Mesiah Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Jak masz tam kolego kawałki ślizgu napinacza to łanie się tam działo.Mój oryginał po 250 tyś wygląda jak nowy i tylko minimalnie słychać łańcuch. Czeka Cię duży wydatek na ori w aso.
piocio83 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) to są kawałki starego ori napinacza,rozwaliło mi dolny ślizg i wymieniłem cały napinacz na zamiennik z allegro ze znaczkiem Q wiesz gdzie na silniku szukać kodu,bo patrząc po misce to wygląda jak do turbo i nie jestem pewny czy to ADR u mnie jest taka sama http://allegro.pl/misa-oleju-miska-olejowa-audi-a4-b5-1-8-20v-turbo-i5074909275.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=alluserscro Edytowane 10 Marca 2015 przez piocio83
Mesiah Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Z tego co kojarzę miałem taką samą a też mam ADR'a. Kod silnika masz "wykropkowany" Z przodu przy obudowie rozrządu. Będzie widoczny po zdjeciu plastikowej osłony wtrysków.
piocio83 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Mesiah pytanie do Ciebie,rozebrałem pompę i jakieś ślady są oceń sam http://postimg.org/image/3yrkxpdyr/ druga sprawa czy te znaki nie powinny się pokrywać? mi na pewno się nie przestawiło, uszczelka pod misą ori alu-guma czyli pewnie nikt tam oprócz mnie jeszcze nie zaglądał są jeszcze takie ślady jak by pompa była nieszczelna http://postimg.org/image/iw01ypr77/ a to smok z kawałkami plastiku z napinacza http://postimg.org/image/biknzr75f/ co z tym dalej robić? Edytowane 11 Marca 2015 przez piocio83
Mesiah Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Według mnie pompa wygląda nie najgorzej. Zawór ma rysy ale to standard i mnie też były. Co do znaków na pompie to nie grają one żadnej istotnej roli. Ustawić to można jak się chce. Bynajmniej ja tak ustawiłem i wszystko gra. Mierzyłeś w ogóle ciśnienie na silniku przed rozbiórką? Miska i tak była do zwalenia z powodu resztek napinacza ale to by powiedziało Ci coś więcej o stanie pompy.
piocio83 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Tak,pomiar jest na początku postu na zimnym miał około 6,a jak się rozgrzał to spadło do około1,5 i olej był już przepracowany po 10 000 km Edytowane 11 Marca 2015 przez piocio83
Mesiah Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 To masz dylemat. Na pewno lepsza ta pompa niż nowa do 200zł według mnie. Jeśli chcesz wydać kasę na Febi to ok a jak nie montuj tą co masz. Używki w lepszym stanie raczej nie znajdziesz.
jakub04 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Jak masz pompę na stole to szczelinomierz w ręke i sprawdź luz osiowy kół zębatych oraz luz międzyzębny.Luz osiowy powinien byc w granicach 0,06-0,15 mm a luz międzyzębny od 0,02-0,20 mm. Zużyte zęby mają wybłyszczenia po bokach.
piocio83 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Pisałem do Dzika za ile załatwi taką pompę włożę starą,a potem znów rozbierać jak będzie grał,chyba zainwestuję w nówkę,chciałbym nim jeszcze trochę pojezdzić przebieg licznikowe 220 000 a w rzeczywistości kto to wie... Edytowane 11 Marca 2015 przez piocio83
Mesiah Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Skoro tak wal do Dzika. Będziesz wtedy pewny.
piocio83 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) a ten Dzik to gość w porządku? nie wykiwa? Edytowane 11 Marca 2015 przez piocio83
piocio83 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 Pompa swaga za 285zł chyba się opłaca?
darko Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) nic tylko brać Edytowane 11 Marca 2015 przez darko
piocio83 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 tak mi się wydaje i dzik też tak mówił np.łańcuch swag/iwis to tak jakby oryginał
Mesiah Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Tak ale już napinacz łańcucha nie ma nic wspólnego z ori. Pada często po 3 dniach i w ogóle to shit jakich mało. Od groma jest na necie przestróg na temat napinaczy swag.
dzik Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 SWAG FEBI to to samo, ale jedna i druga firma to pakowacz. Pozdrówki Marcin a ten Dzik to gość w porządku? nie wykiwa? hahahahahaahahahahahahahahahahah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się