makiGS Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 witam, około 20 kkm miałem robiony silnik planowanie i takie tam cuda, mechanik przyznał się już po fakcie, że nie wymienił uszczelniacz na pierścieniach przy odpalaniu rano po nocy samochód dymi przez pierwszy moment na niebiesko później przechodzi no i ubywa olej od wymiany do wymiany musze z 2L mieć jest szansa wymienić same uszczelniacze na pierścieniach i pytanie jakie koszty tego byłby na oko, zbliża mi się wymiana rozrządu i chciałem zrobić to za jednym zamachem. pacjent: Audi A4 B5 1.9 TDI AJM 115km
vauxhall95 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 nie uszczelniacze tylko pierscienie,głowica i miska do zdjecia.Sprawdz czy to nie uszczelniacze zaworowe,pompowtryskow,albo tez sama turbina nie ciagnie oleju.
makiGS Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 turbina jest nowa nie dawno wymieniona, uszczelniacze PD wymienione, zawory wymienione były
msuchecki90 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 turbina jest nowa nie dawno wymieniona, uszczelniacze PD wymienione, zawory wymienione były Miałem, podobne objawy z rana solidnie kopcił na niebiesko , robiłem głowice po roku czasu z rana zaczynał kopcić wciągać olej , aż któregoś dnia zaczełą walić jak młotem , u mnie okazał sie wytarty wałek rozrządu . i na 1 lub 4 cylindrze dostały sie opiły z wałka rozrzadu ( tak tlumaczył mechanik ) , zakonczylo sie wymiana silnika
makiGS Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 tak mnie pocieszyłeś, że będę sprawdzał olej lał i jeździł, a jak padochnie to wtedy wymiana i dalej jazda
msuchecki90 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Ja ci powiem że serdecznie mam dośc silnika AJM , żałuje że nie kupiłem AFN , mnie przez 2 lata naprawy kosztowały juz 8 tys
makiGS Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 ciekawe czy afn pasuje plug and play z ajm
marek29 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 z P&P nie ma opcji. Sanki silnika ,łapy,instalacja IC. Do tego wiązka silnika + ECU.
tulipan 1310 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Witam,ja mam ten sam problem że dymi mi na niebiesko zaraz po odpaleniu,tez miałem robiony remont silnika to znaczy,cała głowica do remontu i cały osprzet silnika.Dymi mi tylko pare minut jak sie nagrzeje to przestaje dymić.podczas dymienia jest taki charakterystyczny gwizd turbiny który potem ustaje.Jak silnik złapie temperature to nic nie dymi Edytowane 21 Lutego 2015 przez tulipan 1310
machina Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Ja nie wiem jakie AJMy kupujecie, ile mają nalatane. Ja oraz kilku moich znajomych śmigamy na AJMach i nic sie nie dzieje. Osobiście przejechałem 98kkm i auto śmiga aż miło. Jedyne co wymieniałem to rozrząd i tandem pompe bo ciekła (używka za 150zł). Korekcje wtrysków od początku nie przekraczają +- 0,3. Obecnie mam nalatane 298kkm a z tego co wiem to o 60kkm jest cofnięty. O silniku moge powiedziec tylko jedno; żyleta. Może te wszystkie problemy wynikają z złej obsługi np. przez poprzednich właścicieli, oleje L.L oraz przebiegi powyżej 500kkm. Sam nie wiem, w każdym bądź razie ja sobie chwalę ten silnik i w porównaniu do AFNa jeździ się dużo lepiej z wiadomych względów:)
tulipan 1310 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Moje auto ma na pewno 500tys najechane,ale jak go kupowałem to na liczniku jak w każdym aucie 190tys.Ostatnio robiłem nawet pomiar sprężania wyszło tak po 32 tylko na czwartym 31.i teraz moje pytanie czy jak mam dobra kompresie to moge myśleć ze pierścienie mam dobre w silniku,czy ta kompresia nie ma znaczenia ?
Hezen Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Jeśli kompresja w porządku to i pierścionki też.
tulipan 1310 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Ciekawe dlaczego jest róznica jednego bara na czwartym gaże,głowice mam po remoncie ,nie powinno chyba tak być.U kolegi mierzyliśmy i on ma po 32 na każdy gar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się