jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak odnośnie BFB to jeśli jest w Quattro to ma skrzynie SZEŚCIOBIEGOWĄ.
JawoR36 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak odnośnie BFB to jeśli jest w Quattro to ma skrzynie SZEŚCIOBIEGOWĄ. Tylko 2004 i w opcji.
jacek70 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 No to mam szczęście , a myślałem że to standard.
Mizur138 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak sie wtrace,w swojej B7 1.8T Quattro tez posiadam 6 biegow silnik oczywiscie BFB
JawoR36 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak sie wtrace,w swojej B7 1.8T Quattro tez posiadam 6 biegow silnik oczywiscie BFB B7 to inna bajka, mowa o B6, gdzie szóstka była wyjątkiem
zen8000 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Ja też bfb b6quattro i też szóstka z tego co ja się orientuje to gdy kupowałem auto i szukałem czegoś ciekawego to wszystkie quattro jakie oglądałem i w necie i w realu miały szóstkę. Więc wydaje mi się że wszystkie quattro mają skrzynie szesciostopniowa. Tu dziez chyba nawet na wiki pisze ze z quattro były wyposażone w taką skrzynie
edekxp Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie prawda.Mam quattro i kolega i mamy 5 biegów. Te 6stki w bfb to jakby 5 biegów rozłożyć na 6.Czyli więcej wajhowania Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez edekxp
zen8000 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ok mogę się mylić :-) wiem zauważyłem gdy miałem b5 z skrzynia 5 było mniej wajchowania ale zauważalnie w trasie mniej pali
BartRose Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 ok mechanik ogarnal elektronike na nowo i jest cacy zero chec engine itp,ale wyskoczyl nowy problem nie bede zakladal nowego tematu po zrobieniu 2100 km wyskoczyla lampka od niskiego poziomu oleju,musialem dolac z 700ml,na silniku widac ze jest olej po prawej stronie,tak jak by lecial z gory,ale w bardzo malych ilosciach,dokladnie sie przygladalem czy to nie uszczelki pod klawiatura oraz glowica,niestety nie widac tam miejsc z ktorych moglo by ciec,poprostu sa suche,samochod chodzi rowno,temp stala,zadnych odglosow silnika,przedewszytskim zero kopcenia oraz oleju w płynie chlodniczym. Waszym zdaniem co to moze byc? Odma zatkana?
Mizur138 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Jeżeli spod napinacza to coś poważnego?
KubaMpakiet Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak, trzeba wymienic uszczelke za 25 ziko Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez KubaMpakiet
BartRose Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Hmm aktualnie jestem za granica bynajmniej do konca lipca,caly czas przed jazda sprawdzam stan oleju,ale tez musze powiedziec ze duzo nie jezdze bo to sa skape ilosci moze 20-30 km na tydz,wiec moze poszukam tutaj mechanika zeby ogarnal ten wyciek,chociaz jak jezdze to nie widac ubytku oleju stan caly czas ten sam,wiec jakie jest ryzyko nie naprawy tego w czasie ?
KubaMpakiet Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Sprawdzic mozesz latwo czy cieknie spod napinacza, wsadz tam reke
BartRose Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 W sobote prowadze auto do mechanika,widac ze leci z gory po silniku z prawej strony,kolo glowicy sucho,pod klawiatura tez. Druga sprawa nagle wzroslo mi spalanie,gdy zapale auto spalanie pokazuje na poziomie 20l/100km bardzo dziwne,przejechalem 1 km dalej identycznie,moze troche spadlo ale gdy auto pozostawilem zapalone na postoju spalanie srednie caly czas roslo nawet do 24,5l a spalanie tym czasowe bylo na poziomie 36L czy to normalne objawy ?
Vassyli Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Witam. Mam takie pytanie czy słupek od BEX podejdzie do BFB ponieważ kumplowi pękł pasek rozrządu (35 tys po wymianie - pasek Continentala) i ma okazie kupić słupek z Bexa za 1200 zł. Co ewentualnie trzeba wymienić ?
otis89 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Wszystko pasuje, i nic nie trzeba wymieniać
Away Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Panowie jestem na etapie wymiany sprzęgła w BFB Quattro skrzynia GJW 6b, chcę zwiększyć moc do ok 180km (soft+FMIC). I teraz pytanie czy seryjne sprzęgło wytrzyma te 180KM, czy lepiej wziąć to dedykowane dla BEX? Mam na oku te zestawy Sachs, czym one się różnią? -3000951117 BEX tarcza 228mm -3000951055 BFB, AMB tarcza 228mm Dzięki z góry & pozdro!
JawoR36 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 BFB to ta sama tarcza co w 1.6/2.0/1.8T, a tarcza w BEX to ta sama tarcza, ale posiada dodatkowe sprężyny w sobie. Ogólnie zwykła tarcza starczy, tym bardziej w Q, ale pewno tylko parę złotych różnicy będzie między zwykłą a BEX, więc wolałbym od BEXa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się