arek974 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Koledzy kupiłem auto z zawieszeniem 1BE , OYK,OJG ,problem w tym że jak dla mnie jest za twarde i nisko stoi ,poradzcie jak go przywrócić do normalności ,jakie amory -czy musze je wymieniać i sprężyny ,auto jak w profilu koła 16.
Pawel88ST Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 1BE jest bardzo komfortowe w porównianiu do 1BV ale jak masz BEXA w quattro to lepiej zapolowac na jakiś "mądry" gwint, auto będzie dalej dobrze wyglądało, dobrze się prowadziło i komfort zostanie na przyzwoitym poziomie
arek974 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 No właśnie po dokładnym rozkodowaniu Vin wychodzi że jest to zawieszenie sportowe ,na wlepce jest 1BE ,ale jest naprawde niskie 63 cm na oponie 16 i komfortu to ja tam niestety nie widze ,może zbyt krótko jeszcze nim jeżdże (ok tygodnia ) zobaczymy , ale chyba rozejże się za standartem .
Magnusx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witam, Jaki jest orientacyjny koszt wymiany całego zawieszenia? Chodzi o części + robocizna. Pozdrawiam
kkam Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 amortyzatory + wahacze(ori lem) + robocizna =3000-3200zł
Magnusx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 amortyzatory + wahacze(ori lem) + robocizna =3000-3200zł Ok, dzięki
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Za LMa 2500zł czesciami i robota mozna ogarnąć.
tomaszstn Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Większość uważa że 1BE jest jeszcze za mało precyzyjne i minimum to 1BV ale jak Ci zależało na komforcie to po co Audi kupowałeś? Nawet 1BA jest dość twardym zawiasem (choć i tak większość mówi że to ponton). Trzeba było celować w jakiegoś francuza. Audi fajnie i precyzyjnie się prowadzą ale kosztem komfortu. 1BE, Twój silnik i napęd to marzenie wielu na tym forum więc nie szukaj dziury w całym tylko się przyzwyczaj do jazdy tym autkiem. Na prawdę da Ci wiele przyjemności.
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Sprawdz kropki na springach. możliwe ze juz ktoś przy nich grzebał
greg2505 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 na 16 też mam 63cm i mam ori 1be jedynie co zmienione to amory z tyłu
sciemamcz Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Kolego ja miałem 1BV po zmianie na 1BA różnica kolosalna na komfort z precyzją prowadzenia na minus ale już się przyzwyczaiłem i nie wrócił bym na 1BV. Radość z 1BV miałem tylko na autostradach i na s-kach na co dzień dramat nie ten kraj, nie te drogi
erchi Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 I tak dobrze, że jeździsz na 16" i w miarę normalnym profilu, na 17" jeżdżenie po innych drogach niż nowe czuć we wnętrznościach
arek974 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 To mnie kolego " siemamcz " pocieszyłeś ,właśnie mam takie samo odczucie na równym asfalcie jest bajka trzyma się jak przyklejony ,a po mieście horror ,chyba przymierze się do 1BA .
roman_tyk Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 jak cos to mam zawieszenie 1BA na sprzedaz ktore podejdzie do Twojego auta.
Wegor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Siemanko wszystkim. Historia zaczyna się o tego że moja audi była trochę wysoko a cenię sobie wygląd i postanowiłem wymienić zawieszenie na S-line . Zawieszenie kupiłem i odstawiłem do majstra na wymianę oczywiście nie zadowoliło mnie to bo była dalej za wysoko, po jakimś miesiącu poleciałem spr. zbieżność a tu mechanik do mnie że, prawe koło z tyłu wystaje 2 cm bardziej niż to drugie koło na tej samej osi .... Wiadome jest to że jak pojade do typa co zakładał zawieszenie to się wyprze wszystkiego i teraz pytanie co z tym zrobić ?(Wymieniane było wszystko amorki, sprężynki, i wszystkie wahacze itp).
jacek70 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 No sam nie wiem co ma wymiana amora do tego że koło wystaje 2 cm. Że niby jak to przestawił? Robiłeś wcześniej zbieżność, jeśli tak i masz kwit to jedź do typa i niech robi. A może był dzwon???
Wegor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy Wymieniałem też piastę na tej stronie może różni się od drugiej? Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy Wymieniałem też piastę na tej stronie może różni się od drugiej? A może jest regulacja tylnej belki ???
sciemamcz Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 To mnie kolego " siemamcz " pocieszyłeś ,właśnie mam takie samo odczucie na równym asfalcie jest bajka trzyma się jak przyklejony ,a po mieście horror ,chyba przymierze się do 1BA . Kolego sprężyny kupiłem oryginalne z 1ba z przelotem 140 tyś. w kategoriach wagowych dokładnie pod moje auto a amorki nowe bilsteina, zamienniki do zawieszenia 1ba. Nowe gumy dolne, górne, osłony i odboje i jest bardzo dobrze jak na moje potrzeby i odczucia.
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Sprawdź też ET tylnych felg, może się różnią o 20 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się