lukaszooo Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 kompresja to podstawa a korekcje nie mają wiele wspolnego ze stanem pompek.
badman18 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 Hmm... czyli kolejna nietrafiona diagnoza?? Zamienic miejscami moge nie mam i tak nic do stracenia juz.
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Czyli moja kolejna trafiona z aso Jedna pompka ma na minus czy wszystkie ???? Edytowane 26 Lutego 2015 przez lukaszooo
badman18 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 U JJ IDCZAK tak stwierdzono. Pompki 1 i 2 ok. +0,45 3 ok. +1 do sprawdzenia 4 ok. -2,99 A kompresja rowniez stwierdzona do sprawdzenia. Ale pierwsza propozycja podmiany pompek. A kompresja zmierzona przez mechanika przed wymiana walka rozrzadu: 1-26 2-27 3-28 4-30 To wg kompresji dlaczego 1pompka nie plusuje bardziej?
PAWEL69 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Witam Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze. Jak już brniesz w koszty to Ja osobiście podniósł bym głowicę i zmierzył "występ'' tłoka nad powierzchnię bloku cylindrów. Pzdr. Paweł Edytowane 26 Lutego 2015 przez PAWEL69
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 dla jasnosci sprawdz jeszcze co pokazuje grupa 18 i 23 ale według tego co piszesz pompka jest padnieta i nie warto jej podmieniać.
marek89 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 dla jasnosci sprawdz jeszcze co pokazuje grupa 18 i 23 ale według tego co piszesz pompka jest padnieta i nie warto jej podmieniać. tak racja pakuj kase a kompresja juz dupiata najechane pewnie juz z300tys albo wiecej walek pewnie zamiennik jak reszta klamotow,,,,,gniazda pd sprawdzone>>>>?dam ci rade zanim sie zrujnujesz finansowo....jezdzij az sie rozpadnie a poyem kupuj caly slupek i tyle
PAWEL69 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 tak racja pakuj kase a kompresja juz dupiata najechane pewnie juz z300tys albo wiecej walek pewnie zamiennik jak reszta klamotow,,,,,gniazda pd sprawdzone>>>>?dam ci rade zanim sie zrujnujesz finansowo....jezdzij az sie rozpadnie a poyem kupuj caly slupek i tyle Dlatego napisałem WitamPozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze.Jak już brniesz w koszty to Ja osobiście podniósł bym głowicę i zmierzył "występ'' tłoka nad powierzchnię bloku cylindrów.Pzdr. Paweł
badman18 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) W ramach gwarancji w dwoch pompkach wymienili korpusy..tak napisali... efekt-sporadyczne drgania na postoju, przyspiesza bez szarpan. Auto odzyskalo moc. Jest OK Edytowane 19 Marca 2015 przez badman18
graczu1983 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju. NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3. Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić. Więc: -pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi) -rozrzad nowy komplet -wałek rozrządu nowy komplet ~400km -regenerowane turbo ~400km Kompresja na ciepłym: 1-26 2-27 3-28 4-30 Na zimnym: 1-23 2-26 3-26 4-27 Logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/> STATYCZNE: Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/> Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/> Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/> Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/> Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/> Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/> STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym): Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/ Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego) Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/> Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/> Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu.... Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus... Mozna wiedziec gdzie robiles regeneracje pompek?? Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju. NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3. Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić. Więc: -pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi) -rozrzad nowy komplet -wałek rozrządu nowy komplet ~400km -regenerowane turbo ~400km Kompresja na ciepłym: 1-26 2-27 3-28 4-30 Na zimnym: 1-23 2-26 3-26 4-27 Logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/> STATYCZNE: Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/> Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/> Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/> Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/> Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/> Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/> STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym): Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/ Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego) Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/> Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/> Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu.... Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Strasznie wkur...... mnie bezsensowne cytowanie mega długich postów ............. Powiedz kolego jaki cel ma twój cytowany post ????????
pyra111 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Witaj nie czytałem dłuższych postów więc nie krzyczeć, w pierwszej kolejności jeśli tego nie zrobiłeś oddaj do ustawienia kąt wtrysków - u mnie to było przyczyną przerywania i trzęsienia budą przy niektórych prędkościach Czy zmienia się coś po wciśnieciu lub puszczeniu sprzęgła? Czy auto przerywa i obroty falują? Czy tylko trzęsie budą? Edytowane 25 Marca 2015 przez pyra111
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 W tym silniku nie ustawia sie kąta wtrysku
Homiczek Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 W tym silniku nie ustawia sie kąta wtrysku jak już tak chcesz łapać za słówka, to wiedz że się ustawia odpowiednio wtryskiwacze ;p
lukaszooo Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Wiesz ze dzwoni tylko nie wiesz gdzie tu nie ma wtrysku tylko pompki i ich ustawianie zostawmy. Chodzi ci o synchronizacje walka rozrządu która sprawdza się w grupie 04 a koryguje się fasolkami na kole walka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się