-a, zrobiłem test wskazówek, każda ma się zatrzymać na środku, lecz u mnie tak nie jest... Rezerwa zapala się tak jak zaznaczyłem na zdjęciu zieloną kreską, i paliwa w baku jest na 2/3km. Jak ustawię wskazówkę wyżej to to mi nic nie da bo zapali się wraz jak będzie tego paliwa na 2/3km, zgadza się? Bo będzie pokazywało więcej tego paliwa a tak naprawdę może rezerwa się zapalić pod pierwszą białą kreską.. Miał ktoś kiedyś podobny problem? Aha jeszcze, pływak był czyszczony i jest sprawny Edytowane 9 Grudnia 2014 przez PrzemekSSP
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 A może to wina pływaka w zbiorniku? Co do zegarów to Vdo czy Jager? Bo na zdjęciu nie widzę.
PrzemekSSP Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 VDO jak pisałem pływak sprawdzany ;/ Nikt nic nie wypowie się?
jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ok.jeszcze raz. Podczas testu wskazówki mają iść na maksa, oraz do połowy. Ustaw je aby tak było. Potem się zobaczy co dalej.
PrzemekSSP Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ustawie je na środku idealnie wszystkie, to będę miał nad czerwonym polem paliwa a już w P*zdu mi zabraknie..., więc jeszcze gorzej :/
maniekaudia4 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 napewno postępujesz według tej procedury kalibrować możesz na dwa sposoby 1 opróżnić bak i zatankować rezerwe 7l dokonać regulacji wskazówki do rezerwy (nie do środka skali)2 zatankować do pełna i dokonać regulacji wskazówki do pełnego baku (ostatniej kreski)
PrzemekSSP Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Hmm niby proste ale opróżnić bak do 0 nie jest takie proste a zatankować do fulla też , ale wsumie dobry pomysl, jeszcze jak ktoś ma jakieś zdj jak ma full bak prosił bym bym sobie ustawił jak będzie okazja, zatankować do fulla wyjąc wskazówkę i ustawić w maksymalnej pozycji tak?
maniekaudia4 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Hmm niby proste ale opróżnić bak do 0 nie jest takie proste a zatankować do fulla też , ale wsumie dobry pomysl, jeszcze jak ktoś ma jakieś zdj jak ma full bak prosił bym bym sobie ustawił jak będzie okazja, zatankować do fulla wyjąc wskazówkę i ustawić w maksymalnej pozycji tak? najprościej będzie odkręcić pompke paliwa w zbiorniku (pod tylnim siedzeniem) i spuścić paliwo
mobopx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Sprawdzałeś styki na pływaku? W temacie Efekt wymiany licznika na FIS jest trochę o tym. Sam szukam rozwiązania z tym, że mi rezerwa zapala się odwrotnie, jak jest pełny bak. A na pustym wcale się nie zapala to dopiero przypadek. Pływak sprawdzony, wskazówka siedzi i pomysłu się wyczerpały...
Oral Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja przy wymianie buzzera w zegarach miałem tak, że źle przykręciłem jedną z 4 śrubek i wskazówka świrowała. ( pewnie cofali licznik i nie dokręcili )
mobopx Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Pany co zepsułem jeśli wskazówka od prędkościomierza w pewnym zakresie nie leci płynnie tylko takimi skokami? Ostatnio ściągałem wskazówkę i od tej pory tak mam... silniczek do wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się