basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Napisano dziś, 21:28basta85, dnia 09 Lut 2015 - 21:26, napisał:Stano, a wymieniales moze MAF'a ?Co to? przeplywka, ale wlasnie doczytalem ze juz wymieniona byla...
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ... Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy. jak masz niskie ciśnienie to nie trzyma, jak masz wysokie ciśnienie to trzyma i obstawiasz nieszczelność ? .. dobry jesteś ! dopiero trzeci log udało sięzrobic bez złapania trybu serwisowego. Skoro wpadł Ci w awaryjny to masz błąd a tam napisano .. ? zrób 4 raz i do końca a nie do 2000 rpm, starczy 11, zobaczmy co się dzieje na górze, jesteś pewny że ten nastawnik pracuje poprawnie ? Pamiętaj, obciążenie (najlepiej górka), 3-4 bieg i full ogień. Jak dym ? co z tym EGR ? co to jest za soft ? wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum to nie jest 1,9 ! a turbo nie jest sterowne podciśnieniem !!! Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ... Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy. jak masz niskie ciśnienie to nie trzyma, jak masz wysokie ciśnienie to trzyma i obstawiasz nieszczelność ? .. dobry jesteś ! dopiero trzeci log udało sięzrobic bez złapania trybu serwisowego. to zrób 4 może przy odrobinie szczęścia będzie poprawny. wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum to nie jest 1,9 ! a turbo nie jest sterowne podciśnieniem !!! przeplywka, ale wlasnie doczytalem ze juz wymieniona byla... to może w końcu sprawdzisz ten EGR ?przy 1800obr powinien miec juz jakies 1.2bar, takze za slabe cisnienie generuje. to nie ma wtrysków CCWAEgr byl zaslepiany i zero różnicy.
slo Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 nie mówie o sterowaniu turbem. Chodzi mi o podciśnieniową pompę vacum
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) przy 1800obr powinien miec juz jakies 1.2bar, takze za slabe cisnienie generuje. Tak, zwłaszcza że ma zadany bar nawet przy 2000 rpm Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
Stolkien Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 jak by vacum bylo uszkodzone obrotów by nie trzymał. a tu wszystko jest ok.
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Egr byl zaslepiany i zero różnicy. Zalepiony czyli brudny czy zaślepiony czyli zamknięty ? Fizycznie czy programowo ? Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
Stolkien Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 jak masz niskie ciśnienie to nie trzyma, jak masz wysokie ciśnienie to trzyma i obstawiasz nieszczelność ? .. dobry jesteś ! Wszedłeś tu popyskować? czy pomóc Damianowi w zidentyfikowaniu problemu.? Logi są zrobione od 2000 - 3500 rpm, przewiń suwak do samego dołu. http://vaglog.pl/log_203029.html tak są zrobione bo inaczej się nie dało ( bo wpada w tryb awaryjny ) Błąd oczywiście, przy trybie awaryjnym o nie osiągniętym ciśnieniu doładowania. tzn.: jak wrzucisz 4 bieg i gaz do dechy od 1000rpm to nie ma szans dojechania nawet do 2500 rpm. ( bo wpada w tryb awaryjny). Czego jeszcze nie rozumiesz ?
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Czyli prosto mówiąc logów nie macie. Podstawowe pytanie, geometria sprawdzona ? Była mowa o wymianie nastawnika / turbo , adaptacja do ECU była robiona ? Ktoś sprawdzał czy osiąga 0 ? Tak samo EGR i klapy. Wszedłeś tu popyskować? czy pomóc Damianowi w zidentyfikowaniu problemu.? Ja chciałem pomóc, nie nabijam się tylko w delikatny sposób daje do zrozumie że to co niektórzy piszą nie trzyma się kupy pod każdym względem. Czego jeszcze nie rozumiesz ? Dlaczego silnik chce miej niż fabryczny soft czyli 1,3 bara, wy macie 1 Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
Stano Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 Problemem okazała się turbina. Podmieniona i jest ok tylko trochę gwizda. Auto zbiera się prawidłowo!
marcin4x4 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 No to chyba dobrze że gwiżdże Turbina prawdopodobnie ma tylko źle ustawioną sztangę więc zweryfikuj przed utylizacja co by trochę grosza odzyskać.
Stano Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 No to chyba dobrze że gwiżdże Turbina prawdopodobnie ma tylko źle ustawioną sztangę więc zweryfikuj przed utylizacja co by trochę grosza odzyskać. Tylko powrocil problem wtryskow. W piątek zamontowalem z końcówką CC i przyjął kodowanie. Dzisiaj zaczal drżeć i kopcić. Slabe korekcje na 1 i 4 cylindrze. Niby wtryski z auta potestowego a tu lipa. Jutro je zwroce i musze poszukać nowych z końcówką BD.
bosniak_sg Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 To ze przyjął kodowanie nie ma znaczenia. VCDS przyjmie kodowanie prawie wszystkich piezoelektrycznych wtryskiwaczy, ale nie koniecznie bedzie dobrze jeździł.
Stano Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 To ze przyjął kodowanie nie ma znaczenia. VCDS przyjmie kodowanie prawie wszystkich piezoelektrycznych wtryskiwaczy, ale nie koniecznie bedzie dobrze jeździł. Jeździ dobrze ale na wolnych obrotach troche kopci i ciuć drgania w środku.
Stano Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 allegrowe PositiveWays ? Tia :-/ Pierdziele szukam nowych tylko z takiego źródła żeby nie przepłacić
basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 No to chyba dobrze że gwiżdże Turbina prawdopodobnie ma tylko źle ustawioną sztangę więc zweryfikuj przed utylizacja co by trochę grosza odzyskać. Tylko powrocil problem wtryskow. W piątek zamontowalem z końcówką CC i przyjął kodowanie. Dzisiaj zaczal drżeć i kopcić. Slabe korekcje na 1 i 4 cylindrze. Niby wtryski z auta potestowego a tu lipa. Jutro je zwroce i musze poszukać nowych z końcówką BD. a jakie wartosci (czas) wtryskow na VCDS ci wyswietla? jezeli zalozyles inne wtryski, to samo kodowanie moze nie wystarczyc. Bedzie jeszcze potrzebne strojenie (czasy, katy, itp). Dla przykladu, u mnie wpadl caly silnik CCWA z wtryskami 059 130 277 AP i tez bylo wymagane strojenie.
bosniak_sg Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) A sterownik miałeś od ccwa czy od asb? Edytowane 11 Lutego 2015 przez bosniak_sg
basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 A sterownik miałeś od czwartku czy od asb? pytasz o komputer ? jezeli tak, to pozostal ori EDC16
bosniak_sg Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 No to co się dziwisz że trzeba było tworzyć nowa mapę? Nie mieszaj koledze Stano niech wadzi ori najlepiej BD i jazda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się