Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

Dwuletnia walka z 1.9 TDI AVF 131HP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kompresja to podstawa a korekcje nie mają wiele wspolnego ze stanem pompek.

Opublikowano

Hmm... czyli kolejna nietrafiona diagnoza?? Zamienic miejscami moge nie mam i tak nic do stracenia juz.

Opublikowano (edytowane)

Czyli moja kolejna trafiona z aso :grin: Jedna pompka ma na minus czy wszystkie ????

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

U JJ IDCZAK tak stwierdzono. Pompki

1 i 2 ok. +0,45

3 ok. +1 do sprawdzenia

4 ok. -2,99

A kompresja rowniez stwierdzona do sprawdzenia. Ale pierwsza propozycja podmiany pompek.

A kompresja zmierzona przez mechanika przed wymiana walka rozrzadu:

1-26

2-27

3-28

4-30

To wg kompresji dlaczego 1pompka nie plusuje bardziej?

Opublikowano (edytowane)

Witam

Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze.

Jak już brniesz w koszty to Ja osobiście podniósł bym głowicę i zmierzył "występ'' tłoka nad powierzchnię bloku cylindrów.

Pzdr. Paweł

Edytowane przez PAWEL69
Opublikowano

dla jasnosci sprawdz jeszcze co pokazuje grupa 18 i 23 ale według tego co piszesz pompka jest padnieta i nie warto jej podmieniać.

Opublikowano

dla jasnosci sprawdz jeszcze co pokazuje grupa 18 i 23 ale według tego co piszesz pompka jest padnieta i nie warto jej podmieniać.

tak racja pakuj kase a kompresja juz dupiata najechane pewnie juz z300tys albo wiecej walek pewnie zamiennik jak reszta klamotow,,,,,gniazda pd sprawdzone>>>>?dam ci rade zanim sie zrujnujesz finansowo....jezdzij az sie rozpadnie a poyem kupuj caly slupek i tyle

Opublikowano

tak racja pakuj kase a kompresja juz dupiata najechane pewnie juz z300tys albo wiecej walek pewnie zamiennik jak reszta klamotow,,,,,gniazda pd sprawdzone>>>>?dam ci rade zanim sie zrujnujesz finansowo....jezdzij az sie rozpadnie a poyem kupuj caly slupek i tyle

Dlatego napisałem :wink:


Witam
Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze.
Jak już brniesz w koszty to Ja osobiście podniósł bym głowicę i zmierzył "występ'' tłoka nad powierzchnię bloku cylindrów.
Pzdr. Paweł
Opublikowano (edytowane)

W ramach gwarancji w dwoch pompkach wymienili korpusy..tak napisali... efekt-sporadyczne drgania na postoju, przyspiesza bez szarpan. Auto odzyskalo moc. Jest OK

Edytowane przez badman18
Opublikowano

Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju.

NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3.

Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają :huh: Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić.

Więc:

-pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi)

-rozrzad nowy komplet

-wałek rozrządu nowy komplet ~400km

-regenerowane turbo ~400km :decayed:

Kompresja na ciepłym:

1-26

2-27

3-28

4-30

Na zimnym:

1-23

2-26

3-26

4-27

Logi:

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/>

STATYCZNE:

Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/>

Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/>

Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/>

Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/>

Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/>

Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/>

Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/>

STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym):

Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/>

Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/

Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego)

Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/>

Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/>

Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu....

Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...

Mozna wiedziec gdzie robiles regeneracje pompek??

Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju.

NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3.

Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają :huh: Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić.

Więc:

-pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi)

-rozrzad nowy komplet

-wałek rozrządu nowy komplet ~400km

-regenerowane turbo ~400km :decayed:

Kompresja na ciepłym:

1-26

2-27

3-28

4-30

Na zimnym:

1-23

2-26

3-26

4-27

Logi:

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/>

STATYCZNE:

Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/>

Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/>

Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/>

Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/>

Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/>

Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/>

Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/>

STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym):

Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/>

Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/

Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego)

Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/>

Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/>

Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu....

Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...

Opublikowano

Strasznie wkur...... mnie bezsensowne cytowanie mega długich postów ............. Powiedz kolego jaki cel ma twój cytowany post ???????? :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Witaj nie czytałem dłuższych postów więc nie krzyczeć, w pierwszej kolejności jeśli tego nie zrobiłeś oddaj do ustawienia kąt wtrysków - u mnie to było przyczyną przerywania i trzęsienia budą przy niektórych prędkościach Czy zmienia się coś po wciśnieciu lub puszczeniu sprzęgła? Czy auto przerywa i obroty falują? Czy tylko trzęsie budą?

Edytowane przez pyra111
Opublikowano

W tym silniku nie ustawia sie kąta wtrysku :)

Opublikowano

W tym silniku nie ustawia sie kąta wtrysku :)

jak już tak chcesz łapać za słówka, to wiedz że się ustawia odpowiednio wtryskiwacze ;p

Opublikowano

Wiesz ze dzwoni tylko nie wiesz gdzie :) tu nie ma wtrysku tylko pompki i ich ustawianie zostawmy. Chodzi ci o synchronizacje walka rozrządu która sprawdza się w grupie 04 a koryguje się fasolkami na kole walka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...