LifeStyl Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Witam Serdecznie. Mianowicie mam taki problem. Ze po nocnym staniu w garazu i odpaleniu samochodu przez jakies 2-5 sekund auto nie rowno pracuje i w dodatku puszcza baka w kolorze szaro niebieskim. Zapach nieprzepalonej ropy. Oleju nie ubywa znacznie z silnika. przez 6.5 tys dolalem 100ml. Ostatnio zdjagnozowalem luzny kruciec vacu pompy. Czy przyczyna moze byc uciekajaca cisnienie z vacu i uklad paliwowy sie zapowitrza?? czy cos innego odpowiada za ta usterke?? jesli chodzi o auto to a4 b6 1.9 tdi awx 130 kucy Edytowane 21 Lutego 2015 przez LifeStyl
Tomek WRA Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 ten kruciec to normalka, wystarczy delikatnie sklepac i po klopocie, z czego pamietam to nie ma to nic do paliwa tylko do podcisnienia. ma wspomagac hamulce i takie tam. sprawdz lepiej swiece.
piotrsob1 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Luźny króciec pompy tandemowej, jeżeli oczywiście chodzi o ten największej średnicy, dopowiada za słabe podciśnienie do wspomagania hamulców i sterowania osprzętem podciśnieniowym. Jego stan nie ma żadnego znaczenia , jeżeli chodzi o odpalanie silnika, dopiero nabiera znaczenia podczas pracy na wyższych obrotach niż jałowe i jednocześnie pod obciążeniem . Pierwsze co mi przychodzi do głowy, to sprawdzenie sprawności świec żarowych , od tego bym zaczął
LifeStyl Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 swieczki sprawdzone wszystkie grzeja. z tego co czytalem to vacu jest 2 pompa paliwa. jak by nie bylo przechodzi przez nia paliwo.
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Mozesz zmierzyć cisnienie jakie podaje tandem pompa i bedziesz wiedział w jakim jest stanie. Jesli masz problemy z odpalaniem po nocy to profilaktycznie mozesz wymienić uszczelniacze PD w tym tez moze być problem.
krg1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Podepnę się pod temat, od nie dawna mam problem z moim autkiem, hamulec szału nie robi ale hamuje najgorzej było jak hamowałem z przyczepką wtedy pedał hamulca szybko był twardy, przyśpieszenie chyba ok chodź może troszkę gorzej. Pomiary podciśnienia wykazały sama pompa daje 0,9 może minimalnie więcej, przy turbo albo serwo 0,85, podczas wciśnięcia raz hamulca i puszczenia podciśnienie spadło do 0,5 a jak jeszcze raz wcisnąłem spada do 0,3 koło serva za każdym wciśnięciu słychać taki syk. Podczas pomiary przy samej pompie oraz przy wypiętym servie i wyłączeniu silnika podciśnienie powolutku spadło do 0 przez około 5 minut. W przelotce przez ściane grodziową oraz przy samej pompie na króćcu w widać niewielkie ilości oleju. Po nocy ciężko czasmi pali i czasmi nim telepie. Co jest do wymiany vacu, servo czy może coś jeszcze??
LifeStyl Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam po raz kolejny. nizej wrzucam linki do filmikow z moim odpalalniem. na drugim filmie widac denerwujaca chmurke ktora raz jest wieksza a raz mniejsza. Moze po obejrzeniu uda sie wam jakos pomoc.
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Przy odpalaniu nie przyjmuje na wszystkie garki. Pierwsze to świeczki do sprawdzenia, chociaż po postoju w takich temperaturach i w dodatku w garażu powinien zapalić bez problemu i bez świeczek Może sie zapowietrza ( cofa się lekko paliwo, albo uszczelniacze na pompkach już lekko przepuszczają ) albo z komprechą na którymś garku nietęgo, trzeba szukać Edytowane 21 Lutego 2015 przez piotrsob1
lukaszooo Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Ja na pierwszy strzał zmierzył bym kompresje i wykonał logi, bedziemy wiedzieć w jakiej kondycji jest silnikowiec.
LifeStyl Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 sprawdze najpierw uklad paliwowy bo moze sie zapowietrza. jesli dobrze pamietam to wszystko zaczelo sie po wymienia oleju i filtrow. moze tam jest przyczyna zakopcenia
Pawel_a4b6avf Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 I jak poszukiwania ? znalazłeś przyczynę nierównej pracy silnika po odpaleniu?
krg1 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Proszę o zajrzenie do mojego tematu problem taki sam jak u kolegi, logi dziś zrobione może coś uznacie... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290137-a4-avant-19-avf-quattro-logi-do-oceny-problemy-z-odpalaniem/
mlody_b7 Opublikowano 7 Lutego 2021 Opublikowano 7 Lutego 2021 I jak rozwiązałeś problem? Mam to samo. Głowica po regeneracji, gumki na pompkach nowe. 20210207_141117.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się