Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego weź sprawdź katalizatory bo to na 99 % one

Opublikowano

panowie a jak wytne katalizatory to w mieisce ich strumiennica podejdzie?

Opublikowano (edytowane)

Witajcie ponownie , Rozmawiałem z ostatnim właścicielem wiec mówił ze wymieniał cewki wszystkie sam , wiec je trzeba juz wykluczyć , katalizatory były podobno wycięte w jakiś straszny sposób "ala konserwa" wiec tez wymienił dwa katalizatory , świece i wszystkie filtry zapewniał ze też wymienił . Ps. ktoś na forum pytał skąd jestem - Bydgoszcz , może ma ktoś sprawna taka jednostkę by porównać przyspieszenie i ogólnie prace tego silnika ?

Edytowane przez tryc
Opublikowano

Ten silnik nie ma dwóch katów tylko cztery to po pierwsze.

Po drugie nie występują katalizatory do tego modelu tylko ori które kosztują koło 9 tysi.

Każdy inny wsadzony jest dobierany metodą prób i błędów można powiedzieć na chybił trafił na zasadzie przepływu.

Więc to że ktoś wymienił nie znaczy że rozwiązał z nimi problem.(w moim poprzedni właściciel jeden kat wymienił i co z tego sypało błędami i chekami jak nieiwem)

Dopóki nie zrobisz rzetelnych testów katów to nic nie wiesz na ich temat.

Cewka cewce nie równa wiesz jakie zostały wsadzone?


Inną rzeczą jest to ze masz instalacje gazową i też może powodować problemy

Opublikowano (edytowane)

najprościej wywalić katy całkiem out, tylne sądy lambda programowo off - nie ma prawa walić żadnych błędów. Robiłem tak u siebie i nie było problemu żadnego. Sterownik gdzieś się znajdzie mogę sprzedać :decayed:

Mam ori cewki z ASN-a jak coś były na akcji serwisowej w ASO mogę sprzedać bo i tak mi się nie przydadzą.

Edytowane przez tomeklpu
Opublikowano

Cewki są NGK , czyli tak czy inaczej oddać gdzies auto gdzie komputerowo zrobią wszystkie testy.

Opublikowano

Najlepiej samemu zrobić testy katalizatorów nie wszędzie wiedzą że w ogóle coś takiego można zrobić i sprawdzić ich wydajność.

Opublikowano

Heheh, ja - totalny amator w obsłudze VCDS-a - wiem jak zrobić test sond i katów a mechanicy czy o zgrozo elektromechanicy mogliby tego nie wiedzieć? :facepalm:

Znają się tylko na kasowaniu błędów...? :kox:

Fachowcy... dobrze, że to nie czasy PRL i kłaniać im się w pas już nie trzeba :hi:

Opublikowano (edytowane)

Po drugie nie występują katalizatory do tego modelu tylko ori które kosztują koło 9 tysi.

Każdy inny wsadzony jest dobierany metodą prób i błędów można powiedzieć na chybił trafił na zasadzie przepływu.

Są dedykowane katy do ASN-a, tylko nie wiem jak z ich funkcjonalnością :eusathink: w IC można je dostać na indywidualne zam ale cena około tysiaka po rabatach za jedną stronę.

http://www.bmcatalysts.co.uk/catalogue/details/BM91282/1119/

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315193417161-BM91282H-katalizator.html

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315193417161-BM91282H-katalizator.html

Edytowane przez Gregory87
Opublikowano

Sprawdzałem cewki i tam coś namieszane jest.... jedne sa NGK , drugie beru i jeszcze jakieś inne , może i były wymieniane ale czy 3 różne firmy produkujące cewki zapłonowe mogą się tak zgrać by dobrze te cewki chodziły ?

Opublikowano

Podjedź do ASO Audi i zapytaj się czy w Twoim aucie była już robiona akcja serwisowa na cewki. Jeśli nie, to niech Ci sprawdzą czy te co masz podlegają wymianie.

Ja miałem dwie z innej parafii a mimo to wymienili mi wszystkie sześć na nowe :)

Może też pochodziły z wadliwej serii... :mysli:

Przy tej okazji warto sprawdzić i w razie czego wymienić świece (dwuelektrodowe NGK 3584 nr OE: 101 000 035HJ) bo może są już zużyte albo nie są włożone dedykowane.

Opublikowano

panowie a czy aso vw morze nam wymienić cewki czy te które mają umowę za audi . np mnie odesłali do aso audi

Opublikowano

panowie a czy aso vw morze nam wymienić cewki czy te które mają umowę za audi . np mnie odesłali do aso audi

ASO może wymienić od tego jest. Inne ASO wolsawgenowate nie bo nie są ASO AUDI

To normalne.

Opublikowano

A mógłby ktoś wrzucić schemat wezykow podciśnień, kolega Machu w innym temacie wrzucał zdjęcia ale po skopiowaniu są nieczytelne,może na maila. Chcę je zmienić i dlatego prośba

Opublikowano

witam , podłączona audiczka została pod komputer , wiec wyskoczyły takie błędy...

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16689 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0305 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent
17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1539 - 004 - Please Register/Activate
16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded
16805 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0421 - 001 - Please Register/Activate
18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1602 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0303 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16706 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0322 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
---------------------------------------------------------
16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder
16689 Cylinder #5 - wykryto przerwę zapłonu
17947 - czujnik sprzęgła - sygnał niezrozumiały
16815 - niewydolność katalizatora na zimnym silniku /sonda lambda
16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu
18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie
16685 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu
16687 Cylinder #3 - wykryto przerwę zapłonu
16688 Cylinder #4 - wykryto przerwę zapłonu
16690 Cylinder #6 - wykryto przerwę zapłonu
16706 Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji - brak sygnału
Co o tym myślicie.... dodam jeszcze jak na początku mojego postu , poprzedni właściciel twierdził ze wymieniał w nim cewki , świece rok temu wszystkie filtry oraz nowe katalizatory , po sprawdzeniu go częściowo przeze mnie wyszło iż : cewki mam 3 rodzaje na 6 szt czyli : NGK , Beru i jeszcze jakiś NO NAME , Świece sa NGK dwuelektrodowe ale juz nie wyglądają za świeżo mogę wrzuć zdjęcie , filtr powietrze , nie powiedział bym ze był wymieniany rok temu , ciemny , zakurzony i w dodatku wysypywał się piach , filtr kabinowy zabrudzony. Sam już nie wiem od czego się zabrać bo wychodzi na to ze większość to były kłamstwa. Co radzicie ? Ps miałem tez ostatnio problem ze wyskoczył błąd EPC , auto dostało obroty 1100 stało się to po problemie z odpalaniem na ciepłym silniku , sytuacja powtarzała się co jakiś czas.
Opublikowano

Filtry czy świeco mógłby Ci wymienić nawet na złote czy platynowe , sam też mógłbyś wymienić a i tak nic to nie da.

Podstawą wszystkich błędów dotyczących wypadania zapłonów jest błąd katalizatorów.- Za złaba wydajność

W przypadku małej efektywności katów sterownik silnika będzie losowo wyrzucał zapłony ograniczając moc i prawdopodobieństwo rozpiepr*nia głowicy i silnika.

A możliwe że tym się skończy jak nic z tym nie zrobisz.

W tym przypadku zostaje szukać Ci zamiennika kata bo Or nie ma albo je usunąć mechanicznie a później programowo w sterowniku silnika.

W innym przypadku zakończy się tragicznie dla silnika i Twojej kieszeni


Druga rzecz to że masz instalacje LPG która żle wyregulowana też będzie sypać takimi błedami

Opublikowano (edytowane)

Katalizatory jednak tez nie były wymieniane , wstawiam zdjęcia są to jeszcze oryginały , pewnie od początku kariery bo znajomy mówi ze spawy sa oryginalne. Orientuję się ktoś jaki koszt jest zamienników do tego modelu ? jakie koszta wymiany ? ps dziś auto na światłach jak stałem samo zgasło.... po odpaleniu z problemem znów EPC

http://img24.otofotki.pl/obrazki/nr19_20150314_201548.jpg

http://img24.otofotki.pl/obrazki/ik31_20150314_201855.jpg

http://img24.otofotki.pl/obrazki/py127_20150314_201904.jpg

Edytowane przez tryc
Opublikowano

Ori koszt koło 9 tysi zamienniki około 3 tysi (cały zestaw chiński 2 x po około 1500 zł w skład tego wchodzi 2 katalizatory na rurze - wymienia się cała rurę bez cięcia )+ robocizna

Lub ewentualnie wywalenie katów i zrobienie w to miejsce tłumików przelotowych(u siebie mam zamontowane coś takiego)

Koszt wywalenia katów i wstawienia robionych na zamówienie tłumików to około 600 zł plus wyjęcie i włożenie (tłumiki wstawione w ori obudowy katów)

Tak że od dołu wygląda jak by były ori katalizatory.

Do tego dochodzi Ci program w sterowniku koszt około 500 zł

Łącznie jakieś 1400 zł w moim przypadku ale ceny Warszawskie więc u Ciebie mogą być inne.

Po sprzedaży wszystkich 4 zapchanych katów większa część tej kwoty się zwróciła.

Opublikowano

A ktoś może polecić jakiegoś dobrego człowieka do usunięcia tych informacji o katach z kompa w okolicach Radomia,albo jak juz to może z wawy? Wolałbym zrobić z tym porządek za wczasu niż później się w k....ćwiczenia.

Opublikowano

Soft zrobisz w Wawie na Mineralnej 26 ale najlepiej najpierw ogarnij mechanicznie katalizatory u tłumikarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...