RySio_LKR Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Witam. Mam pytanie czy skrzynia od 2.5 tdi 6biegow quattro podejdzie do silnika 1.9tdi awx/avf?
Ra4al Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Tak aczkolwiek trzeba kupić specjalny dystans aby sprzęgło weszło, jutro po południu postaram się udostępnić tutaj nr takiego dystansu Swoją drogą w AVF występuje on fabrycznie, w AWX ze względu na mniejsze sprzęgło już ponoć nie, ale pewności nie mam. Ogólnie w a4 b6 bodaj wszystkie skrzynie pod względem mocowan są uniwersalne, różnią się tylko przełożeniami.
bobikos Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Pierścień do 2004 rok o nr 01E103551B, po 2004 01X103551. Dodatkowo tulejki prowadzące 01E301153G. Te elementy trzeba dodawać jak się stosuje skrzynię 6 biegową zamiast 5, czyli w AVF powinny już być. Dodatkowo w przypadku zmiany sprzęgła na 240 mm trzeba zmieniać rozrusznik. Tematy zmian skrzyń z 5 na 6 są lepiej rozpracowane na forum passata. Edytowane 12 Lutego 2015 przez bobikos
majkel_majki Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Rozumiem, że skrzynia pójdzie do 1.9 też quattro? W profilu masz FWD, FWD na skrzyni od quattro nigdzie nie pojedzie. Do quattro musiałbyś mieć dyferencjał o pasującym do skrzyni przełożeniu, nie wiem czy 1.9 i 2.5 mają takie samo.
mati238 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 A jakie macie prędkości na 6 biegu? U mnie w 1.9avf quattro na 6 biegu 4000tys. i 200km/h a max jedzie 220 i ani km więcej a np. W 2.5tdi przy 3800 jest 200km, u kolegi w avf bez quattro przy 4tys. Ma 220 to juz sam niewiem jak to jest. W każdym bądź razie brakuje mi tych 200 obrotów żeby to można było jakoś przełożyć sam 6 bieg
Jog Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Może trochę odgrzebie starego kotleta ale informacje się przydadzą komuś. W B6 z Quattro 1.9 były wkładane skrzynie z rożnymi przełożeniami i najszybszymi skrzyniami były o oznaczeniach HCG,FYC które posiadają przełożenie 37/10. Ja mam GBC i przełożenie 37/9 i przy prędkości 140km/h mam prawie 3tys. obr/min koła to 18" 225/40 i zaczyna się robić dość głośno W B7 przełożenie 37/10 mają : -JEE(2.0/140BPW), -JMJ(3.0/232 ASB), -HXQ(3.0/232 ASB) W obu przypadkach do przełożenia 37/10 pasuje dyfer EUB Edytowane 9 Września 2015 przez Jog
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się