basta85 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 ahhh ok. No niestety slabe te odpowiedzi co do wtryskow. Wczoraj byl u mnie kumpel na tym samym setupie i wtryski chodza mu cichutko. Takze musze wtryski wyciszyc lepszym strojeniem i tyle.
marcin4x4 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Czytając Twoje genialne pomysły trudno udzielać Ci jakichkolwiek sensownych odpowiedzi. Edytowane 15 Marca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Mysle ze przekladka ccwa do B7 nie jest najgorszym pomyslem I jezeli ktos twierdzi ze wtryski z ccwa pod EDC16 nie beda wspolpracowac to sie grubo myli i tyle. Wtryski uzywki sprawne z nowszej generacji mozna dostac komplet za 2000zl. Wiec mozna zaoszczedzic nieco kasy. Mysle ze niektorym te pomysly calkiem sie podobaja
marcin4x4 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Nowe wtryski są o 50 zł tańsze, różnica taka że nowsze można kupować używane. EDC16 jest za wolny by wycisnąć z silnika to co 17stka, ale pracować będzie.
basta85 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 turbo wymienione, dolot wyczyszczony, wyciety kat za turbina. Wrazenie po pierwsze przejazdze? te same co byly... bez zmian. Takze nic sie nie poprawilo.
hunter91 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jedz do aso 300 zl zaplacisz a w 30 min bedziesz wiedzial co jest
bosniak_sg Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 W Aso na 100% ba nawet na 200% a jak im powie ze po swapie bo w życiu by nie zauważyli to nawet na 1000%
basta85 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jedz do aso 300 zl zaplacisz a w 30 min bedziesz wiedzial co jest niestety troche inaczej wyglada rzeczywistosc Ostatnio Kumpel mial problem, ze po myciu samochodu nagle auto nie jechalo i swiecila sie spiralka + ESP. Podjechal do ASO i zdiagnozowali padniety czujnik polozenia pedalu gazu. Wymienili i niby smigalo. Po nastepnym myciu znowu ten sam problem, wiec jeszcze raz wymienili. Okazalo sie ze problem dalej nie ustal i wkoncu wyczytalem gdzies na forum ze woda sie musi dostawac prze obudowe kompa do bialej kosci pod ECU. Rozebralismy i faktycznie niedokrecona pokrywa i mokre wtyki. Wysuszylismy, dobrze skrecilismy i problemu nie ma. Takze jak slysze ASO to mnie krew zalewa
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Jedz do aso 300 zl zaplacisz a w 30 min bedziesz wiedzial co jest Kolega niech zmieni dostawcę używek. Takze jak slysze ASO to mnie krew zalewa tia dokłdanie, mają przed sobą instrukcje a nie wiedzą jaki olej należy wlać. A co do Twojego problemu to rozumiem że logi również się nie zmieniły i brakuje na dole ciśnienia ? Skoro sztanga jest poprawnie ustawiona to może tuner źle wyregulował geo ? BTW: przez brak powietrza czy też złe wysterowanie wtryski mogą jakby to określić „cykać” jakby się dusiły. Edytowane 18 Marca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) A co do Twojego problemu to rozumiem że logi również się nie zmieniły i brakuje na dole ciśnienia ? Skoro sztanga jest poprawnie ustawiona to może tuner źle wyregulował geo ? BTW: przez brak powietrza czy też złe wysterowanie wtryski mogą jakby to określić „cykać” jakby się dusiły. logi dzisiaj zbadam, zeby porownac do starych. Wedlug Boscha, sztanga jest ustawiona na oryginalnych wartosciach. Musze podjechac na strojenie i tyle... bo moze cos skopane. Choc Wojtek z Dynosoft twierdzil, ze wyglada to na problem techniczny... Auto wogule nie kopci i chodzi rowno. Edytowane 18 Marca 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) To może zmień mechanika albo po prostu pojedź do tunera, pracę sztangi przecież można sprawdzić. Co to znaczy ustawanie do oryginalnych wartości ? Ma osiągać odpowiednio 0 i 100, żadne inne ustawienia Ciebie nie interesują. Ty zawsze wymyślisz coś nowego Edytowane 18 Marca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Co to znaczy ustawanie do oryginalnych wartości ? Ma osiągać odpowiednio 0 i 100, żadne inne ustawienia Ciebie nie interesują.Ty zawsze wymyślisz coś nowego Marcin, szczerze to az tak sie nie znam na turbosprezarkach, wiec pisze co mi powiedzieli. Bede musial tak czy siak podjechac do tunera. Z nowosci, po tym zabiegu fis pokazuje caly czas 2l na 100km wiecej niz poprzednio i podczas odpalania trzeba krecic troche dluzej.... Co za jazda Chce czlowiek dobrze a tu taka lipa
marcin4x4 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Odłóż trochę grosza, podjedz do do Dyno i niech Ci wszystko ogarną A-Z łącznie z korektą softu jeśli potrzebna. Nie trać czasu i kasy na ludzi którzy nie wiedzą co robią. wzrost spalania to niestety efekt kastracji wydechu, można teraz zoptymalizować paliwo i wróci do normy (to się często zdarza). Edytowane 19 Marca 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 porownalismy w tamtym tygodniu z kumplem mape, ktora mam w aucie z ori mapa z CCWA (Audi a5 3.0tdi). Kolesie co przekladali silnik, moze i przekladki umieja robic, ale strojenie straszny drut. Bazowali na mapie z ASB i tylko wartosci troche pozmieniali... wogule nie pod te wtryski itp... Mozliwe ze to jest przyczyna slabego dolu itp... Dzisiaj ma kompletowac nowa mape, w sensie przeniesc ORI mape z CCWA EDC17 do EDC16. Niestety nie da sie kopiuj wklej, wiec jest zabawy na pare godzin.
basta85 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 o niebo lepiej jezeli chodzi o kulture pracy wtryski nie klekocza i autko lepiej pali. Spalanie znacznie spadlo co do dolu, to dalej ten sam problem, ale nie jest to zwiazane wtryskami itp. Poprostu turbina za pozno wstaje. Wydaje sie, ze jest to zwiazane ze zlym ustawieniem sztangi. Co tak naprawde byloby dziwne, poniewaz po regeneracji turbo zostalo skalibrowane. Mam plombe na srubce, ale musze zaryzykowac, bo chcialbym zeby wkoncu odpychal sie przy 1500obr.... od 2500obr trzyma juz docelowe cisnienie do samego konca.
soeren Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 Witam, podpinam się do tematu, u mnie ten sam problem, ręce mi już opadają, krew mnie zalewa... Generalnie problem ten sam co u basta85 - nie wstaje z dołu, wstaje za późno. DPF-a jeszcze nie wyciąłem, jak myślicie trzeba go wyciąć? po podpięciu vcds-a zero błędów, DPF wydaje się drożny na fisie nic nie wywala. Od czego zacząć? Help! Dodam, że ostatnio wymieniłem wszystkie wtryski na nowe do dziś mnie głowa boli od kosztów:/ a lipa dalej wstaje tragicznie o 600 obrotów za późno:( Logi: GRUPA 011 http://vaglog.pl/log_219144.html
beny2303 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Jak robiłeś logi dynamiczne to powinni tobie sprawdzić działanie EGR i przepływomierza. To się odbija właśnie na spadku mocy z dołu. Ja miałem EGR cały czas otwarty i na próbę zaślepiłem go przy prawodłowo działającej turbinie. Jeźdzę tak kilka dni i rewelka. Narazie testuję, bo nie mam na podmiankę przepływomierza, by zamienić i sprawdzić jeszcze go. Brak szarpnięć i zbiera się o niebo lepiej! :-))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się