bartekzks 4 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Dzięki za info panowie bo też planuje 300 HP u Siebie może więcej , to w takim razie wleci to : http://fmic.pl/uniwersalne/89-intercooler-600x300x76mm.html Edytowane 9 Września 2015 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 hmm FMIC, wydech i tylko 270 kuca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Seryjne turbina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) No seryjna turbina głównie ona tu blokuje moc do tego seryjne wtryski seryjna pompa i masa innych pierdół by można myśleć o 330+ tutaj jest taki przeskok mocy przy większym turbo, że szkoda robić tylko ~300km chyba, że jakąs hybryda ale jak można od razu więcej to czemu nie? Edytowane 10 Września 2015 przez arek_cccp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorence 1 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) No seryjna turbina głównie ona tu blokuje moc do tego seryjne wtryski seryjna pompa i masa innych pierdół by można myśleć o 330+ tutaj jest taki przeskok mocy przy większym turbo, że szkoda robić tylko ~300km chyba, że jakąs hybryda ale jak można od razu więcej to czemu nie? no właśnie nie turbina tylko pompa paliwowa na seryjnej turbienie chłopaki w USA łapią się z seryjnym RS4 polecam poczytać zagraniczne fora Edytowane 10 Września 2015 przez Lorence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Seryjna turbina jest tutaj ograniczeniem nie wiem gdzie Ty wyczytałeś ale na pewno nie na seryjnej bo same turbo k04 z s3 8p jest do 350km a to co ja mam pewnie do 280km więcej mu nie daje , także nie czytaj lepiej tych for zagranicznych Edytowane 10 Września 2015 przez arek_cccp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Dokładnie ja słyszałem że turbo blokuje bo seryjne wtryski i pompa ponoć 300 HP wydolą , tylko TURBO już tego n ie wytrzyma lub wytrzyma ceną okresu przydatności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorence 1 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) zobacz np tutaj: RS4 robi 1/4 w podobnym czasie. Po drugie ja nie pisałem nigdzie że będziesz miał 450KM tylko że można się łapać z RS4 które jak wiadomo nie trzyma serii Polecam jednak poczytać zagraniczne fora jest kilkanaście gotowych projektów z dokładnym opisem co było wymieniane u nas takich projektów praktycznie nie ma wogole w b7. Edytowane 3 Czerwca 2016 przez Lorence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) 244 kuce miałeś po sofcie (ten wynik spoko), przyrost 26 koni po modyfikacjach to trochę słabo, zwłaszcza przy takiej rynnie jaką masz pod autem. hmm 270 ot tak sobie rzuciłeś czy robiłeś pomiar ? bo nie widzę wzmianki w temacie. Na BP się za bardzo nie znam ale według mnie K03 nie ma szans na 300ps, jeszcze w silniku tej generacji. Edytowane 11 Września 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) To są moje przypuszczenia byc moze jest mniej wazne ze ja odczulem zmiane. korekty nie było ani hamowni a te graty są zamontowane na przyszłość w dodatku brzmi auto tak jak powinno ogólnie najpierw się powinno wydech i Fmic robic a potem program ale jest jak jest. Tak jak pisalem seryjne turbo na duzo wiecej nie pozwoli a zaraz po nim wtryski i pompa. Miałem jechać na hamowni ale nie wiem gdzie jest 4x4 w Małopolsce. Lorence ale tam nigdzie nie ma, że masz więcej mocy jak 300 hp ani wykresu ani nic tylko jakiś przejazd i tyle.To jak auto przyśpiesza itd nie zależy od mocy nie wiesz jaki boost jest nie wiesz ile auto waży być możę ładnie je wykastrowali albo turbo na jeden przejazd ustawione + waga oraz inne paliwo jak 98 albo ściema po prostu, prawda jest taka, że ta suszarka jest mała i nie ma dużego potencjału i nikt do normalnej jazdy nie zrobi Ci z tego 3 z przodu trzeba wymieniać i tyle. Zacznij modzić silnik to sam się przekonasz, że to nie hop siup . Co do RS4 wiem, że mają problem z mocą ale nawet ostatnio ktoś z s3 8p się gonił co miałą 360km bodajże a on 420 zdrowe chyba i dostał bęcki.. raz waga dwa, że to wolnossący silnik, więc szału nie ma dla mnie takie porównania są bez sensu. Edytowane 11 Września 2015 przez arek_cccp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) K03 też potrafi http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285224-cdnc-20-tfsidpic-stronic-quattro-297km-403nm/ Edytowane 12 Września 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) To jest identyczne turbo co w moim starym tfsi ? Edytowane 12 Września 2015 przez arek_cccp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) 06H145702Q Jest inna ale nie wiem jaka jest różnica wydajnościowa, bardziej chodziło mi o fakt że 3'' i FMIC dają całkiem sporo i możesz mieć więcej niż myślisz EGT też spadło więc może warto soft zweryfikować. BTW: masz katalizator ? Edytowane 12 Września 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Nie mam kata na soft na pewne się wybiorę ale pewnie dopiero okolice grudnia. Wtedy zobaczymy co w trawie piszczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Truciciel Okazuje się, że stare Diesle to nie jedyne "zło" na naszych drogach. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez niemiecki TUV Nord, szkodliwe rakotwórcze cząsteczki obecne są w spalinach współczesnych silników benzynowych i to w ilościach tysiąckrotnie większych, niż w starych jednostkach benzynowych i dziesięciokrotnie większych, niż we współczesnych Dieslach. Odpowiedzialne jest za głównie wysokie ciśnienie spalania możliwe dzięki bezpośredniemu tryskowi paliwa. Najprawdopodobniej w niedalekiej przyszłości filtry cząstek stałych zagoszczą także w nowoczesnych silnikach benzynowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Badania pewnie sprzed afery VW ? Ja takim badaniom zbytnio nie wierzę.. wystarczy, że poczuję starego diesla jak doda gazu jadac przede mną to nie dość, że nic nie widzę to czuje się jak w komorze gazowej , więc do truciciela mi daleko Co do odległości od ziemi do błotnika przód 64cm tył 63.5cm z tego co mierzyłem . Amory 1ba spreżyny eibach + odboje sachs. W przyszłości plan na amory bilsteina b8.Kiera z TTRS Edytowane 1 Grudnia 2015 przez arek_cccp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs4wagon 0 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 arek moze zdradzisz powód tego wydechu robionego jak u ciebie?u mnie wlasnie tez bede musial robic i nie wiem czy 3" dp i reszta 2.5 czy 2.75"?2.5 to juz duzo jak na moce 300+,patrze po YT i te Rki w mk6 i mk7 fajnie brzmia,moze nagralbys cos z bliska jak to u ciebie sie prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 ładna kiera ile kosztowała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Koszt kiery 1600zł stan igła przebieg 50tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek920 4 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 w b7 ciezko o jakies turbo p&p http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-8E-B7-8K-A5-A6-2-0-TFSI-TUNING-TURBOLADER-06H145702Q-/171939547341?hash=item28086548cd sam mysle o takiej turbinie ,to jest turbo z b8 pasuje p&p i podobno 322KM realizowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się