Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa przyczyny złego działania SERWO brak hamulców


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie to samo nieszczelność w łączniku tylko z małą różnicą przeżarło mi plastkiowe kolanko od strony samochodu i musze ku... kupić cały przewód od serva do ścianki grodziowej, ale wielkie dzieki za info dzieki wam wyczaiłem że to to i kasa w kieszeni[br]Dopisany: 06 Lipiec 2010, 09:44_________________________________________________a numer łącznika o którym mowa to 8E0 611 743 F to ten gumowy łącznik do którego wchodzą dwa kolanka z dwóch stron ścianki grodziowej oddzielającej akumulator od silnika jakby ktoś nie wiedział

Opublikowano

dzisiaj wymieniłem łacznik i jest troche lepiej ale nadal odczuwam ten twardy pedał hamulca i slabsze hamowanie .. ale nie non stop tylko czasem.. jest mozliwosc jeszcze jakiejs nieszczelnosci ??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

dzisiaj wymieniłem łacznik i jest troche lepiej ale nadal odczuwam ten twardy pedał hamulca i slabsze hamowanie .. ale nie non stop tylko czasem.. jest mozliwosc jeszcze jakiejs nieszczelnosci ??

Kolego a sprawdz jeszcze przy okazji gdzies czy ktores kolo Ci nie hamuje? jadac i czesto hamujac za ktoryms razem przy dojezdzie do swiatel na plaskiej drodze lekko sie toczac puszczaj pedal na kilka metrow przed zatrzymaniem i zaobserwujesz czy auto delikatnie sie zatrzymuje i np zsuwa lekko do tylu czy tak dosc gwaltownie pod koniec po prostu staje.. moze to byc baaardzo delikatne bo jesli lekko hamuje 1kolo to przy masie calego samochodu bedzie to prawie niezauwazalne.. mialem podobnie ze raz pedal bardziej mekki raz bardziej twardy i nie wiadomo czemu :( niestety skonczylo sie na wymianie serwo :confused4:

Opublikowano

dzisiaj oglądałem troche jak to wygląda pod maską koło tego łącznika i zauważyłem ze przewód idący od wyżej opisywanego łącznika do pompy vacum? o ile sie nie myle.. ( ta pod egr w awx-ie) jest luźny i jak dotykałem go reką miałem wrazenie jak bym mogł go wyjąć.. czy jest tam jakiś oring lub coś co uszczelnia to łączenie ?

Opublikowano

witam :hi:

czy mieliście może wrażenie że po wymianie gumowego łącznika o którym mowa pedał hamulca zrobił się bardziej miękki :mysli: czy tylko mi się wydaje :mysli:

Opublikowano

u mnie jest podobny problem z hamulcami, mianowicie czasem nie działa wspomaganie hamowania, a do tego ostatnio po wymianie klocków doszedł problem tj. po przejechaniu jakichś 2 kilometrów i po kilku hamowaniach blokuje się lewe przednie koło tak jakby tłoczek w cylinderku nie cofał się i nadal zaciskał tarcze. sprawdziłem łącznik o którym mowa była wcześniej, nie ma opcji żeby się zaciskał jest twardy a w całym przewodzie podciśnienia nie ma na pewno nieszczelności. wychodzi na to że to wina serva, czy jest coś jeszcze do sprawdzenia i czy może mieć związek z tym wymiana klocków czy to tylko zbieg okoliczności

Opublikowano

u mnie jest podobny problem z hamulcami, mianowicie czasem nie działa wspomaganie hamowania, a do tego ostatnio po wymianie klocków doszedł problem tj. po przejechaniu jakichś 2 kilometrów i po kilku hamowaniach blokuje się lewe przednie koło tak jakby tłoczek w cylinderku nie cofał się i nadal zaciskał tarcze. sprawdziłem łącznik o którym mowa była wcześniej, nie ma opcji żeby się zaciskał jest twardy a w całym przewodzie podciśnienia nie ma na pewno nieszczelności. wychodzi na to że to wina serva, czy jest coś jeszcze do sprawdzenia i czy może mieć związek z tym wymiana klocków czy to tylko zbieg okoliczności

Kolego trzebaby sprawdzic czy dobrze masz odpowietrzony uklad..

Mialem ten sam objaw tj blokowalo mi przednie lewe kolo (delikatnie ale zawsze cos) okazalo sie serwo.. ale zanim do tego doszli to w 3roznych zakladach wymieniali mi plyn i odpowietrzali uklad i wszedzie twierdzili ze "Ci poprzedni" zle to robili i teraz to pomoze :wallbash:

Opublikowano

z tym blokowaniem kola to już sobie poradziłem, chyba przewód hamulcowy był przytkany, wyjąłem przedmuchałem założyłem odpowietrzyłem i działa bez zarzutu, no ale nadal nie wiem co z tym wspomaganiem hamowania?[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 11:03_________________________________________________problem rozwiązany zatkał się mały przelot przy pompce podciśnienia

Opublikowano

hej dzis rano hamulec twardy jak skala.... wyczytalem, ze to pewnie woda w serwo... garazu nie posiadam wiec tak mysle czy mozna otworzyc maske i probowac dmuchac farelka pomoze czy raczej farelka cos przypali goracym powietrzem??

Opublikowano

wracajac z pracy doszedl drugi objaw.... szczeki zacisniete... wstawilem na noc do znajomego do warsztatu rano zobacze czy cokolwiek pomoglo... ale prosze o jakies rady bo auto mi potrzebne do pracy codziennie:(

[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 18:23_________________________________________________w nocy rozmarzlo i teraz jest ok.. wyssalem z serwa wode i wlalem troche denaturatu i zobacze co bedzie sie dzialo... jak cos dalej to tylko wymiana serwa... pozdrawiam[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 12:50_________________________________________________to znowu ja... wiec po kolejnej nocy znowu jest to samo... dzwiek kruszonego lodu i twardy pedal hamulca... w zwiazku z tym, ze nie lubie jezdzic bez hamulcow to wymieniam serwo.. i teraz tak co polecacie....

uzywka na allegro?? koszt okolo 100-200 zl

oryginal w ASO koszt 1075zl

czy podrobka koszt 550 zl w intercarsie??

niezbyt ufam tym z allegro bo nie wiadomo czemu ktos sprzedaje... moze tez mial wode i wymienil... a nawet jesli rozbiera auta i to jest z jakiegos anglika to kij wie gdzie to skladuje?? takze prosze o rady bo jest weekend wiec na razie i tak nie zamowie.... pozdrawiam.

[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 07:29_________________________________________________zamowilem cos takiego w intercarsie.. teraz czekac czy maja i kiedy mechanior bedzi emial czas....

Urządzenie wspomagające hamowanie

TRW

PSA743

Urządzenie wspomagające hamowanie

Informacje Inter Cars o towarze

indeks: LUC PSA743

Cena brutto: 550,17 zł

nazwa: Serwo hamulca

opis : Zawór wspomagający uruchamianie hamulców AUDI -

VOLKSWAGEN A4/A4 Cabrio/A4 Cabrio Quattro/A4

Quattro/A6 Quattro/Allroad Quattro/RS4 Quattro/S4

Quattro/Passat/Passat Estate/Variant 11/1994-

producent: TRW AUTOMOTIVE

W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!

Ograniczenia

Dynamika hamowania/jazdy: dla pojazdów bez BAS

Ograniczenia producenta: TRW

średnica [cal]: 8 / 9

Opublikowano

pzeczytałem cały temat i prawdopodobnie mam wodę w servo, hamulec mam twardy jak deska, dziwny dziwięk łamanego lodu ostatnio słyszałem gdy wcisnełem pedał, a w lato miałem pełne podszybie wody bo zatkane miałem kanaliki pod akumulatorem, dzisiaj bede grzał je i próbował coś wysączyć z tej wody, a w dodatku lekko mi trzyma przednie lewe koło aż sie grzeje.

tylko jak? czy jest tam jakaś dziura w tym serwo zeby tą wode wydostać?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

pzeczytałem cały temat i prawdopodobnie mam wodę w servo, hamulec mam twardy jak deska, dziwny dziwięk łamanego lodu ostatnio słyszałem gdy wcisnełem pedał, a w lato miałem pełne podszybie wody bo zatkane miałem kanaliki pod akumulatorem, dzisiaj bede grzał je i próbował coś wysączyć z tej wody, a w dodatku lekko mi trzyma przednie lewe koło aż sie grzeje.

tylko jak? czy jest tam jakaś dziura w tym serwo zeby tą wode wydostać?

wodę wydostaniesz przez dziurę w którą montowany jest przewód podciśnienia.
Opublikowano

wydostaniesz ale tylko z jednej komory a jesli ma ESP to ma dwie komory i wtedy lipa bez demontazu...

Opublikowano

Mam b5 ale to bez różnicy problem podobny - jak postoi kilka godzin na mrozie to gorzej działa wspomaganie hamulców, to znaczy opór podczas naciskania pedała jest od samego początku naciskania i mam wrażenie że po jego puszczeniu jeszcze auto przez moment hamuje jak postoi w ciepłym problem mija w zeszłym roku problemu nie było serwo suche w środku przewody wszystkie jak nowe płyn wymieniony :mysli:

Opublikowano

u mnie dzis to samo co w zeszłym roku...twardy pedal...wymienialem w zeszłym roku serwo i nic...lato załatwilo sprawe... no ale chyba nie na tym to polega...w zime hamulce tez sie przydaja...:/....a jesli faktycznie to woda w serwie? to skad ona sie tam bierze? czy to oznacza zepsute serwo?

jakias nieszczelnosc?

Opublikowano

u mnie dzis to samo co w zeszłym roku...twardy pedal...wymienialem w zeszłym roku serwo i nic...lato załatwilo sprawe... no ale chyba nie na tym to polega...w zime hamulce tez sie przydaja...:/....a jesli faktycznie to woda w serwie? to skad ona sie tam bierze? czy to oznacza zepsute serwo?

jakias nieszczelnosc?

Sprawdź łącznik zanim kolejne serwo wymienisz, zawsze to trochę taniej :wink4:
Opublikowano

to jak w takim razie dostać sie do tej drugiej komory w servie jeśli mam ESP? ostatni zrobiłem cały zabieg z tym odsysaniem i denaturatem, ale znowu przyłapało hamulce, i pedał twardy? czy warto to całe servo wyjmować? i jak to zrobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...