ayew Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Od dość dawna mam problem z obrotami, wcześniej mocniej falowały a tera jakby drgają zarówno na ssaniu jak i bez. Na kompie widać zmieny obrotów tzn przepustnica daje co chwilę większe i mniejsze napięcie. Zrobione co mogło mieć wpływ: - świecie, - kopułka, palec, - zregenerowany alternator, - czyszczona i adoptowana przepustnica, - spawdzone przewody podciśnienia, - nowy przepływomierz Jakiś pomysł gdzie szukać?
MŁODZIAN Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 ja miałem podobny przypadek tylko że w maździe a powodem był niski stan płynu chłodniczego, może to nie to ale warto sprawdzić
ayew Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Płyn mam ok, sprawdzę jeszcze z czasem czujnik temperatury wody, filtr paliwa, czytałem też że w przypadku disla jak to występowało to winne były uszczelki popmpowtrysków, tylko nie wiem czy u mnie na wtryskach są jakieś uszczelki muszę sprawdzić kiedyś.
Sidney Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Na wtryskach masz uszczelki po stronie kolektora i listwy. Bez rozbierania nic nie zobaczysz Myślę, że czułbyś zapach beny gdyby to było powodem. Jeśli jednak się zdecydujesz demontować to delikatnie bo mnie się uszkodził oring właśnie przy demontażu- zapewne starość też się przyczyniła
ayew Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Zabrałem się dalej za zabawę z problemem. Wymieniona przepustnica na nową efekt- bez zmian, uszczelki na wtryskach także. Jakieś pomysły?
lukasz51237 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Jeśli Ci faluje tylko tyle co na filmiku to nie przejmowałbym się tym zbytnio, bo wymienisz pół auta a i tak będzie falować, bo to już stare auto jest (bez urazy) Sprawdź czujnik par paliwa, a silniku ADP często to małe ustrojstwo powoduje falowanie obrotami
lukasz2107 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 No sprawdż niebieski czujnik temperatury on odpowiedzialny jest też za sterowanie silnikiem.Nieszczelność w przewodach podciśnienia też bedzie powodem nierównej pracy silnika.Zużyty akumulator też jeżeli skacze napięcie
Kamil Nowik Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 U mnie przyczyną podobnych problemów był czujnik temperatury, więc polecam sprawdzić
ayew Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Był wymieniany bez rezultatów. Pozostał chyba jakiś wtrysk lub cewka ale chyba zostawie to w spokoju bo po wymianie przepustnicy przynajmniej już nic nie poszarpuje.
lukasz51237 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Był wymieniany bez rezultatów. Pozostał chyba jakiś wtrysk lub cewka ale chyba zostawie to w spokoju bo po wymianie przepustnicy przynajmniej już nic nie poszarpuje. Pisałem Ci czujnik par paliwa, koszt zerowy, a będziesz wiedział czy to jest to.
ayew Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Był wymieniany bez rezultatów. Pozostał chyba jakiś wtrysk lub cewka ale chyba zostawie to w spokoju bo po wymianie przepustnicy przynajmniej już nic nie poszarpuje. Pisałem Ci czujnik par paliwa, koszt zerowy, a będziesz wiedział czy to jest to. Jeśli chodzi ci o ten zaworek w listwie to wymienialem go ostatnio z jednym wtryskiem więc to nie to Edit: to był regulator ciśnienia. Ten czujnik par gdzie sie znajduje w adp i jak wygląda? Edytowane 2 Lutego 2016 przez ayew
lukasz51237 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 trzymaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/339619-co-to-za-czujnik-i-od-czego-jest/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się