Arek956 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Witam ostatnio zauważyłem, że z wydechu wydostaje się biały/siwy dym. Na początku pomyślałem, że to pewnie para wodna bo jeżdżę na dość krótkich odcinkach plus zimowa aura i niskie temperatury dlatego tak się dzieje. Jednak poleciałem w trasę 300km zrobione, 10 stopni na plusie patrzę no i dalej dymi. Od 2 tygodni obserwuje poziom płynu chłodniczego ale jest idealny nie ubyło ani grama, za to po powrocie z trasy musiałem dolać trochę oleju. Generalnie mam też wrażenie że auto zbiera się gorzej i silnik jakby odrobinę głośniej pracował. Dodam, że wcześniej na 10 tyś km dolewałem jakieś 200-250ml czyli praktycznie tyle co nic (olej motul 5w40) a teraz w przeciągu 1,5-2 miesięcy dolałem go tyle co w ubiegłym roku.Czy ten biały/siwy oznacza, że turbo puszcza olej? Wygląda to tak samo jak na filmie poniżej, z tym że u mnie tego dymu jest trochę mniej. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Arek956
robitl Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 to jest chyba normalna sprawa w grupie vw. ja to normalnie się wstydziłem jak czekałem w jakimś kfc jak przy okienku dym leciał w okno;d, ale się przyjrzałem bo mieszkam w bloku przy głównej ulicy i jak widzę że jakieś auto zostawia za sobą biały dym to na bank jakiś vw albo audi, więc stwierdziłem że niemożliwe by wszyscy mieli zajechane silniki. dodam że w lecie i na jesieni takich objawów nie było.
Arek956 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 to jest chyba normalna sprawa w grupie vw. ja to normalnie się wstydziłem jak czekałem w jakimś kfc jak przy okienku dym leciał w okno;d, ale się przyjrzałem bo mieszkam w bloku przy głównej ulicy i jak widzę że jakieś auto zostawia za sobą biały dym to na bank jakiś vw albo audi, więc stwierdziłem że niemożliwe by wszyscy mieli zajechane silniki. dodam że w lecie i na jesieni takich objawów nie było. Z tym że u mnie wcześniej tego nie było, wiadomo jak temperatura niska to trochę sobie pary z wydechu leciało ale to normalne, ale teraz kiepsko się zbiera, zaczeło brać olej wiec nasuwa mi się tylko to że turbo może się kończyć.
MrTea Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 u mojego kumpla bylo podobnie w pewnym momencie zaczął kopcić ale osiągi był normalne i odpalanie też... a finalnie skończyło się na regeneracji turbo i zrobieniu głowicy .. przy czym to było w tdi
Arek956 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) u mojego kumpla bylo podobnie w pewnym momencie zaczął kopcić ale osiągi był normalne i odpalanie też... a finalnie skończyło się na regeneracji turbo i zrobieniu głowicy .. przy czym to było w tdi Kurcze trochę mnie przeraziłeś z tą głowica ale myślę,że u mnie głowica odpada bo tak jak pisałem płynu chłodniczego nie ubyło ani kropli, odpala od strzała i nie grzeje się wczoraj 1,5h w korku i na zegarach cały czas 90 na klimatroniku 87-89, w zbiorniczku żadnych bąbelków, pod korkiem oleju też żadnego "masła" itp. wszystko jest w normie więc głowica raczej odpada. no nic nie pozostaje mi innego jak przejechać się do mechaniora żeby rzucił okiem czy turbo nie puszcza oleju. A na youtube widziałem mnóstwo filmów gdzie właśnie objawem padającego turbo był taki biały lub siwy dym dodatkowo gorsze osiągi więc nasuneło mi się na myśl, że turbo kończy swój żywot Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Arek956
jacek70 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 A może to wina uszczelniacze zawodowych? To też weź pod uwagę.
Arek956 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 A może to wina uszczelniacze zawodowych? To też weź pod uwagę. Popychacze robiłem w zeszłym roku
zwalowy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 conajmniej sciagnij odme z turba i sprawdz lopatologicznie luz walka i bedziesz wiedzial pi razy oko ale jak mocno kopci to powinien byc spory luz na wallu
Marc!n Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 j.w. organoleptyczne sprawdzenie turba + logi i będzie wiadomo co się dzieje. Jak turbo będzie do naprawy to warto od razu zrobić z tego hybrydę k03s.
zwalowy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) podobno wlasnie fajna sprawa te hybrydy...sam pomysle kiedys o tym a mamy od tego przyjaciela pojazdow silnikowych spalinowych poruszajacych sie po nawierzchni bitumicznej zasilanych paliwem cieklym prosto z zbiornika nisko cisnieniowego mieszczacego sie w tylnej czesci pojazdu a mowa tutaj o kapralu Tomku czyt. DEV Edytowane 20 Stycznia 2015 przez zwalowy
Arek956 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 j.w. organoleptyczne sprawdzenie turba + logi i będzie wiadomo co się dzieje. Jak turbo będzie do naprawy to warto od razu zrobić z tego hybrydę k03s. Powiedzcie mi tylko jeśli faktycznie turbo będzie do naprawy to jakie są plusy takiej hybrydy? Oczywiście oprócz tego, że robiąc program można ugrać więcej km to jest jeszcze coś co ją odróżnia od zwykłego K03s? Mam na myśli to czy jest na przykład bardziej trwała, wiecej zniesie itp? Bo jeśli już będę musiał wymienić turbo to chce kupić coś takiego żeby hulało tyle co obecne turbo (a do obecnego przez 4 lata praktycznie nie zaglądałem) a nie wysypało się po roku użytkowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się