Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap Silnika BFB na BEX 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak odnośnie BFB to jeśli jest w Quattro to ma skrzynie SZEŚCIOBIEGOWĄ.

Opublikowano

nie zawsze , 6 to sporadycznie

Opublikowano

Tak odnośnie BFB to jeśli jest w Quattro to ma skrzynie SZEŚCIOBIEGOWĄ.

Tylko 2004 i w opcji.

Opublikowano

No to mam szczęście , a myślałem że to standard.

Opublikowano

Tak sie wtrace,w swojej B7 1.8T Quattro tez posiadam 6 biegow silnik oczywiscie BFB

Opublikowano

Tak sie wtrace,w swojej B7 1.8T Quattro tez posiadam 6 biegow silnik oczywiscie BFB

B7 to inna bajka, mowa o B6, gdzie szóstka była wyjątkiem

Opublikowano

Ja też bfb b6quattro i też szóstka z tego co ja się orientuje to gdy kupowałem auto i szukałem czegoś ciekawego to wszystkie quattro jakie oglądałem i w necie i w realu miały szóstkę. Więc wydaje mi się że wszystkie quattro mają skrzynie szesciostopniowa. Tu dziez chyba nawet na wiki pisze ze z quattro były wyposażone w taką skrzynie

Opublikowano (edytowane)

Nie prawda.Mam quattro i kolega i mamy 5 biegów.

Te 6stki w bfb to jakby 5 biegów rozłożyć na 6.Czyli więcej wajhowania

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Ok mogę się mylić :-) wiem zauważyłem gdy miałem b5 z skrzynia 5 było mniej wajchowania ale zauważalnie w trasie mniej pali

Opublikowano

ok mechanik ogarnal elektronike na nowo i jest cacy zero chec engine itp,ale wyskoczyl nowy problem nie bede zakladal nowego tematu po zrobieniu 2100 km wyskoczyla lampka od niskiego poziomu oleju,musialem dolac z 700ml,na silniku widac ze jest olej po prawej stronie,tak jak by lecial z gory,ale w bardzo malych ilosciach,dokladnie sie przygladalem czy to nie uszczelki pod klawiatura oraz glowica,niestety nie widac tam miejsc z ktorych moglo by ciec,poprostu sa suche,samochod chodzi rowno,temp stala,zadnych odglosow silnika,przedewszytskim zero kopcenia oraz oleju w płynie chlodniczym.

Waszym zdaniem co to moze byc? Odma zatkana?

Opublikowano

może leci z pod napinacza??

Opublikowano

Jeżeli spod napinacza to coś poważnego?

Opublikowano (edytowane)

Tak, trzeba wymienic uszczelke za 25 ziko

Edytowane przez KubaMpakiet
Opublikowano

Hmm aktualnie jestem za granica bynajmniej do konca lipca,caly czas przed jazda sprawdzam stan oleju,ale tez musze powiedziec ze duzo nie jezdze bo to sa skape ilosci moze 20-30 km na tydz,wiec moze poszukam tutaj mechanika zeby ogarnal ten wyciek,chociaz jak jezdze to nie widac ubytku oleju stan caly czas ten sam,wiec jakie jest ryzyko nie naprawy tego w czasie ?

Opublikowano

Sprawdzic mozesz latwo czy cieknie spod napinacza, wsadz tam reke

Opublikowano

W sobote prowadze auto do mechanika,widac ze leci z gory po silniku z prawej strony,kolo glowicy sucho,pod klawiatura tez. Druga sprawa nagle wzroslo mi spalanie,gdy zapale auto spalanie pokazuje na poziomie 20l/100km bardzo dziwne,przejechalem 1 km dalej identycznie,moze troche spadlo ale gdy auto pozostawilem zapalone na postoju spalanie srednie caly czas roslo nawet do 24,5l a spalanie tym czasowe bylo na poziomie 36L czy to normalne objawy ?

Opublikowano

Witam. Mam takie pytanie czy słupek od BEX podejdzie do BFB ponieważ kumplowi pękł pasek rozrządu (35 tys po wymianie - pasek Continentala) i ma okazie kupić słupek z Bexa za 1200 zł. Co ewentualnie trzeba wymienić ?

Opublikowano

Wszystko pasuje, i nic nie trzeba wymieniać

Opublikowano

Panowie jestem na etapie wymiany sprzęgła w BFB Quattro skrzynia GJW 6b, chcę zwiększyć moc do ok 180km (soft+FMIC). I teraz pytanie czy seryjne sprzęgło wytrzyma te 180KM, czy lepiej wziąć to dedykowane dla BEX? Mam na oku te zestawy Sachs, czym one się różnią?

-3000951117 BEX tarcza 228mm

-3000951055 BFB, AMB tarcza 228mm

Dzięki z góry & pozdro!

Opublikowano

BFB to ta sama tarcza co w 1.6/2.0/1.8T, a tarcza w BEX to ta sama tarcza, ale posiada dodatkowe sprężyny w sobie. Ogólnie zwykła tarcza starczy, tym bardziej w Q, ale pewno tylko parę złotych różnicy będzie między zwykłą a BEX, więc wolałbym od BEXa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...