krystianoo92 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Witam, koledzy podpowiedzcie mi czy kolektor od AWX i wtryski od AFN bedą pasować bez żadnych przeróbek do mojego 1Z. Czy tylko zakładam to i już mam trochę mocniejsze auto czy jeszcze coś trzeba kombinować?
David91gtr Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 wtryski będą pasować, kolektor prawie też bez przeróbek większych Ale bez programu to nie wiele Ci to pomoże. na większych wtryskach może Ci wiecej palić
krystianoo92 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 Juz jestem głupi raz piszą że pomaga bez programu inni że program musi być, czekam na odpowiedź jakiegoś doświadczonego maniaka TDI
wodz Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Ja do ojca 1z założyłem wtryski AFN + wałek z SDi i bez korekty softu czuć różnice.Autko stało się zrywniejsze na wyższych biegach i zwiększył się V-maxa. Po samych wtryskach będzie różnica. Nie ma co się spodziewać "rakiety". Pozdrawiam.
Kwaśniewski Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Podłącze się pod temat, co tak właściwie daje kolektor z AWX w słabszych 1.9TDi, np. AJM?
ŁukaszA4 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Juz jestem głupi raz piszą że pomaga bez programu inni że program musi być, czekam na odpowiedź jakiegoś doświadczonego maniaka TDI Jak wrzucisz te graty to wiadomo że jeszcze musi być program. Wtryski AFN + program da Ci 110-115 km maksymalnie 120 przy zdrowej pompie. Na więcej nie ma co liczyć, 1Z jest motorem przy którym trzeba bardziej dłubnąć i mieć trochę $$$. Kolektor od AWX warto wrzucić bo stary masz na pewno zawalony, ale do tego kolektora jeszcze będziesz potrzebował flanszy bo nie podejdzie. Swego czasu były na alledrogo, nie wiem jak jest teraz. Edytowane 7 Lutego 2015 przez ?ukaszA4
baca2309 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 kolektor awx lepiej napełnia cylindy powietrzem, jesli wrzucisz wtryski to nie musisz robic programu ale szkoda żeby potencjał sie marnował spalanie też nie bedzie wieksze, bdziesz musiał dawke skorygować bo sie zmniejszy
ŁukaszA4 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Bzdura. Wrzucenie wtrysków nic nie da, nawet spalanie może się zwiekszyć. Po pierwsze to najpierw trzeba auto sprawdzic czy nie wyskakują jakieś błędy żeby później niespodzianek nie było. Jak coś robić to z głową żeby poźniej nie było płaczu że ujechac nie można bo co chwile coś.
wodz Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Bzdura. Wrzucenie wtrysków nic nie da, nawet spalanie może się zwiekszyć Sprawdzałeś kolego,podejrzewam że nie i to właśnie Ty bzdury piszesz. Po pierwsze to najpierw trzeba auto sprawdzic Tu się z kolegą zgodzę w 100%. Podstawa przed jakimikolwiek modyfikacjami silnika sprawdzić jego kondycje. Odzyskiwanie km i nm przez pakowanie innych gratów to nieporozumienie. Pozdrawiam.
ŁukaszA4 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Tu się z kolegą zgodzę w 100%. Podstawa przed jakimikolwiek modyfikacjami silnika sprawdzić jego kondycje. Odzyskiwanie km i nm przez pakowanie innych gratów to nieporozumienie.Pozdrawiam. Własnie o tym mówię. U jednego będzie różnica, drugi tego nie odczuje a spalanie wzrośnie i będzie dymił. Ale prawidłowo to najpierw sprawdzenie kondycji silnika, pakowanie gratów i program. Wtryski można wrzucić i jeździć przez jakiś czas ale trzeba wystroić i tak. Ja tego nie wymyślam, to wszystko jest na forum... Wracając do tematu i wtryski i kolektor podejdzie bez wielkich problemów. To jest najtańszy mod i dający odpowiedni przyrost mocy do włożonych pieniędzy.
wodz Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Polecam również wałek z SDi,tak jak pisałem ożywił 1Z. W moim w AFN dał dużo. Pozdrawiam. Edytowane 7 Lutego 2015 przez wodz
baca2309 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 no chyba nikt nie jest na tyle głupi by modzić nie sprawny silnik u mnie wtryski poprawiły dolną partie obrotów ale nie jest to jakaś oszałamiająca poprawa ba na samych wtryskach 200km nie zrobisz. Jak chcesz tanim kosztem to wywal kata, zaślep egr,wrzuć ssaka i afn-y a jak bedziesz miał siano jedź na program i już co do spalania to po zmianie mam takie same wiadomo ze jak pałujesz to wiecej bd palił na powietrze jeździć nie bd. Pozdro
maniekaudia4 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 trochę odświeżę, żeby nie zakładać osobnego tematuw AHU turbina jest dosyć blisko kolektora ten od AWX się zmieści bez przeróbek ?potrzebna jest tylko flansza i zaślepka egr, wszystko będzie pasować ?
Jurek2000 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 zaślepke zrobisz z Egeru, kolektor wchodzi tylko trzeba ciachnąć takie dwa cyki które z niego wychodzą do przykręcenia chyba osłon. No i flansza. Silnik fajnie chodzi na kolektorze z AWXa
Emil2006 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Koledzy dołączę się do tematu od roku mam B5 quatro AFN . kiedy kupiłem ta bestie o mocy 110KM to trzeba było się 3 razy zastanowić czy wyprzedzać golfa 3 1Z z górki bo pod nie było szans Ale że miałem trochę złotówek kupiłem korektor AWX wałek SDI końcówki wtrysków 216 WZM do tego kat i EGR OUT całkowicie przed Tym wszystkim sprawdzenie silnika i osprzętu potem bezpieczny program dla wszystkiego i lepiej jedzie jak kolegi AWX po programie tak ze jak szukacie Manchy to warto zainwestować parę groszy w graty i program napewno będziesz zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się