Magnusx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witam, Planuję po zakupie samochodu remont kapitalny tego silnika (1.9 tdi) i chciałym się dowiedzieć jaki jest koszt "regeneracji". Co należy wymienić w takiej jednostce i ogólnie jak to zaplanować no i czy jest sens? Pozdrawiam
Magnusx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 VP37 czy PDek ? Prawdę mówiąc nie wiem, napewno będę starał się znaleźć pojazd z końcówki produkcji, Jaki lepiej szukać?
Magnusx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Lepiej kupic drugi silnik Ze względu na duże przebiegi tych silników chciałem zregenerować ten silnik żeby dłużej pojeździł, kupując nowy używany silnik, wrócę do punktu wyjścia
C4NC3R Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) To wiesz już przed zakupem że silnik będzie padnięty czy jak? Jeśli fantazja by Cie poniosła to remont nawet i ponad 10K PLN... Z drugim silnkiem też do końca nigdy nie wiadomo, ale słupek za 2k już dostaniesz, regeneracja pompek 2-3k, wałek z ASO 2,5k, suma szybko rośnie, a lista nadal długa, wiem bo to niedawno przerabiałem;), nie kupuj 1.9, popytaj o 1,8T Albo 1.9 na VP37 mniej problematyczny Edytowane 20 Grudnia 2014 przez C4_KAWON
Magnusx Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 To wiesz już przed zakupem że silnik będzie padnięty czy jak? Jeśli fantazja by Cie poniosła to remont nawet i ponad 10K PLN... Z drugim silnkiem też do końca nigdy nie wiadomo, ale słupek za 2k już dostaniesz, regeneracja pompek 2-3k, wałek z ASO 2,5k, suma szybko rośnie, a lista nadal długa, wiem bo to niedawno przerabiałem;), nie kupuj 1.9, popytaj o 1,8T Albo 1.9 na VP37 mniej problematyczny Generalnie to niechciałbym remontować silnika zaraz po zakupie, jedynie obowiązkowe wymiany, ale chciałbym doprowadzić silnik do stanu tak by jeszcze ze 300k pojeździł, Czy 1.8T jest mniej awaryjny? To ma być samochód dla żony także stąd moje pytania dotyczące różnych napraw. 1
piotrsob1 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Generalnie to niechciałbym remontować silnika zaraz po zakupie, jedynie obowiązkowe wymiany, ale chciałbym doprowadzić silnik do stanu tak by jeszcze ze 300k pojeździł, Czy 1.8T jest mniej awaryjny? To ma być samochód dla żony także stąd moje pytania dotyczące różnych napraw. Jaki będziesz miał pożytek ze swojej lepszej połowy , jak w najbliższych latach ma tyle kilosów nakręcić Przy takich planach przebiegowych, to bym drugi silnik na zapas postawił w garażu
C4NC3R Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 up, +1, najlepiej to spięty już ze skrzynią HCK;)
Jarek882 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 a ja bym zrobił tak że wolałbym przepłacić za auto w DE i kupić je z przebiegiem 100tyś niż pakować się w remonty czy wymiany silnika a wiem że są takie auta z niskimi przebiegami tylko się cenią...
piotrsob1 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Kupienie takiego niskoprzebiegowego B7 , przynajmniej w 2,0TDI nic nie gwarantuje Wiem to z autopsji Edytowane 20 Grudnia 2014 przez piotrsob1
Magnusx Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 a ja bym zrobił tak że wolałbym przepłacić za auto w DE i kupić je z przebiegiem 100tyś niż pakować się w remonty czy wymiany silnika a wiem że są takie auta z niskimi przebiegami tylko się cenią... A jaki mniej więcej koszt takiej niemki? W jakie kwoty celować bo szczerze jak szukałem to też po 200k znajduje w cenach które są w pl, więc u nas mają pewnie po 400k
Jarek882 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jak szukałem 1.8t z przebiegiem do 150tys to rok 2004 b6 ponad 7tys euro z fajnym wyposażeniem
Magnusx Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Jak szukałem 1.8t z przebiegiem do 150tys to rok 2004 b6 ponad 7tys euro z fajnym wyposażeniem Na jakiejś konkretnej stronie szukałeś? Ja się nie mogę zdecydować czy szukać 1.8t benz czy 1.9t dies
Magnusx Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Mobile . de A jak wyglądają koszty napray w 1.9 i 1.8? Porównywalnie? VP37 czy PDek ? Prawdę mówiąc nie wiem, napewno będę starał się znaleźć pojazd z końcówki produkcji, Jaki lepiej szukać? Który silnik jest lepszy? Jakie są różnicy i po czym poznać która jednostka jest wstawiona w samochodzie? W ogłoszeniach bardzo żadko jest napisane jaka to wersja silnika.
elmer80 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 W B7 nie było już pompy VP wysłane z Commodore 64
C4NC3R Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 W b6 też nie ma pompy. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się