Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Sedan - przejście z FWD na Quattro - czy możliwe?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak pisałem Ci na PW auto które chcę brać jest z pewnych rąk ale nie ma Q :rolleyes: Koszta robocizny odpadają bo zrobi to mi wszystko szwagier w warsztacie naszego wspólnego znajomego (ja będę asystował) co do części to też nie ma tragedii - żyję dobrze z jednym handlarzem który sprowadza angliki :decayed:

Opublikowano

Ogólnie to nie jest jakaś wielka robota.Naprawdę.Jeśli wszystko jest z tego samego /DAWCY/samochodu to nie aż tak wielkiej pracy.Oczywiście wszystko należy wymienić odkręcisz ale nie takie się rzeczy robiło.

A co do podwozia myślę że takie same .Co to był by za sens robić płyty podwoziowe do rożnych modeli napędu.Nie po to konstruuje się wspólne płyty podwoziowe do rożnych marek :)

A ceny to tak jak napisałem z Anglika już nie takie straszne.Lub można kupić całą A4 i resztę sprzedać.

Ale tak jak MALIKnapisał nie wiem czy i tak jest sens. Lepiej poszukaj od razu Q ,tym bardziej że B7 już są w przystępnej cenie :)

Opublikowano

zrobi to mi wszystko szwagier w warsztacie naszego wspólnego znajomego (ja będę asystował)

Jak słyszę takie teksty to aż się boję :polew:

Nie zapomnij o fotostory z prac :)

Opublikowano

zrobi to mi wszystko szwagier w warsztacie naszego wspólnego znajomego (ja będę asystował)

Jak słyszę takie teksty to aż się boję :polew:

Nie zapomnij o fotostory z prac :)

HE :) na pewno jest to do zrobienia ,ale autko będzie miało mały przestój.I na pewno dawca musi być taki sam jak pacjent. Chodzi mi o silnik :)

Opublikowano

Wąski.

I na pewno dawca musi być taki sam jak pacjent. Chodzi mi o silnik smiley

Jeśli dawcą będzie 3,0 TDI to zgadnij jaki silnik będzie zamiast BRD ? :decayed::polew:

Opublikowano

Oglądałem dziś Twoje cacko :)

Opublikowano

Wąski. ma tam pare niuansików ale ogólnie daje radę no nie ? :decayed:

Opublikowano

Wąski. ma tam pare niuansików ale ogólnie daje radę no nie ? :decayed:

Daje Daje brudna była i ciemno było :) ważne że nowy Pan zadowolony .A sprzęt grający był

Opublikowano

widziałem na własne oczy przeróbkę B6 1.6 benz. ośka na 2.5 TDI Q pasi wszystko P&P ,dawcą organów rozbity anglik B6

Opublikowano

myślę że cały silnik to koszt ok 10k.+ skrzynia =- 2 tysie + kompletne zawieszenie ok 5k (całe zawieszenie w jeden dzień da rade przełożyć..nic skomplikowanego - + dorobienie mocowań do wału, silnika)

w 2 dniach się zamkniesz..

Opublikowano

Łukasz za ile chcesz ty nabyć te auto że pakowanie się w takie przeróbki miało by sens - nie lepiej troszkę poszukać i mieć wszystko fabryczne.

Opublikowano

O którym aucie mówisz ? Dawcy (angliku) czy biorcy ? :decayed: Biorca tani nie będzie, ale jak posprzedaję części z dawcy to wyjdzie mnie prawie na zero z tym że to potrwa (bo wiadomo że nie wszystko się od razu sprzeda...) Poza tym post ten jest o czym czy auto da radę się przerobić a nie o tym czy ja dam radę finansowo :wink4::polew: Jeśli nie trafi się anglik zaraz po kupnie (biorcy) to później, raczej nie będzie mi się chciało w to bawić, ale wracając do tematu NAJWAŻNIEJSZE ŻE BUDA FWD PRZYSTOSOWANE JEST DO AWD :decayed: no przynajmniej tak yaboo twierdzi :wink4:

Opublikowano

Nie będzie problemów ze sprzedaniem takiego auta później? To nie jest przeróbka typu: zmiana zderzaczka, przeciemnienie szybek, dorzucenie RNS'a .... :mysli:

Opublikowano

No wlasnie... Ja tez pol roku temu myslalem o SWAPie w przyszlosci (tyle, ze bez wiekszego rezania napedu, bo juz go mam), ale argumenty, ktore podal Andy mnie skutecznie przekonaly...

Opublikowano

No offence: ale jak coś pójdzie nie tak, to to auto będzie miało "cztery ślady". Przy silniku 3.0 i mocy (po chipie) rzędu 270 PS to może być wybuchowa mieszanka ...

Czy naprawdę nie jest lepszym rozwiązaniem kupno auta z Q? Mało ich za zachodnią granicą?

Opublikowano

Andy czytaj ze zrozumieniem i uwazniej... Alv planuje wyrezac Q + ewentualnie 3.0TDI do tego.

I czemu mialoby miec 4 slady?

Opublikowano

Andy czytaj ze zrozumieniem i uwazniej... Alv planuje wyrezac Q + ewentualnie 3.0TDI do tego.

Zauważyłem. Temat przeczytałem. I podtrzymuję co napisałem

I czemu mialoby miec 4 slady?

Jeśli po przekładce Q nie da się ustawić geometrii podwozia?

Kto to później homologuje? Kto będzie podbijał coroczne przeglądy?

Opublikowano

Panowie przełożenie gratów jest wykonalne i wszyscy wiemy dokładnie co jest potrzebne. Nikt nie wspomniał jeszcze o czujnikach ESP i sterowniku :wink4:

Tylko ja przypominam o jednej sprawie, w mojej opinii niewykonalnej w kraju nawet w serwisie mianowicie chodzi o "wyważenie" wału...Jeżeli będzie jakiekolwiek bicie to długo sobie auto nie pojeździ. :gwizdanie:

Reasumując: wykonalne ale bezsensowne i obarczone gigantycznym ryzykiem w aucie circa, about 280KM :gwizdanie:

Opublikowano

Reasumując: wykonalne ale bezsensowne i obarczone gigantycznym ryzykiem w aucie circa, about 280KM :gwizdanie:

Chyba tak będzie konkluzja tego wątku - wykonalne ale ekonimicznie tak szeroki zakres przekładki nie opłacalny

Opublikowano

kasa włożona w auto i tak się nie zwraca a czy będzie to 1000 czy 10 000 zł - zależy od widzimisię właściciela :)

Poziek - przecież wał będzie przełożony z resztą napędu z dawcy, więc o jakim biciu mówisz? :mysli:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...