Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jutro sie tym zajmie tylko pytanie czy to może być powodem tego przeładowania skoro te logi robilem na sciagnietym wezyku z gruszki...??
BitelsA4 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 mimo to ze nie masz podpięcia podciśnienia gruszki to masz podchylone łopatki w turbinie i częśc spalin idzie na wirnik dlatego doładowanie wzrasta z obrotami silnika
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ok czyli jutro biorę sie za regulacje tego ogranicznika jesteś mi w stanie podpowiedziec jak będzie zmieniało sie ciśnienie w stosunku do jego regulacji?
BitelsA4 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 musisz wykręcać ten ogranicznik (pisałem wcześniej) pożniej logować dynamicznie gr.11 Spróbuj jeszcze czy gruszka sama w sobie (po odpięciu od turba sztangielki) pracuje bez oporu
Lukasz8729 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 musisz wykręcać ten ogranicznik (pisałem wcześniej) pożniej logować dynamicznie gr.11 Spróbuj jeszcze czy gruszka sama w sobie (po odpięciu od turba sztangielki) pracuje bez oporu zrobiłem jak pisałes logi po wykreceniu tego ogranicznika: http://vaglog.pl/log_198907.html przy tym błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) po tym postanowiłem sprawdzić jak będzie po wkręceniu ogranicznika i oto logi http://vaglog.pl/log_198908.htmli przy tym ten sam błąd ;/ Zrób jeszcze 11 w BS. bedzie wiadomo czy kierownice i N75 pracują. Przepływka jest ok. A i pytanie czy przed czyszczeniem był problem ???? Lukniesz kolegi na dzisiejsze logi ?
Bartollo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Rozbieraj turbo. Zle je poskladałes ładuje caly czas max nawet bez podciśnienia. Ni c**ja tego niw wyregulujesz. Bład 519 masz ponieważ przekroczony został zakres pomiaru map sensora. Załóż pierścień tak jak w linku który na poprzedniej stronie podesłałem i będzie ok. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Bartollo
lukaszooo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Napewno jest cos nie tak, kierownice stoja. Jeszcze jedna sprawa, logując 11BS sztanga sie porusza ????? Na tym filmie cała operacja jest pieknie przedstawiona, wyciągnij turbo zrób dokłądnie tak jak na tym filmie i bedzie musiało chodzić. https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I Ważne jest aby powierzchnie ładnie wyszlifować tak aby po złożeniu bez gruszki leciutko wszystko chodziło. Jesli miał bys pewność ze turbo jest ok mozna by sprawdzić jeszcze gruszkę.
Bartollo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie jak źle złozyłem podczas BS 011 sztanga chodziła ale ładowało cały czas max nawet bez podcisnienia. Więc u kolegi na pewno jest źle założony pierścień sterujący łopatkami. Mniejsze naciecie ma być po lewej stronie (od bolca ustalającego). A co do filmiku kolegi powyżej w AFNie pierścień geometri jest inny,i ogólnie turbo jest całkiem inne wiec filmik nie za bardzo sie przyda przy składaniu turbiny AFNowskiej. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Bartollo
lukaszooo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 zAsada jest taka sama a głównie chodzi o to żeby wszystko ładnie wyszlifowwac i aby gładko chodziło bez gruszki. Ja robie to w ten sposób ze odkładam poszczególne części w takiej kolejności jak wykrecalem i ta strona która wyjmowalem, nauczyłem się tego kiedy rozwalilem blok skręcając szpilkę nie tam gdzie potrzeba i niestety korpus pękł i jakoś weszło mi to w nawyk.
Bartollo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jesli chodzi o samo czyszczenie to i owszem sie zgodzę Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Hezen Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Do czyszczenia turbiny zawsze używałen wiertarki i małej okrągłej końcówki z miękkiego drutu. Czyszczenie na "błysk" całego turba zajmuje jakies 30min. Potem papier wodny i polerowanko Do wypolerowanej powierzchni trudniej osadza się nagar. Wysłane z mojego GT-I9100
lukaszooo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja wsadzam wszystkie pierdółki w rope na 30 min a potem wecuje szczotka i papierem. Najgorsze to odkręcić gorącą czesc, jesli to wyskoczy to potem idzie z górki.
Lukasz8729 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 W sobotę rozbieram i zdam relacje.... Tata twierdzi,ze dobrze złożył ale jak nie sprawdze to sie nie przekonam
Hezen Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Najciężej jest rozpołowkić turbinę ale napiszę Ci mój "patent" Najlepiej przy rozpoławianiu turbo w imadło. Odkręcić wszytkie sruby trzymajace gorącą stronę muszli, nastepnie wkręcamy dłuższe śrubki na miejsce wykręconych i wkręcamy je do oporu (nie za mocno) Pomiędzy łepki śrubek a muszlę strony zimnej wkladamy grube kawałki jakiegoś metalu, albo drewniane klocki, po czym odkrecamy po trochu każdą ze srub. Takim najbardziej prostym sciągaczem bez problemów rozapałwiasz najbardziej oporną dmuchawkę bez bicia młotkiem, wygrzewania jej i to wszytko bez ryzyka skrzywienia wirnika - cały srodek ma wychodzić równo, milimetr po milimetrze ale przy pomocy mojego patentu jest to dziecinnie łatwe. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez Hezen
machina Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ciekawy patent. Trzeba będzie kiedyś sprawdzić w praktyce.
Lukasz8729 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) witam panowie (niestety ponownie) w celu informacyjnym podan iż wczesniejszy problem został poprawnie zdiagnozowany mianowicie zle zlozona turbinka...lecz zaraz po jej poprawnym zlozeniu wyjechalem do pracy do naszych zachodnich sąsiadów i nie zdążyłem nawet jak zrobić logów... wróciłem miesiąc temu i postanowiłem ponownie wszystko sprawdzić(w tym czasie autem jeździła dziewczyna) dlatego 1 co porządnie je przegoniłem i wydawało się ,że jest ok lecz czaem auto znów łapie notlaufa i zauważyłem,że (tak mi się wydaje bynajmniej) bardzo późno turbo zaczyna ciągnąć dziś wkońcu zmotywowałem się zrobić logi i proszę was jako fachowców o ocene.. gr 8 http://vaglog.pl/log_254208.htmlgr 3http://vaglog.pl/log_254209.htmlgr 11http://vaglog.pl/log_254218.htmlprzypomne,że przy turbo był ruszany ten ograicznik ruchu sztangi..może to mieć na to wpływ ?? jak tak to w którą stronę nim ruszać ?? w ogóle jest możliowość dobrze go ustawić? może jest jakiś sposób za pomocą vaga ... jeżeli jest ktoś z okolic Polkowić to chętnie skorzystam z usług Edytowane 14 Marca 2016 przez Lukasz8729
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się