Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem Polakiem i wszystko co Polskie jest dla mnie najlepsze. Mamy polskie pociągi które są sławne na całą europe, mamy zbrojeniówkę o której huczy cały świat, niestety z motoryzacji mamy tylko piekne wspomnienia ..... Było juz tyle nie udanych inwestycji w Polskie auto że szkoda słów.

Według mnie sylwetka tego auta była by bardzo nowoczesna i jesli firma nie rozpadła by sie po 2 latach wielu Polaków kupiło by to auto z czystego sentymentu do pochodzenia tego samochodu.

Opublikowano

Bardzo fajny, trochę zalatuje Insignią ale fajne. Szkoda tylko że jak zawsze na tym się skończy.

Opublikowano

Według mnie patrząc z profilu to tył podobny do BMW X6 a przód rzeczywiste do Insigni

Opublikowano

całkiem całkiem ten poldek :D

Opublikowano

fajny Trapez :decayed:

Opublikowano

jak dla mnie zaje...te cacko jak na polaków i wszystko w nim git

Opublikowano

Pozostaje tylko jak zawsze kwestia ceny ile by miał kosztować, ale oczywiście bardzo ładne auto do którego na pewno nie powstydziłbym się wsiąść.

Opublikowano

Może i trochę ma z insigni, ale bardzie mnie się przypomina BMW GT ;] jak na polski to wow! Lecz to tylko skorupa, co w środku ważniejsze!

Opublikowano

Wszystko fajnie, ale to co widać na filmiku to zwykły render grafika komputerowego, a nie prototyp...

Opublikowano

Jestem za :thumbup1:

Opublikowano

Mógłby być bardziej podobny do borewicza.

Bardziej wysunieta maska i podwójne reflektory.

Dodge zrobił tak challengera i jest bardzo podobny do tego z lat 70

wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

Mogłoby się tylko jakoś inaczej nazywać. Po pierwsze Polacy mają strasznie do łbów nasrane i każe auto jakie by widzieli to Warszawa, Syrena albo Polonez. Poza ten zasrany krąg dziadostwa nie idzie się nijak wyrwać. Wyobraźnia i polot na poziomie klocka drewnianego. Z tej "wielkiej" trójki tak na prawdę konserwa zwana Syreną była polska więc do reszty nie ma co nawiązywać.

A samo FSO? od początku było komunistycznym śmieciem bez jakichkolwiek korzeni, tradycji itd. Wszytko to co miały w tamtych latach od dawna wypracowane Skoda, Tatra czy inne marki dla FSO nie istniało. Nie ma czego żałować a tym bardziej nie ma do czego wracać, FSO to nie była żadna marka tylko motoryzacyjny śmieć. Większą wartość jako marka stanowiła nawet wskrzeszona Dacia niż to żałosne FSO.

A czy bym kupił nowy, polski samochód gdyby powstał? Kupiłbym ale pod warunkiem, że stanowiłby realną konkurencję dla samochodów zagranicznych jeśli chodzi o jakość a jednocześnie sporo tańszy. Marka o wartości zerowej musi kosztować odpowiednio mniej.

Edytowane przez marekg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...