Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T 350KM] Problem z turbiną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hamownia przyspieszenia nie poda raczej ??czy ja sie nie znam moze??:)

Opublikowano

Panowie naprawdę wyluzujcie. Z czasem się wszystkiego dowiemy :tongue4::wink4:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 15:46_________________________________________________

Znajomy ma Leona z taka sama moca i zdwoma mapami przy 350km robi 5s bo auto sie slizga najzwyczajniej w swiecie...

teraz to ty bajki opowiadasz :kox::polew::tongue4: :tongue4:

nie ma opcji na 5 sekund

Opublikowano

oj zdziwilbys sie mocno powiem Ci bo ...wrx dostal po pupie. Tyle moge powiedziec. sam go nie mierzylem wiem co widzialem,moze ma 5.5 - who cares ? wazne ze nie 3.8 i nie ma takiej mozliwosci

p.s. tak swoja droga to ... 3.0 w tdi takie np Cubera mysle ze zrobi 6.5 s lekko ... a jest o niebo ciezsze niz leon.

Opublikowano

moze ma 5.5

5,5 to mam ja a takie leony po 350KM dochodzą mnie dopiero na swoim 4 biegu...

trzeba zejść na ziemie Panowie i nie opowiadać bajek, zasłyszanych gdzieś od kogoś :wink4:

Opublikowano

moze ma 5.5

5,5 to mam ja a takie leony po 350KM dochodzą mnie dopiero na swoim 4 biegu...

trzeba zejść na ziemie Panowie i nie opowiadać bajek, zasłyszanych gdzieś od kogoś :wink4:

Rownie dobrze Twoja opowiesc moge uznac za bajke ... :polew:

Ile kucy jaki moment?? jaka waga ?? Ile osiek ?

p.s. wiec na ile wyceniasz takiego leona z 350km ? bo jestem ciekaw ile mu dajesz... bmw 335d ma 6 s... wazac jakies 250-300kg wiecej od Leona.:)

Opublikowano

Rownie dobrze Twoja opowiesc moge uznac za bajke ...

jak wolisz :naughty:

Opublikowano

dobra .. ja proponuje aby kolega pojechal ta swoja 1.8t 350KM czy tam 370KM na hamownie i bedzie wiadomo co jest pięc

Opublikowano

zrob logi kolego i wstaw na mail, jeśli kolega ma ster po tuningu i mapa z której czyta ster z odpięta przeplywką nie była ruszona to nie pojedzie wogóle.

Witam! Szanownego kolege na forum :thankyou2:

Pozdro

Sorry za OT.

Ps. 350KM w ośce :sarcastic:

Opublikowano

dobra .. ja proponuje aby kolega pojechal ta swoja 1.8t 350KM czy tam 370KM na hamownie i bedzie wiadomo co jest pięc

slusznie...poczekamy...zobaczymy... :wink4:

Opublikowano

kolega bartte miał w swojej a4 ponad 300 kucy..zrobiony zawias, dobre heble itd itp.

kiera przy dodawaniu gazu latała o 180stopni..za stary samochód na takie mody bez 4x4...przy takiej mocy czas od 0 do 100 wychodzi od 5,5 do 6,5s.

Opublikowano

Kolesie ktorzy to zrobili robili mi SWAP -a na AWX i nie jestem z nich zadowolony :bicz3:.Oferowali mi program na 150KM bo wiecej nie byliby w stanie zrobic podobno wydech im przeszkadzal a Rogal zrobil 170KM :notworthy:

Tak wiec jedz na hamownie a napewno bedzisz bardzo roszczarowany bo te 370KM to kupiles chyba tylko na papierze :gwizdanie:

Opublikowano

Dziwne, że kolega jeszcze tego nie uczynił. W przypadku tego auta i innych "potworów" 1.8T po 350KM faktów jest mało, przeważa prawdopodobnie, chyba, prawie itp. Jak wiemy, prawie czyni wielką różnicę. :gwizdanie:

Czekamy na fakty.

No i co z tą turbiną, równo ciągnie?

Opublikowano

...wszyscy odbilismy od sedna watku :tongue4: zawracajac temat w inna strone... :wink4:

Opublikowano

...i cos wiadomo,co z tym autem,bo nic sie nie dzieje- :mysli:

Opublikowano

a4 ponad 300 kucy..

kiera przy dodawaniu gazu latała o 180stopni..

Kiere się trzyma.., ręcami :wink4: Na upartego to i przy 200+ KM kiera będzie latała jak się ją nie będzie trzymało :)

Poza tym kolega od 350KM chyba się obraził, troszke pojechano po tym aucie, jakby nie było. Kolega się odbrazi to pewnie coś napisze :wink4:

Opublikowano

Poza tym kolega od 350KM chyba się obraził, troszke pojechano po tym aucie, jakby nie było. Kolega się odbrazi to pewnie coś napisze

....ja mysle,ze auto stoi gdzies u mechanika... :wink4:

Opublikowano

za stary samochód na takie mody bez 4x4...

To raczej nie ma znaczenia. Jakie auto jest w stanie bez problemu przyjąć ponad 250KM na ośkę? Oczywiście do jazdy na codzień. Akurat Audi ma porządne zawieszenie z przodu i też ma problemy.

Robienie ponad 220KM w ośce to nonsens. :thumbdown:

Niezależnie od tego ile amati ma pod maską to obawiam się o trwałość tych modów. Szkoda, że nic nie pisze.

Jeśli auto jeździ i ma jeździć, to wypada zrobić zawias i mocne hamulce. Nie wyobrażam sobie jak można dodawać tabun koni zlewając heble. Tylko na to trzeba wydać min. 20% wartości auta...

Opublikowano

...to chyba podstawa tuningu-zsynchronizowanie wszystkiego tak,by jedno nie szkodzilo drugiemu-wiadomo,ze takie cos wiaze sie z kosztami,niemalymi z reszta,ale jesli ktos decyduje sie na duuuza moc pod maska,to musi zadbac o reszte,zeby silnik sam nie odjechal,albo moment nie wywrocil silnika ''up side down'' :wink4:...

Opublikowano

To auto bylo robione typowo na ćwiare. Byłem raz u chłopaków na podwórku to syszalem ze kiedys wyszedł korb bokiem ;) Teraz zapewne to drugi (moze i trzeci :P ) silnik ;)

Scigali sie nim w starachowicach na 1/4 ...

PS : gdzies nawet na youtube jest filmik jak dostaje porzadne baty od Calibry 305 koni...

Generalnie nie chodzi o moc , wage i przyspieszenia (ze skoro ktos ma 250 koni i 1300 masy a ja mam 340 i 1000 masy to bede szybszy 0-100) a o to ze takiej mocy i tak nie przeniesie sie na asfalt bez uslizgu kół przy napedzie na przód :) Po prostu ktos wystartuje Q 250 konnym i bedzie miał setke realnie około 6 sekund a ty bedziesz w tym czasie moze i mial to samo (w 350 w osce) ale po ostrym spaleniu gumy i walce z trakcją...[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 12:17_________________________________________________PS 1 : oto i nasz bohater :

:naughty:

i jeszcze raz :)

Jak widac w obydwóch filmikach dostaje baty od Calinki ( :embarrassed::P )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...