basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) No to co się dziwisz że trzeba było tworzyć nowa mapę? Nie mieszaj koledze Stano niech wadzi ori najlepiej BD i jazda. on przeciez tez jezdzi na EDC16, wiec jak wlozyl wtryski nie seryjne to czeka go to samo i nie musi kupowac znowu nowych wtryskow.... Wiec dlaczego mieszam ? Edytowane 11 Lutego 2015 przez basta85
bosniak_sg Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Bo myślałem ze w ccwa jest już edc17, a po drugie jak pojedzie grzebać do tunera z wystrojeniem tych wtryskiwaczy to od razu zwiększyć moc.
basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Bo myślałem ze w ccwa jest już edc17, a po drugie jak pojedzie grzebać do tunera z wystrojeniem tych wtryskiwaczy to od razu zwiększyć moc. Audi A4 B8 (EDC17) Audi A4 B7 (EDC16) Ale my mowimy o wtryskach a nie o silniku. Do ASB mozesz tak samo zaadaptowac nowsze wtryski z CAPA czy tam CCWA. W przypadku gdy Stano wrzucil wtryski 059 130 277 CC, to pojawia sie problem, bo one pracuje normalnie na 2000barach 059 130 277 BD pracuje na 1600 BAR Wiec logiczne ze musi dopasowac na nowo mape pod wtryski. Ja bym pakowal wtryski 059 130 277 AP (wymagane strojenie), nowej generacji, tansze i trwalsze. Dla info tabela wtryksow: 059 130 277 S 1600 BAR 059 130 277 Q 1600 BAR DROPPED 01/06/2005 059 130 277 AA 1600 BAR DROPPED 01/06/2006 059 130 277 AB 1600 BAR DROPPED 01/09/2006 059 130 277 AH 1600 BAR DROPPED 01/04/2009 059 130 277 AJ 059 130 277 AK 1600 BAR 059 130 277 BA 1600 BAR 059 130 277 BB 059 130 277 BD 1600 BAR Current part since 09 (BMK BNG ASB) 059 130 277 AN 1800 BAR 2007- CASA 059 130 277 AP 1800 BAR 2009- 059 130 277 AR 1800 BAR 2009- 059 130 277 BE 1800 BAR 2009- 059 130 277 BN 059 130 277 AM 2000 BAR 2007- CATA Bluemotion 059 130 277 CC 2000 BAR 059 130 277 CD 2000 BAR 059 130 277 CJ Edytowane 11 Lutego 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Bo CCWA fabrycznie ma EDC17 tylko że silnik da się uruchomić na EDC16, większa zmiana dopiero po 2011 roku o ile się nie mylę. Pierdziele szukam nowych tylko z takiego źródła żeby nie przepłacić Znajomy ma od nich wał, skrzynie, most itd. i jest git malina. Teoretycznie to ECU steruje kontem wtrysku, ciśnieniem itd. problem pojawia się gdy w silniku są różne sprawności (wtedy pojawiają się korekty) danych wtrysków a nowe to zupełnie inna bajka. Wtryski powinny być wszystkie takie samo. Ja nie mam 100% przekonania że nowe wtryski podejdą ale jeśli te chodzą tylko masz „mieszane” to bym zaryzykował. Silnik na tym wtrysku to będzie zupełnie inna liga, spadnie Ci spalanie (podejrzewam że całkiem sporo), na dole będziesz miał więcej niuta a sama moc pokaże się szybciej. Lepsza elastyczność, kultura pracy itd. Warto ! Możliwe że o rejony 600nm powalczysz bez większych wydatków, kwestia wydechu ale jak masz prawie przelot to może... BTW: czy z tą listą jest wszystko ok ? 059 130 277 AH 1600 BAR DROPPED 01/04/2009 - ponoć jedne z pierwszych ? (temat obok) Edytowane 11 Lutego 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 silnik da się uruchomić na EDC16 tylko wylacznie z kolektorem wydechowym i turbina z ASB. Garreta gtb2260vk, EDC16 nie ogarnie.
marcin4x4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) garrett gtb2260VK siedzi w ASB i CCWA, to jest ta sama suszarka. W nowszych siedzi 2260VZK czyli z większą muszlą i inną d*pą. Problem polega na komunikacji ECU z nastawnikiem, jest różnica pinów sterujących (i ich ilości). Dlatego jak masz ECU od turbo garretta z nastawnikiem hella to przekładasz turbo albo bawisz się z modyfikacją sztangi by zamontować to na KKK, oraz analogicznie odwrotnie. Ty masz u siebie SMIC czy FMIC ? Mnie zastanawia jeszcze kwestia układu przeniesienia napędu, CCWA ma inny 2mas (dwie tarcze), cieniutkie sprzęgło oraz inną skrzynie a co za tym idzie torsen też. Jest inna pucha DFP i KAT, inny przebieg układu wydechowego, cały wydech jest większy od ASB z A6. Jeśli to wszystko pasuje ot tak p&p to se chyba wymienię skrzynkę ^^ Edytowane 11 Lutego 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 garrett gtb2260VK siedzi w ASB i CCWA, to jest ta sama suszarka. W nowszych siedzi 2260VZK czyli z większą muszlą i inną d*pą. dokladnie tak, zle oznaczenie wkleilem. wlasnie slyszalem ze mozna zorbic kombinacje, turbo z CCWA + czesc sterujaca turbina od ASB i to smiga. Jednak suszarka od CCWA lepiej sie spisuje i mozna wieksze osiagi zyskac. Ja mam u siebie jeszcze SMIC i zastanawiam sie czy jest sens modzic na FMIC.... U mnie zostala stara skyrznia z ASB + uklad wydechowy tez zostal z B7.
marcin4x4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) wlasnie slyszalem ze mozna zorbic kombinacje, turbo z CCWA + czesc sterujaca turbina od ASB i to smiga. Jednak suszarka od CCWA lepiej sie spisuje i mozna wieksze osiagi zyskac. To jest jedna i ta sama turbosprężarka, spisuje się lepiej bo wtryski robią robotę. ASB / CAPA / CCWA / CCWB - 2260VK (do 2011) CLAB / CDUC / CKVB / CKVC - 2260VZK (od 2011) Możesz do siebie wsadzić VZK, nie stanowi to większego problemu ale lepiej rozwiercić obecną na 2566. Należy zacząć od wykorzystania tego co masz czyli najpierw wydech, FMIC i pompa paliwa która prawdopodobnie została Ci ori. Na tym co masz walczysz o 300 koni / 600nm a to naprawdę Ci starczy i tak będziesz szybszy od ASB na takich samych parametrach. Dobrze wiedzieć że wszystko da się tak spasować, obaliłeś kilka forumowych mitów Czekam jeszcze aż kolega (autor tematu) upora się z wtryskami, wtedy będzie miodzio. Edytowane 11 Lutego 2015 przez marcin4x4
Stano Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Te z koncowka CC oddane i szukam nowych BD
marcin4x4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 A w ramach ścisłości wymieniałeś wszystkie czy tylko wadliwe bo się zgubiłem ?
basta85 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Te z koncowka CC oddane i szukam nowych BD ufff... kosztowna sprawa... kupujac nowe 059 130 277 AP zaoszczedzisz z 40%. Akurat na strojenie + jeszcze jakies fajne fanty
bosniak_sg Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 No za nowe bd to tak z 990 za szt a te ap to po ile?
marcin4x4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Biorąc pod uwagę że w sprzedaży jest zawsze ostatni release danego podzespołu to o ile gdzieś kupi AP to będą regenerowane albo używane.
Stano Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Założone nowe wtryskiwacze z końcówką BD. Koszt po zniżkach 1050zł\szt. :-( Kurde albo Ja jestem poschizowany, albo na wolnych obrotach nadal odczówam takie drgania/ dudnienie w aucie. Myślałem że to od wtrysków ale nadal jest. Rano odpala za pierwszym, ale ze 3-4 sekundy trzeba kręcić. Myślicie że to może być wina świec? Ma kompie błędów nie ma. Mechanicy każą mi się puknąć w głowę mówiąc że pracuje idealnie, ale Ja ewidentnie czuje i słysze na wolnych obotach takie zachowanie. Nie chce sobię tłumaczyć że to diesel i tak ma być. Edytowane 13 Lutego 2015 przez Stano
bosniak_sg Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Świece trzeba sprawdzic ja miałem 2 uwalone a pokazywał 1, po wymianie tej jednej, pokazywał dalej uszkodzona jedną, więc wkur...m sie i wymieniłem wszystkie. Rano zawsze kręcił mi ze 3-4 sek i mnie to strasznie irytowało, aż w końcu sobie dałem siana.
marcin4x4 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Może jakaś podusia ? Ten silnik zawsze będzie miał drgania, większe, mniejsze ale zawsze będą. Im dłużej auto stoi tym będzie gorzej . Jesteś świeżo po wymienia, daj czas niech się rozjeżdża, wszystko musi się dotrzeć. Jak już chcesz naprawdę być pewny sprawdź na innym aucie. Edytowane 15 Lutego 2015 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 1000 km jak przejedziesz to sie ułożą, tyle potrzebuja.
Stano Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Może jakaś podusia ? Ten silnik zawsze będzie miał drgania, większe, mniejsze ale zawsze będą. Im dłużej auto stoi tym będzie gorzej . Jesteś świeżo po wymienia, daj czas niech się rozjeżdża, wszystko musi się dotrzeć. Jak już chcesz naprawdę być pewny sprawdź na innym aucie. Obie poduszki nówki oryginalne. 1000 km jak przejedziesz to sie ułożą, tyle potrzebuja. Nawet jeśli były adaptowane kompem?
bosniak_sg Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Tak jest napisane na forum A6 oni tam maja samochodów o 90% więcej z tym silnikiem niż na forum A4 wiec wiedza co piszą. U mnie drgało na postoju w zakresie 1000-1700 obrotów, potem wymiana wtrysków zbiegła sie z wywaleniem DPF i ustało, więc nie wiem co to spowodowało nie pamietam już, silnik potem chodził jak pszczółka, cichutko równiutko, zero drgań, a poduszki od nowości nie wymieniane, jedynie pierwsze odpalenie po kilkugodzinnym postoju mnie wkurzało.
marcin4x4 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Pojeździj zobacz, jak nie ustąpi to wróć do tematu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się