Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pojedyńczy, krótki stuk przy odpalaniu BKN-a.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakbym miał trzy dobre i trzy do wywalenia to bym wymienił najpierw te trzy i obserwował auto, Jak znowu coś podejrzanego z wtryskami wypadnie to bym wymienił te 3 pozostałe i finał. Ale jak masz kasę na wszystkie to do piekła:)

Opublikowano

Tak tylko weź jeszcze pod uwage, że nowe beda musiały wyrabiac korekcje na stare wiec sie szybciej zużyja.

Opublikowano

No niby tak tylko trzeba też wziąć pod uwagę że jesteśmy w Polsce i nie każdego stać na wkładanie do auta jednym rzutem, A4 B7 w mojej opinii jest świetne ale niestety zrobienie rozrządu, dwumasy (jeżeli jest lub regeneracja skrzyni z drugiej strony), wtrysków i jakieś świece żarowe z robotą jeżeli oddajemy do serwisu to powoli kosmos jak na wartość auta.

Opublikowano

jak dasz za auto 22 i zrobisz to co mówisz to spoko, gorzej jak dasz 32 i trzeba to zrobic

Opublikowano

No ja dałem 23800 zł więc i tak jestem zadowolony bo rozrządu nie można nawet usłyszeć na milisekundę. Dwumas zregeneruję bo nie dam 2100 za koło a o zakładzie w Koszalinie krążą dobre opinie.


A w blokach 13 i 14 jakie są dopuszczalne wartości w - i w +? Czy to możliwe że po 300 km nowe wtryski się nie ułożyły?

Opublikowano

Może nie zakodowane

Opublikowano

Sam kodowałem...

Opublikowano

Ja tez sam i za pierwszym razem zrobiłem to źle. Tzn pomieszane nr wtryskow.

Opublikowano

kabina

3 6

2 5

1 4

zderzak

Opublikowano

Dobrze, ja podałem co złe zrobiłem, nie napisałem ze akurat ty tak zrobiłeś. Sprawdź czy na pewno jest ok to 5 min roboty. Jeżeli dalej w blokach pomiarowych 13, 14 i od 71-76 będą zera to wg mnie coś jest nie halo, albo trzeba pojeździć te 1000 km

Opublikowano (edytowane)

trzeba przejechać 1000km

Edytowane przez sebastian_marat
Opublikowano

W blokach 71...7X jest juz po 2,4,6 ms także ok. Kodowania sprawdziłem i wszystkie sa ok. Na 13 i 14 bloku mam maksymalnie -0,45 mg. W plusie 0.62. Ale to bylo na wolnych obrotach kiedy chodzil fajnie. Musialbym zbadać kiedy drzy przez 2-3 sekundy.

Opublikowano

Masz DPF?

Opublikowano

Nie.

Opublikowano

Korekty na 13 i 14 masz w normach, bo mieszczą się w granicach + i - 2,99 mg/skok.

Opublikowano (edytowane)

jak dasz za auto 22 i zrobisz to co mówisz to spoko, gorzej jak dasz 32 i trzeba to zrobic

albo 36 ;]

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...