David91gtr Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Panowie czy przechodząc z 280 na 288 osłony tarcz mogą pozostać te z 280, czy jednak muszą być 288?
David91gtr Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Jakby nie nówki opony zimowe i felgi 15, to na pewno poszedłbym w 312, no ale zawsze to lepiej mieć 288 niż te 280 Edytowane 19 Lutego 2015 przez David91gtr
dsmok Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Dołączę się do tematu, czyli zmieniając 280 na 288 nie trzeba zmieniać zacisków albo innych rzeczy? i czy z tyłem tez tak można zrobić zmienić 245 na 256
dziadekM Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 jak zmieniasz z 280 na 288 to musisz zmienić praktycznie wszystko (jarzmo, zacisk, tarcze, klocki) , z tyłu tak samo
dsmok Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 w 2.8 quattro na przodzie są 288 czy 280 bo tył to na pewno 245
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Mogą zostać, cza bylo zapodac 312mm DEV a powiedz mi z 288 na 312mm co musiałbym zmieniać? bo wiadomo tarcze , zaciski i co dalej? jarzma też podejrzewam że tak, a jak to się ma do zwrotnicy? bo jak i zwrotnica to i pewnie przeguby? wiem że na pewno niejeden temat jest, ale nie chce mi się kopać, a tutaj mam pod ręką Edytowane 24 Lutego 2015 przez przemek11
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Mogą zostać, cza bylo zapodac 312mmDEV a powiedz mi z 288 na 312mm co musiałbym zmieniać?bo wiadomo tarcze , zaciski i co dalej? jarzma też podejrzewam że tak, a jak to się ma do zwrotnicy? bo jak i zwrotnica to i pewnie przeguby? wiem że na pewno niejeden temat jest, ale nie chce mi się kopać, a tutaj mam pod ręką Jarzma i tarcze reszta p&p Edytowane 24 Lutego 2015 przez Dev
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 aha, a ja cały czas myślałem że jest większy problem czyli że zwrotnice też trzeba wymieniać a rozstaw śrub aby przykręcić jarzma jest taki sam w 312 jak i 288?
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) a są jeszcze jakieś heble na swap aby pasowały tak jak 312mm p&p tylko że większe? jak się nie myle to 320mm a jeszcze jedno zaciski i klocki pozostają bez zmian. I to poprawia skuteczność w hamowaniu? ja jednak myślałem że zaciski i klocki tez do wymiany z racji tego że skoro "powierzchnia hamująca na tarczy" się zwiększyła to i klacki musza być większe aby po całej szerokości tarczy hamowały... no chyba że powierzchnia po której "trą" klocki się nie zmienia przy 312mm względem do 288mm Edytowane 24 Lutego 2015 przez przemek11
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 P&p tylko 312mm powierzchnia traca klocka nie zmienia sie zmienia sie powierzchnia traca tarczy
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 no powierzchnia klocka się nie może zmienić przy takim samym klocku to logiczne jeśli źle wcześniej coś napisałem to sory czyli jednak powierzchnia trąca tarczy się zmienia co za tym idzie klocek powinien być większy? no a z kolei za tym idzie inny zacisk?
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 teraz to Cie nie rozumiem albo ja mówię o czymś innym a Ty o innym, albo nie wiem
Dev Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Wlasnie nie wiesz i starasz sie do tego dorobic swoja filozofie. jest tak jak pisze i nie kombinuj
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 jeśli A jest większe od B no to logiczne przecież że klocek z 288mm przy 312mm nie będzie 'szorował' po całej powierzchni tarczy do tego przeznaczonej więc wypadało by też zmienić klocki a jak klocki to i CHYBA zaciski
przemek11 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Wlasnie nie wiesz i starasz sie do tego dorobic swoja filozofie. jest tak jak pisze i nie kombinuj no własnie nie wiem i dlatego pytam się tych co wiedzą, w tym przypadku Ciebie. Bo z tego co mi się wydaje do to tego służy to forum bo jeśli ja coś wiem, a ktoś czegoś nie wie i pyta to staram sie pomóc bez żadnego problemu.. Jarzmo masz wyższe czyli co to oznacza? sory za kłopot i pytania ale nie miałem z tym do czynienia i nie wiem po prostu. nikt nie urodził się z całą wiedzą na temat b5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się