Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Swap 280 -> 288 (przód)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie czy przechodząc z 280 na 288 osłony tarcz mogą pozostać te z 280, czy jednak muszą być 288?

Opublikowano

Mogą zostać, cza bylo zapodac 312mm

Opublikowano (edytowane)

Jakby nie nówki opony zimowe i felgi 15, to na pewno poszedłbym w 312, no ale zawsze to lepiej mieć 288 niż te 280 :wink:

Edytowane przez David91gtr
Opublikowano

Dołączę się do tematu, czyli zmieniając 280 na 288 nie trzeba zmieniać zacisków albo innych rzeczy? i czy z tyłem tez tak można zrobić zmienić 245 na 256

Opublikowano

jak zmieniasz z 280 na 288 to musisz zmienić praktycznie wszystko (jarzmo, zacisk, tarcze, klocki) , z tyłu tak samo

Opublikowano

w 2.8 quattro na przodzie są 288 czy 280 bo tył to na pewno 245

Opublikowano

288/25/46.5 mm

Opublikowano (edytowane)

Mogą zostać, cza bylo zapodac 312mm

DEV a powiedz mi z 288 na 312mm co musiałbym zmieniać?

bo wiadomo tarcze :decayed:, zaciski i co dalej? jarzma też podejrzewam że tak, a jak to się ma do zwrotnicy? bo jak i zwrotnica to i pewnie przeguby?

wiem że na pewno niejeden temat jest, ale nie chce mi się kopać, a tutaj mam pod ręką ;)

Edytowane przez przemek11
Opublikowano (edytowane)

Mogą zostać, cza bylo zapodac 312mm

DEV a powiedz mi z 288 na 312mm co musiałbym zmieniać?

bo wiadomo tarcze :decayed:, zaciski i co dalej? jarzma też podejrzewam że tak, a jak to się ma do zwrotnicy? bo jak i zwrotnica to i pewnie przeguby?

wiem że na pewno niejeden temat jest, ale nie chce mi się kopać, a tutaj mam pod ręką ;)

Jarzma i tarcze reszta p&p Edytowane przez Dev
Opublikowano

aha, a ja cały czas myślałem że jest większy problem czyli że zwrotnice też trzeba wymieniać :)

a rozstaw śrub aby przykręcić jarzma jest taki sam w 312 jak i 288?

Opublikowano

Jo

Opublikowano (edytowane)

a są jeszcze jakieś heble na swap aby pasowały tak jak 312mm p&p tylko że większe?

jak się nie myle to 320mm


a jeszcze jedno zaciski i klocki pozostają bez zmian.

I to poprawia skuteczność w hamowaniu?

ja jednak myślałem że zaciski i klocki tez do wymiany z racji tego że skoro "powierzchnia hamująca na tarczy" się zwiększyła to i klacki musza być większe aby po całej szerokości tarczy hamowały...

no chyba że powierzchnia po której "trą" klocki się nie zmienia przy 312mm względem do 288mm

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

P&p tylko 312mm

powierzchnia traca klocka nie zmienia sie

zmienia sie powierzchnia traca tarczy

Opublikowano

no powierzchnia klocka się nie może zmienić przy takim samym klocku to logiczne :decayed: jeśli źle wcześniej coś napisałem to sory ;)

czyli jednak powierzchnia trąca tarczy się zmienia co za tym idzie klocek powinien być większy? no a z kolei za tym idzie inny zacisk?

Opublikowano
:facepalm: sił brak
Opublikowano

teraz to Cie nie rozumiem :P

albo ja mówię o czymś innym a Ty o innym, albo nie wiem


qlx69rdi.jpg

Opublikowano

Wlasnie nie wiesz i starasz sie do tego dorobic swoja filozofie.

jest tak jak pisze i nie kombinuj

Opublikowano

jeśli A jest większe od B no to logiczne przecież że klocek z 288mm przy 312mm nie będzie 'szorował' po całej powierzchni tarczy do tego przeznaczonej więc wypadało by też zmienić klocki a jak klocki to i CHYBA zaciski

Opublikowano

Jarzmo masz wyższe

Opublikowano

Wlasnie nie wiesz i starasz sie do tego dorobic swoja filozofie.

jest tak jak pisze i nie kombinuj

no własnie nie wiem i dlatego pytam się tych co wiedzą, w tym przypadku Ciebie. Bo z tego co mi się wydaje do to tego służy to forum

bo jeśli ja coś wiem, a ktoś czegoś nie wie i pyta to staram sie pomóc bez żadnego problemu..

Jarzmo masz wyższe

czyli co to oznacza?

sory za kłopot i pytania ale nie miałem z tym do czynienia i nie wiem po prostu.

nikt nie urodził się z całą wiedzą na temat b5 :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...