piotrsob1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 A masz może instrukcje jak to przestawić? Wolałbym przygotować sie teoretycznie niz pózniej robić metoda prób i bledow Nie rób wszystkiego na raz, bo jak wyjdzie jakiś problem, to będziesz miał sporo niewiadomych Masz tutaj dane serwisowe do wymiany uszczelniaczy: Synchro sprawdź jak jest w normie, to kręcenie nim zostaw sobie na następną robotę w innym terminie
SotoM Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Radek chce inst.korekty synchro.a nie pd. Na 4um było ale też znaleźć coś nie mogę...
kamiltgk Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Panowie miałem na kompie http://www.pdf-archive.com/2015/03/16/ustawianie-kata-synchronizacji-pd-pompo-wtryski/
radek21 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Dzięki przyda sie. Dopiero wczoraj podłączyłem pod kompa i w gr 18 zero w każdym polu, gr 23 wszystko mieści sie w granicach 50, a gr 13 wyglada następująco: -0.40 ; -1.15 ; 2.52 ; -0.99 Robione na rozgrzanym silniku, po dodaniu gazu wartości na cylindrze 3 spadały lecz po puszczeniu gazu rosły momentami do wartości 2.90. Padła pompka czy raczej gumki?
radek21 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Na 100% umarł czy raczej może być wina uszczelniaczy? Bo teraz nie wiem co robić czy wymieniać gumki czy pompke
SotoM Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Raczej PDek do wymiany lub regeneracji...
piotrsob1 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Najpierw zrób same uszczelniacze pompek, tak jak Ci napisałem na PW. Masz przynajmniej 80% szansy że to ich wina i PD-ka nie będziesz musiał wymieniać PD-ki ze zwykłą cewką nie umierają "tak sobie" jak piezoelektryki w BRD Edytowane 24 Marca 2015 przez piotrsob1
zaradny Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Z czystej ciekawości - masz dpf że kopci Ci? Mam ten sam silnik z dpf więc nie ma szans żeby zakopcił.
Mateusz69 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Witam, Szanowni możemy wrócić do tematu? Była głowa ściągana, zawory nowe, popychacze nowe, wałek nowy, panewki wałka nowe. Auto złożone, pali, NATOMIAST PO ODPALENIU NA WOLNYCH OBROTACH DODANIU GAZU SŁYCHAĆ TAKIE JAKBY DUDNIENIE, WCZEŚNIEJ TAK NIE BYŁO, KTOŚ COŚ MA JAKIEŚ POMYSŁ? MOŻE SPOTKAŁ SIĘ Z TAKIM CZYMŚ? DODATKOWO ŚCIĄGNĄŁEM DPF POJECHAŁ DO CZYSZCZENIA CIŚNIENIOWEGO I ŁĄCZNIK ELASTYCZNY BYŁ ZMIENIANY BO STARY JUŻ PRZEPALONY. NATOMIAST TAKIE DUDNIENIE PO ZDJĘCIU NOGI Z GAZU? WTF???? ZAWORY PODOBNO MUSZĄ SIĘ UŁOŻYĆ TAK TWIERDZI MECHANIK NIBY POTRZEBUJĄ 30 GODZIN PRACY, MOŻLIWE TO ?
Mateusz69 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Wrzuć filmik z tym dźwiękiem. Ok, jutro to zrobię, auto już w garażu nie chce mi się iść dzięki
SotoM Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 ZAWORY PODOBNO MUSZĄ SIĘ UŁOŻYĆ TAK TWIERDZI MECHANIK NIBY POTRZEBUJĄ 30 GODZIN PRACY, MOŻLIWE TO ? ułożyc/dotrzec owszem -ale 30h nawet na inżynierii tego nie uczyli i nawet o czymś takim nie mówi serwisówka... auto ma moc itd? moze to dzwiek swobodnie przepływających spalin... np po praniu dpfu moze próbowac sie wypalic a w trakcie wypalania zamyka sie egr i vnt w turbo do tego włączają sie swiece żarowe i zwiekszona jest dawka paliwa i wtedy dezel mruczy prawie jak benzyna....
Mateusz69 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) ułożyc/dotrzec owszem -ale 30h nawet na inżynierii tego nie uczyli i nawet o czymś takim nie mówi serwisówka... auto ma moc itd? moze to dzwiek swobodnie przepływających spalin... np po praniu dpfu moze próbowac sie wypalic a w trakcie wypalania zamyka sie egr i vnt w turbo do tego włączają sie swiece żarowe i zwiekszona jest dawka paliwa i wtedy dezel mruczy prawie jak benzyna.... Auto ma moc zapierdziela jak głupie, nawet lepiej niż wcześniej moim zdaniem. Dziś Pany wrzucę film, a jak na razie lecę do roboty Wrzuć filmik z tym dźwiękiem. Panowie film, pomóżcie jakieś sugestia komuś się to stało może ?? Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Mateusz69
marek89 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 ułożyc/dotrzec owszem -ale 30h nawet na inżynierii tego nie uczyli i nawet o czymś takim nie mówi serwisówka... auto ma moc itd? moze to dzwiek swobodnie przepływających spalin... np po praniu dpfu moze próbowac sie wypalic a w trakcie wypalania zamyka sie egr i vnt w turbo do tego włączają sie swiece żarowe i zwiekszona jest dawka paliwa i wtedy dezel mruczy prawie jak benzyna.... Auto ma moc zapierdziela jak głupie, nawet lepiej niż wcześniej moim zdaniem. Dziś Pany wrzucę film, a jak na razie lecę do roboty Wrzuć filmik z tym dźwiękiem. Panowie film, pomóżcie jakieś sugestia komuś się to stało może ?? posluchaj czy nie dudni od strony filtra powietrza .... Najpierw zrób same uszczelniacze pompek, tak jak Ci napisałem na PW. Masz przynajmniej 80% szansy że to ich wina i PD-ka nie będziesz musiał wymieniać PD-ki ze zwykłą cewką nie umierają "tak sobie" jak piezoelektryki w BRD ktos tu sie nabija z brd oki a tak nawiasem to po akcji serwisowej jak to jest z tymi pompkami dalej umieraja???
piotrsob1 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia
Mateusz69 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 posluchaj czy nie dudni od strony filtra powietrza .... jest dudnienie Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia Ma ktoś zdjęcia w których miejscach one powinny być.
SotoM Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 w połowie strony sa zdjecia http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=43&t=28474
niestandardowy Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Dzięki przyda sie. Dopiero wczoraj podłączyłem pod kompa i w gr 18 zero w każdym polu, gr 23 wszystko mieści sie w granicach 50, a gr 13 wyglada następująco: -0.40 ; -1.15 ; 2.52 ; -0.99 Robione na rozgrzanym silniku, po dodaniu gazu wartości na cylindrze 3 spadały lecz po puszczeniu gazu rosły momentami do wartości 2.90. Padła pompka czy raczej gumki? Spotkalem sie z przypadkiem ze po wymianie wiazki pompowtryskiwaczy auto korekcje wrocily do normy. Koszt okolo 300zl i od tego bym zaczął. ..Mateusz69. Sprobuj jeszcze regulacji pompowtryskow. U mnie po regulacji silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Jakie masz bipy w gr. 23?
Mateusz69 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Mateusz69. Sprobuj jeszcze regulacji pompowtryskow. U mnie po regulacji silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Jakie masz bipy w gr. 23? Oddałem mechanikowi który mi robił auto i kazałem mu to poprawić nie wdając się w szczegóły. Przed naprawą auto zdecydowanie głośniej chodziło na biegu jałowym, ale podczas dodawania gazu nie było takiego dudnienia jak to miało miejsce po jego złożeniu. Po montażu na nowo głowicy auto zdecydowanie ciszej chodzi ale to dudnienie mnie przeraża (( Zobaczymy pożyjemy, znów bez auta f*ck :/// Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia Piotrsob1 Winą tego dudnienia na pewno nie są borki w wałkach, w ogóle jeżeli ich nie ma to co się może stać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się