Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Czy w każdym a4 b5 jest termometr zewnętrzny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie,czy w każdym a4 b5 jest termometr zew. ? Mam a4 z 95 r i nie pokazuje mi się żadna temperatura na cyferblacie a słyszałem ,że termometr był w każdym montowany.Czy to może jakieś bajki?

Mam dokładnie takie zegary 6ny36g.jpg

Opublikowano

Nie w każdej, pewnie masz zaślepkę w liczniku.

Opublikowano

witam ja mam 97r i tez nie mam tego na moim blacie;/ tez jestem ciekawy czy w kazdym było;p

Opublikowano

Witam moje audi tez jest z 95 r i tez nie ma temp. pytanie czy wystarczy wymienic licznik czy cos jeszcze trzeba ...?

Opublikowano

Wystarczy wyjąć zaślepkę z licznika a w jej miejsce wsadzić termometr. Jeszcze tylko czujnik, podłączenie i gotowe.

Opublikowano

W przedliftach z klimatronikiem mozna sprawdzic temp. zewnetrzna jakąś tam kombinacją przycisków

Opublikowano

Mam polifta B5 i też nie mam temp, na klimatroniku sprawdzanie jest mega uciążliwe, ale jest kod wejscia w obsługe klim.

Opublikowano

Nie każdy miał temp ale jak pisze kolega na starym klimatroniku mozna to sprawdzic nie pamiętam juz dokladnie jak ale mialem a4 b5 z 98r i to sprawdzalem .

prawdopodobnie trzeba przytrzymac na raz obieg wewnętrzny i sztrzałke górną na raz przez chwile i na wyświetlaczu pojawia sie kody na 17 chyba pokazuje prędkość 51 temp silnika ale nie pamiętam temp zewnątrz.

Opublikowano

Temperatura zewnętrzna to kanał 55, a temperatura płynu chłodzącego 49, natomiast prędkość pojazdu to kanał 17

Opublikowano

Witam serdecznie, przypnę sie do tematu, ja posiadam takie same zegary jak kolega powyzej i tez mam model audi a4 b5 z 97 roku i takze nie pokazuje mi temp. na wyswietlaczu. Znalazlem czujnik od temperatury. Znajduje się na samym dole kolo chłodnicy. I mam pytanie czy w tym modelu wogule temp. nie pokazuje? czy jest zaslepka w wyświetlaczy? czy może czujnik jest wadliwy?

Opublikowano

Witam jesli nie wyswietla temperatury to nie ma termometru jest w tym miejscu zaslepka. Trzeba dokupic termometr (z kostka bo problem jak kupicie bez) i Wcisnac go w miejsce zaslepki. Nastepnie kable podpiac do czujnika który jest przed chłodnica klimy z przodu na dole to ten sam czujnik co do klimy. Wszyscy co maja klime powinni go miec, ci co nie maja klimy musza dokupic czujnik i zamontowac przed chłodnica to najlepsze miejsce by termometr pokazywał temperature najdokładniej zblizona do rzeczywistej. Wiadomo ze najlepiej jesli bedziecie leciec po kablach od czujnika zeby wpiac sie jak najblizej co by nie ciagna zbyt daleko. Pozdrawiam Łukasz ;)

Opublikowano

dzięki za info pozdrawiam

Opublikowano

Wszystko ok. tylko jak się wepniesz do czujnika przed chłodnicą to może przekłamywać, poza tym będzie po zgaszeniu silnika gwałtownie rosła temp. pokazywana na wyświetlaczu. Najlepiej kupić taki sam czujnik i zamontować go w miejscu z dala od źródła ciepła i aby był osłonięty. Dobrym miejscem jest podszybie.

Opublikowano

Dobra to teraz ja bardziej namieszam, mam B5 z 96 roku, jest czujnik za zderzakiem i na pewno jest w zegary wsadzony wyświetlacz / termometr z podłączonym kablem od tyłu ( wymieniałem spalone żarówki w zegarach to pamiętam ) a mimo wszystko wyświetlacz jest martwy. Jakby podświetlenie padło to chociaż przy latarce coś byłoby widać, ale totalnie nic.

Jakieś pomysły ?

Opublikowano

Nie podłączone zasilanie?

Dobra to teraz ja bardziej namieszam, mam B5 z 96 roku, jest czujnik za zderzakiem i na pewno jest w zegary wsadzony wyświetlacz / termometr z podłączonym kablem od tyłu ( wymieniałem spalone żarówki w zegarach to pamiętam ) a mimo wszystko wyświetlacz jest martwy. Jakby podświetlenie padło to chociaż przy latarce coś byłoby widać, ale totalnie nic.

Jakieś pomysły ?

Min 3 przewody muszą być +12 masa i sygnal z czujnika
Opublikowano

Nie podłączone zasilanie?

Dobra to teraz ja bardziej namieszam, mam B5 z 96 roku, jest czujnik za zderzakiem i na pewno jest w zegary wsadzony wyświetlacz / termometr z podłączonym kablem od tyłu ( wymieniałem spalone żarówki w zegarach to pamiętam ) a mimo wszystko wyświetlacz jest martwy. Jakby podświetlenie padło to chociaż przy latarce coś byłoby widać, ale totalnie nic.

Jakieś pomysły ?

Min 3 przewody muszą być +12 masa i sygnal z czujnika

Do kostki wyświetlacza wchodzi kabel z wtyczką bodajże 5 pionową.

Opublikowano

Pytanie tylko czy jest to podłączone

Opublikowano

Pytanie tylko czy jest to podłączone

Jak wyciągałem zegary to podłączałem z powrotem wtyczkę na pewno, dziwiąc się co to za ustrojstwo :)

Opublikowano

Miałem na myśli gdzie wiązka od wtyczki idzie dalej czy nie ma przerwy na przewodach aczkolwiek możliwe ze podswietlenie w nim padło to wtedy nic nie będziesz widzial

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...