Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Remont kapitalny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Planuję po zakupie samochodu remont kapitalny tego silnika (1.9 tdi) i chciałym się dowiedzieć jaki jest koszt "regeneracji". Co należy wymienić w takiej jednostce i ogólnie jak to zaplanować no i czy jest sens?

Pozdrawiam

Opublikowano

VP37 czy PDek ?

Opublikowano

VP37 czy PDek ?

Prawdę mówiąc nie wiem, napewno będę starał się znaleźć pojazd z końcówki produkcji, Jaki lepiej szukać?

Opublikowano

Jaki rocznik ?

Opublikowano

Jaki rocznik ?

2007/2008

Opublikowano

Lepiej kupic drugi silnik

Opublikowano

Lepiej kupic drugi silnik

Ze względu na duże przebiegi tych silników chciałem zregenerować ten silnik żeby dłużej pojeździł, kupując nowy używany silnik, wrócę do punktu wyjścia :)

Opublikowano (edytowane)

To wiesz już przed zakupem że silnik będzie padnięty czy jak?

Jeśli fantazja by Cie poniosła to remont nawet i ponad 10K PLN...

Z drugim silnkiem też do końca nigdy nie wiadomo, ale słupek za 2k już dostaniesz, regeneracja pompek 2-3k, wałek z ASO 2,5k, suma szybko rośnie, a lista nadal długa, wiem bo to niedawno przerabiałem;), nie kupuj 1.9, popytaj o 1,8T

Albo 1.9 na VP37 mniej problematyczny

Edytowane przez C4_KAWON
Opublikowano

To wiesz już przed zakupem że silnik będzie padnięty czy jak?

Jeśli fantazja by Cie poniosła to remont nawet i ponad 10K PLN...

Z drugim silnkiem też do końca nigdy nie wiadomo, ale słupek za 2k już dostaniesz, regeneracja pompek 2-3k, wałek z ASO 2,5k, suma szybko rośnie, a lista nadal długa, wiem bo to niedawno przerabiałem;), nie kupuj 1.9, popytaj o 1,8T

Albo 1.9 na VP37 mniej problematyczny

Generalnie to niechciałbym remontować silnika zaraz po zakupie, jedynie obowiązkowe wymiany, ale chciałbym doprowadzić silnik do stanu tak by jeszcze ze 300k pojeździł, Czy 1.8T jest mniej awaryjny? To ma być samochód dla żony także stąd moje pytania dotyczące różnych napraw.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Generalnie to niechciałbym remontować silnika zaraz po zakupie, jedynie obowiązkowe wymiany, ale chciałbym doprowadzić silnik do stanu tak by jeszcze ze 300k pojeździł, Czy 1.8T jest mniej awaryjny? To ma być samochód dla żony także stąd moje pytania dotyczące różnych napraw.

Jaki będziesz miał pożytek ze swojej lepszej połowy , jak w najbliższych latach ma tyle kilosów nakręcić :decayed:

Przy takich planach przebiegowych, to bym drugi silnik na zapas postawił w garażu :grin:

Opublikowano

up, +1, najlepiej to spięty już ze skrzynią HCK;)

Opublikowano

a ja bym zrobił tak że wolałbym przepłacić za auto w DE i kupić je z przebiegiem 100tyś niż pakować się w remonty czy wymiany silnika a wiem że są takie auta z niskimi przebiegami tylko się cenią...

Opublikowano (edytowane)

Kupienie takiego niskoprzebiegowego B7 , przynajmniej w 2,0TDI nic nie gwarantuje :decayed:

Wiem to z autopsji :hi::naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

a ja bym zrobił tak że wolałbym przepłacić za auto w DE i kupić je z przebiegiem 100tyś niż pakować się w remonty czy wymiany silnika a wiem że są takie auta z niskimi przebiegami tylko się cenią...

A jaki mniej więcej koszt takiej niemki? W jakie kwoty celować bo szczerze jak szukałem to też po 200k znajduje w cenach które są w pl, więc u nas mają pewnie po 400k

Opublikowano

Jak szukałem 1.8t z przebiegiem do 150tys to rok 2004 b6 ponad 7tys euro z fajnym wyposażeniem

Opublikowano

Jak szukałem 1.8t z przebiegiem do 150tys to rok 2004 b6 ponad 7tys euro z fajnym wyposażeniem

Na jakiejś konkretnej stronie szukałeś? Ja się nie mogę zdecydować czy szukać 1.8t benz czy 1.9t dies

Opublikowano

Mobile . de

Opublikowano

Mobile . de

A jak wyglądają koszty napray w 1.9 i 1.8? Porównywalnie?

VP37 czy PDek ?

Prawdę mówiąc nie wiem, napewno będę starał się znaleźć pojazd z końcówki produkcji, Jaki lepiej szukać?

Który silnik jest lepszy? Jakie są różnicy i po czym poznać która jednostka jest wstawiona w samochodzie? W ogłoszeniach bardzo żadko jest napisane jaka to wersja silnika.

Opublikowano

W B7 nie było już pompy VP

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

W b6 też nie ma pompy.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...