mokry_mtb Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) A orientujesz się od jakiej sumy u nich wydech się rozpoczyna, bo wydaje mi się że znacznie przekracza mój budżet. Znam już cena 2600 jest to dla mnie stanowczo za dużo będę w takim razie myślał nad zrobieniem środkowego i końcowego a może w przyszłości coś pomyślę Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka A może ktoś mi doradzi czy jest sens kupować taki zestaw http://allegro.pl/show_item.php?item=5070673605 lub http://allegro.pl/show_item.php?item=5712622328 Witam od niecałego roku jestem posiadaczem A4 B5 1996r 2.6 V6 avant QUATTRO 267 tysięcy przebiegu Od zakupu niestety wypadło wiele planowanych i nie planowanych wydatków takich jak: - Oleje i płyny - Tarcze i klocki tył - Część wydechu (został do zrobienia środkowy i końcowy) - Szklanki - Parę uszczelek bo olej lał się z każdej strony - Sprzęgło - Wiskoza która mnie uziemiła wracając na autostradzie - Popsuty sterownik ABS nie naprawiony jeszcze do końca) - Drążki tył A w planach: - Kratki po lift ZROBIONE - obszycie kierownicy + dróżek + boczki i podłokietnik - naprawy blacharski lakiernicze - lampki pod deskę i w drzwi - Wymiana wykładziny w bagażniku i kabinie (kiepski stan) KABINA ZROBIONA - wahacze przód - dywaniki welur - wymiana panelu klimatyzacji delikatnie wylany wyświetlacz ZROBIONE Zrobione samemu: - Wymiana żarówek wewnątrz na białe ledy - Dodatkowe złącze zapalniczki koło drzwi kierowcy - Naprawiony silniczek wycieraczki tył - Naprawa elektrycznej szyby lewy tył (kostka w drzwiach) Tyle co pamiętam i tyle co mi na razie przychodzi do głowy. Mimo wielu nieplanowanych wydatków bardzo się ciesze że padło na Audi Edytowane 19 Listopada 2015 przez mokry_mtb
mokry_mtb Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) Zdjęcia z zewnątrz wkrótce ale nie ma czym się chwalić bo większość elementów blacharskich jest do malowania lub wymiany Mam już klapę którą będę niedługo wymieniać tylko z po lifta i nie wiem jak to będzie z zamkiem. Wczoraj wymieniłem kratki strasznie długo mi z tym zeszło bo są z anglika. W skrajnych kratkach aby regulacja (wysokości) była prawidłowa środki wsadziłem ze starych kratek aby pasowały kolorystycznie wypiaskowałem je . A to mała foto relacja z prac: A tak wygląda sprawa ABS-u Pod zegarami znalazłem niepodłączoną wtyczkę może ktoś wie od czego..? Kolejna mała naprawa. Podirytowany po raz kolejny nie działającym światłem podświetlenia tablicy postanowiłem coś z tym zrobić. Wykonałem nowe uszczelki (mam dostęp do materiałów i maszyn) składające się z jednej części a nie tak jak to wyglądało przynajmniej u mnie wcześniej. Przy okazji wygłuszyłem pokrywę w tym miejscu którym znajduje się silniczek wycieraczki. Edytowane 6 Maja 2015 przez mokry_mtb
Arkadiush Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Kolego z ABS sprawdź czujniki może źle ustawione sa podobne miałem
j4s2c2vr Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Kolego, a to wygłuszenie to w jakim celu robiłeś na klapie?
mokry_mtb Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 W ostatnim czasie ciągnąłem przewody od wzmacniacza i znalazłem ślady po myszy prawdopodobnie samochód musiał stać jakiś czas. Skończyło się na wymianie wykładziny moim zdaniem kolor na plus zdjęcia z efektu końcowe już nie długo a na razie z prac. A oto winowajca Kolego, a to wygłuszenie to w jakim celu robiłeś na klapie? W tym miejscu znajduje się silniczek od wycieraczki jest teraz trochę cichszy. Z ABS będę walczyć ale komputer nie pokazuje żadnych błędów.
matteusz Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 mam ten sam silnik u siebie w audi Powodzenia w doprowadzenia do ideału
mokry_mtb Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Dziękuje i stopniowo będę brną do ideału
Marek24 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Kolego mi też Vag nic nie pokazywał a Abs mi świrował wyciągnąłem czujniki i wydmuchałem dobrze podziałki kompresorem i problem jak ręką odjął
mokry_mtb Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Może uda mi się kogoś znaleźć w Łodzi kto się trochę zna na A4 B5 to może wtedy uda mi się znaleźć przyczynę. A tym czasem biorę się za mały wyciek płynu chłodzącego w wkrótce zdjęcia z pracy.
rysiu2006 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 kolego sprawdź czujniki ABS albo tez może być uszkodzony pierścień na przegubie albo z tyłu na tarczach tez są pierścienie ABS
mokry_mtb Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Dzisiaj postanowiłem coś tam zmienić oto efekt. Zostało jeszcze obszyć skórą resztę
Grabek94 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Pomysł bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że wiesz, że w B5 S-line nie występowało?
mokry_mtb Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Teraz już wiem czyli kierownica trójramienna jest tylko potocznie tak nazywana?
mokry_mtb Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Nie zastanawiałem się nad tym jeżeli zebrało by się ponad 10 osób z ustalonym wzorem mógł bym zrobić, ale i tak nie wyjdzie to tanio
j4s2c2vr Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 W b5 było pro line i pro sport... masz temat cały o tym na forum.Może zamiast napisu Sline dać tam taki znaczek jak jest na kierownicy po prostu... Moim zdaniem lepiej by wyglądało Przyjrzałem się tej zgubie z wcześniejszych zdjęć, jak dla mnie to wygląda to na oprawkę od żarówki takiej małej, jak kiedyś były do podświetlania tablicy zegarów, przed ledami jeszcze...
mokry_mtb Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 To już się wyjaśniło jest to kontrolka od kierunków przyczepmy. A z gałką przemyśle może znajdą się chętni na taki model..?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się