Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa oleju 1.8 ADR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz tam kolego kawałki ślizgu napinacza to łanie się tam działo.Mój oryginał po 250 tyś wygląda jak nowy i tylko minimalnie słychać łańcuch. Czeka Cię duży wydatek na ori w aso.

Opublikowano (edytowane)

to są kawałki starego ori napinacza,rozwaliło mi dolny ślizg i wymieniłem cały napinacz na zamiennik z allegro ze znaczkiem Q

wiesz gdzie na silniku szukać kodu,bo patrząc po misce to wygląda jak do turbo i nie jestem pewny czy to ADR

u mnie jest taka sama

http://allegro.pl/misa-oleju-miska-olejowa-audi-a4-b5-1-8-20v-turbo-i5074909275.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=alluserscro

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Z tego co kojarzę miałem taką samą a też mam ADR'a. Kod silnika masz "wykropkowany" Z przodu przy obudowie rozrządu. Będzie widoczny po zdjeciu plastikowej osłony wtrysków.

Opublikowano (edytowane)

Mesiah pytanie do Ciebie,rozebrałem pompę i jakieś ślady są oceń sam

http://postimg.org/image/3yrkxpdyr/

druga sprawa czy te znaki nie powinny się pokrywać? mi na pewno się nie przestawiło, uszczelka pod misą ori alu-guma czyli pewnie nikt tam oprócz mnie jeszcze nie zaglądał

są jeszcze takie ślady jak by pompa była nieszczelna

http://postimg.org/image/iw01ypr77/

a to smok z kawałkami plastiku z napinacza

http://postimg.org/image/biknzr75f/

co z tym dalej robić?

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Według mnie pompa wygląda nie najgorzej. Zawór ma rysy ale to standard i mnie też były. Co do znaków na pompie to nie grają one żadnej istotnej roli. Ustawić to można jak się chce. Bynajmniej ja tak ustawiłem i wszystko gra. Mierzyłeś w ogóle ciśnienie na silniku przed rozbiórką? Miska i tak była do zwalenia z powodu resztek napinacza ale to by powiedziało Ci coś więcej o stanie pompy.

Opublikowano (edytowane)

Tak,pomiar jest na początku postu

na zimnym miał około 6,a jak się rozgrzał to spadło do około1,5 i olej był już przepracowany po 10 000 km

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

To masz dylemat. Na pewno lepsza ta pompa niż nowa do 200zł według mnie. Jeśli chcesz wydać kasę na Febi to ok a jak nie montuj tą co masz. Używki w lepszym stanie raczej nie znajdziesz.

Opublikowano

Jak masz pompę na stole to szczelinomierz w ręke i sprawdź luz osiowy kół zębatych oraz luz międzyzębny.Luz osiowy powinien byc w granicach 0,06-0,15 mm a luz międzyzębny od 0,02-0,20 mm. Zużyte zęby mają wybłyszczenia po bokach.

Opublikowano (edytowane)

Pisałem do Dzika za ile załatwi taką pompę

włożę starą,a potem znów rozbierać jak będzie grał,chyba zainwestuję w nówkę,chciałbym nim jeszcze trochę pojezdzić

przebieg licznikowe 220 000 a w rzeczywistości kto to wie...

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Skoro tak wal do Dzika. Będziesz wtedy pewny.

Opublikowano (edytowane)

a ten Dzik to gość w porządku?

nie wykiwa?

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Nie wykiwa :wink:

Opublikowano

Pompa swaga za 285zł chyba się opłaca?

Opublikowano (edytowane)

nic tylko brać

Edytowane przez darko
Opublikowano

Dzik Ci ją namierzył?

Opublikowano

tak w niemcach

Opublikowano

Febi i swag to chyb jedno i to samo.

Opublikowano

tak mi się wydaje i dzik też tak mówił

np.łańcuch swag/iwis to tak jakby oryginał

Opublikowano

Tak ale już napinacz łańcucha nie ma nic wspólnego z ori. Pada często po 3 dniach i w ogóle to shit jakich mało. Od groma jest na necie przestróg na temat napinaczy swag.

Opublikowano

SWAG FEBI to to samo, ale jedna i druga firma to pakowacz.

Pozdrówki

Marcin


a ten Dzik to gość w porządku?

nie wykiwa?

hahahahahaahahahahahahahahahahah :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...