Kunio Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 czy tylne lozyska w B5 trzeba kupic razem z piastami czy mozna same? Jakie to sa koszta?
areckid Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Mechanik, ktory mi robil tyl mowil, ze wskazane jest wymienic lozyska z piastami. Koszt lozyska okolo 100zl sztuka.
szogun0 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Mechanik, ktory mi robil tyl mowil, ze wskazane jest wymienic lozyska z piastami. Koszt lozyska okolo 100zl sztuka. Wskazane, przez mechanika, bo więcej na tym zarobi. Jak wszystko jest ok, to śmiało wymieniaj same łożyska.
areckid Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Wskazane, przez mechanika, bo więcej na tym zarobi. Mozliwe, ale tak mi powiedzieli w ASO Seata, a mozna bylo sie dogadac
mot_kra Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Ja płaciłem za komplet SKF-a na jedno koło ok. 80 zł
Sprinter Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Spokojnie zmieniaj same łożyska, piasty tylko jak masz wyrżnięte tarcze hamulcowe, bo to jedna całość. Ostatnio zmieniałem właśnie tarcze i łożyska zmieniłem tylko z jednej strony, a z drugiej założyliśmy poprzednie, bo były w eleganckim stanie. Koszt dobrego kompletu łożysk na jedną stronę około 70-80zł, jak ktoś ma zniżki, to można gdzieś tam taniej wyrwać.
platiniumm Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 oczywiscie ze tylko lozyska jak szkoda kasy na piasty jk jest ok
adadur Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Tylko Sprinter zakumał że łożyska tylne osadzone są w tarczy hamulcowej - jak zużyte tarcze to wymieniaj razem bo szkoda rozbierania. Łożyska niech ci w warsztacie wcisną lub delikatnie przed tylejkę zrób to sam. Co do łożysk mam nadzieję że jesteś pewien że padły bo one nie są aż tak awaryjne. Możesz czasowo poratować się zwiększając ich napięcie (dokręcenie śruby), dokręć troszkę mocniej i pojzdzisz aż cieplej sie zrobi - na wiosnę zrobisz łożyska i hamulce i klocki. Watro w ASO za grosze zakpuić nowe kapturki na oski. Podkładki odginane zakładaj nowe - dostaniesz w każdym metalowym - rozmiar śruby od łożyska jak pamiętam to 24.
areckid Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Uwazam, ze przy kazdej zmianie tarcz (wraz z piastami bo to calosc) dobrze jest wymienic lozyska. Przeciez i tak stare trzeba wycisnac, to juz lepiej wstawic nowe, dobrej firmy i miec pewnosc, ze nic nie bedzie szumialo i huczalo. Nie robi sie tego zbyt czesto, przecietnie jezdzac co 90tkm. Nie sa to jakies wielkie koszta, a oszczedzi pozniej nerwow. A Spriner dobrze napisal: Spokojnie zmieniaj same łożyska, piasty tylko jak masz wyrżnięte tarcze hamulcowe, bo to jedna całość. Ostatnio zmieniałem właśnie tarcze i łożyska zmieniłem tylko z jednej strony, a z drugiej założyliśmy poprzednie, bo były w eleganckim stanie.
szczet Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 ja zmienialem ostatnio same lozyska bo auto huczalo jak autobus. Do wyboru mialem duńske lozyska za 40 zl za sztuke i niemieckie za 80 zl za sztuke (mam te niemieckie). Nie wymienialem piast ze wzgledow oszczednosciowych... czas pokaze czy dobrze zrobilem. Narazie przejechalem tak 3 tys km i wszystko jest ok
ilo Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Witam wymiemiłem ostatnio u siebie tarcze,klocki i łożyska bez wymiany piasty wszystko firmy meyle. Tarcze po 100. klocki para 120. łożyska para 100, narazie wszystko ok
Sprinter Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 wymiemiłem ostatnio u siebie tarcze,klocki i łożyska bez wymiany piasty Jeszcze raz powtarzam, tarcza hamulcowa stanowi również piastę, więc wymieniając je zmieniłeś również pasty
ilo Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 wymieniłem taki element w/g mnie to tylko tarcza
Wihajster Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 wymieniłem taki element w/g mnie to tylko tarczaObrazek ale to nie do A4
ilo Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 To niech będą takie ale to chodzi o piaste że tam nie ma
Gość zdeniu Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 kolego ilo w tylnym zawieszenieu jest tarcza razem z piastą w przednim piasta wystepuje osobno :621:
ilo Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 kolego ilow tylnym zawieszenieu jest tarcza razem z piastą w przednim piasta wystepuje osobno :621: Ok ok macie rację dzwoniłem do mechanika i potwierdził że tarcze razem z piastami :564:
Maciej CIN Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Witajcie!!! Jeżeli mieliście problemy to powiedźcie mi gdzie można kupić łożyska kół tylnych z piastami do B6 kombi rok 2004
Rajmondo Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 w tylnym zawieszenieu jest tarcza razem z piastą W sumie można tak to określić.
Gajzer Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 hmm ostatno wymienialem tarcze tyl klocki i lozyska i za lozyska zaplacilem 25zl od strony Skf czy jakos tak :| czy juz mam szykowac sie na nowa wymiane na jakies lepsze??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się