spanky Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 no to doj**aliscie .... fajnie trzyma sie momencik ...
nandoz Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Dajcie jakis filmik z przejazdu jak zapina . No calkiem niezle modzi sie ten 2.0 , a juz koty byly wieszane.pozdr.
peter22 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 niezle czy to juz koniec czy jeszcze masz zamiar cos zmieniac??? :a4fan:
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Niezły przebieg momentu Patrox czy masz DPF w tym wozie (BRE były również z DPF). Jeśli nie masz DPF to zmieniałeś coś w wydechu (wybity kat)? Ja chcę gdzieś w połowie stycznia zamontować turbo BRD i zaatakować takie spokojne 200KM/400Nm. Wcześniej muszę jednak zebrać resztę gratów do dolotu i zrobić porządek z łańcuszkiem napędzającym wałki wyrównoważające w BLB
dudi75 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 O kurna ja tez tak chce !!! :buhaha: co to za hybryda???
tklimczak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 no panowie, widziałem posty gdzie 2.0 było poniżane ( )a tu proszę bardzo :oklaski:
Patrox Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Niezły przebieg momentu Patrox czy masz DPF w tym wozie (BRE były również z DPF). Jeśli nie masz DPF to zmieniałeś coś w wydechu (wybity kat)? Ja chcę gdzieś w połowie stycznia zamontować turbo BRD i zaatakować takie spokojne 200KM/400Nm. Wcześniej muszę jednak zebrać resztę gratów do dolotu i zrobić porządek z łańcuszkiem napędzającym wałki wyrównoważające w BLB Nie mam DPF ani nic nie robiłem z wydechem tzn. na tamtą chwilę co pokazałem wykres. Bo aktualnie zrobiony jest do połowy wydech przelot 3 cale. Ale to pod przyszłe mody :naughty: . Do turbo musisz zmienić rurę z fi 50 na fi 38 to taka jest w turbo od BRD( albo zrobić przejściówkę.) A z tymi łańcuszkami to chyba prędzej szybciej i taniej będzie ci poszukać gołego BRE niż rozbierać Twój.
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Patrox jedno jeszcze pytanie - co jest podlączone do belki intercoolera z prawej strony, przewodem ok. 20 mm średnicy, zaraz po wejściu węża od turba? Do turbo musisz zmienić rurę z fi 50 na fi 38 to taka jest w turbo od BRD( albo zrobić przejściówkę.) A z tymi łańcuszkami to chyba prędzej szybciej i taniej będzie ci poszukać gołego BRE niż rozbierać Twój. To wiem bo już montowałem turbo BDR u brata w A4 B5 :gwizdanie: Ja mam inną koncepcję - montuje drugi, prawy IC, oryginalny taki jest w BRD w serii albo w 2.0 TFSI. Mam już IC, belke pod zderzak na dwa intercoolery, wspornik IC. Zostały mi do dokupienia dwie rury od BRD i kierwonica powietrza do IC. Co do silnika to mam inny pomysł - chcę zrobić to co jest w BKD albo w ARL - wypierdzielić wałki, założyć pompę oleju na łańcuszek od BKD, smok oleju od AWX/AVF, a na swój wał założyć w miejsce kółka wahliwego zwykłe kółko napędzające pompę oleju od BKD. Wszystko powinno pasować P&P po pomiarach i porównaniach jakie robiłem. Jak to nie wyda to zamontuje "słupek" z BKD ze smokiem pompy oleju od AWX i miską oleju AWX
Patrox Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 2 coolery wydajnościowo bedą max do 200PS. I moment może pociągnąć w dół. A co do wałków to też tak można zrobic, powinno pasować. Trzymam kciuki
dudi75 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Mozesz cos powiedziec na temat tej turbinki??
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 2 coolery wydajnościowo bedą max do 200PS. Patrox mam dziecko w drodze więc 200 KM wystarczy Swoją drogą te dwa IC mają identyczną wydajność jak te z 2.7 i 3.0 TDI więc jakby co dadzą rady trochę więcej pewnie
Patrox Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Mozesz cos powiedziec na temat tej turbinki?? Wirniki są trochę większe od turbo z BRD. Pasuje idealnie do kolektora i na wydech. JAro444, z coolerami temat przebadany, uwierz.Nie na darmo w S3, leonach cupra zakładają centralny zamiast dwóch ori bocznych. W lecie będzie ciepło.
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Dobra wierzę 200 KM mi styka w zupełności. Patrox pytałem czy wiesz co jest podłączone do belki intercoolera z prawej strony, takim przewodem fi ok 20-25 mm, zaraz z końcem gumy od turbiny?
Patrox Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Dobra wierzę 200 KM mi styka w zupełności. Patrox pytałem czy wiesz co jest podłączone do belki intercoolera z prawej strony, takim przewodem fi ok 20-25 mm, zaraz z końcem gumy od turbiny? Filtr intercoolera, ja to usunąłem. Do niczego nie jest to potrzebne ( nazywa się to tłumik doładowania czy jakoś tak).
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Właśnie tak się temu przyglądałem dziś i zastanawiałem po co jest odprowadzane w bok sprężone przez turbinę powietrze i gdzie ono dalej idzie. Pewnie też to wywalę jak się okaże to zbędne :gwizdanie:
Rogalotti Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Przebieg momentu tak wyglada bo tak jest ustawiona skala wartosci NM w oprogramowaniu hamowni. Jak skala kończyła by sie jak w maha na mniejszych wartosciach to przebieg momentu byłby klasyczna górka. Dokładnie tak samo jest w mojej hamowni - tak po prostu ustawił skale producent hamowni. Moment wylicza sie z mocy, przy np. 200PS i 4000obr bez wzgledu na to jakie to auto to wartosc bedzie zawsze ta sama. Silniki 2.0tdi 16v to inna bajka i nie liczyłbym na 215PS z takiej hybrydy w 1,9 8V - to inny układ wtryskowy, inny łeb który ma wiekszy flow dzieki czemu na tym samym doładowaniu w cylindrach znajduje sie wiecej powietrza w czasie jednego cyklu pracy. Stare 1.9 8v PD musi miec duzo powietrza z duzego turbo albo zmiany mechaniczne w głowicy. Seryjny słupek ASZ/ARL z dużym turbo idzie zrobic na ok 230PS gdzie w przypadku BKD/BLB/BRE ta granice bedzie oscylowac gdzies ok 260PS. Wszystko idze ładnie do pewnego momentu potem robi sie pod górke i dodanie każdego PSa (tych 30stu do 1.9) to duze wyzwanie albo trzeba wykonac modyfikacje nie majaca duzo wspólnego z bezpieczną. Patrox trzeba cos zrobic zeby wyżej zakrecił sie ten BRE
Patrox Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 Przebieg momentu tak wyglada bo tak jest ustawiona skala wartosci NM w oprogramowaniu hamowni. Jak skala kończyła by sie jak w maha na mniejszych wartosciach to przebieg momentu byłby klasyczna górka. Dokładnie tak samo jest w mojej hamowni - tak po prostu ustawił skale producent hamowni. Moment wylicza sie z mocy, przy np. 200PS i 4000obr bez wzgledu na to jakie to auto to wartosc bedzie zawsze ta sama. Silniki 2.0tdi 16v to inna bajka i nie liczyłbym na 215PS z takiej hybrydy w 1,9 8V - to inny układ wtryskowy, inny łeb który ma wiekszy flow dzieki czemu na tym samym doładowaniu w cylindrach znajduje sie wiecej powietrza w czasie jednego cyklu pracy. Stare 1.9 8v PD musi miec duzo powietrza z duzego turbo albo zmiany mechaniczne w głowicy. Seryjny słupek ASZ/ARL z dużym turbo idzie zrobic na ok 230PS gdzie w przypadku BKD/BLB/BRE ta granice bedzie oscylowac gdzies ok 260PS. Wszystko idze ładnie do pewnego momentu potem robi sie pod górke i dodanie każdego PSa (tych 30stu do 1.9) to duze wyzwanie albo trzeba wykonac modyfikacje nie majaca duzo wspólnego z bezpieczną. Patrox trzeba cos zrobic zeby wyżej zakrecił sie ten BRE Witku, to jest oczywiste że z 1,9 nie uzyska się takiej mocy. Ja szacuję że przy super egzemplarzu max 205Ps. A co do obrotów to autko zostało niedohamowane ze względu na już dużą prędkość maksymalną. Ale kręci się do 4850obr. A te 260 z silnika 16v to tak samo teoretycznie jak wychodza 230PS z 1,9. Jest kilka egzemplarzy w polsce które mają taką moc i nie chodzi o to czy tuner źle coś zrobił tylko po prostu silnik silnikowi jest nie równy. W dużej mierze zależy od patentów i wiedzy tunerów, ale nie ma reguły. To że klient powie, że chce 260 to nie znaczy że będzie tyle miał. Tyle Ot . Pozdrawiam
Rogalotti Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 A z tymi obrotami to ok ok wiem o co kaman. Powiedz to koło zamachowe obudowane macie jakoś ? ono łożyskowane jest z dwóch stron ? od strony rolki napędzajacej i od drugiej strony takze ? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się