undek Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Witam, jak w temacie, proszę o analizę logów. Większość jazdy gazie, instalacja: - STAG 4 eco - Reduktor Shark 1800 - wtryski HANA 2000 zielone Auto raz ciągnie jak się należy, a raz jedzie jak bez turbiny. Dodatkowo silnik nie pracuje równo. Na postoju, jak jest zimny i pracuje na ssaniu z rana chodzi równo choć czuć benzynę w spalinach... normalne? Jak silnik ma temp. około 50-60 stopni to lubi delikatnie poszarpywać po odpaleniu. Nie pracuje równo. Na wolnych obrotach silnik przenosi wibracje na kabinę i kierownicę. Może to problem poduszek, dwumasy, a może coś z silnikiem? Ostatnio pojawia się błąd: 17536-Fuel Trim;Bank 1(Mult):System too Lean - po wykasowaniu i zrobieniu logów nie pojawił się póki co. Logi na LPG: http://vaglog.pl/log_208542.html http://vaglog.pl/log_208543.html Na benzynie coś mi komp nie domagał i nie zlogowałem wszystkiego, jak będzie trzeba to powtórzę ale może te już coś pokażą. http://vaglog.pl/log_208544.html http://vaglog.pl/log_208541.html Edytowane 14 Marca 2015 przez undek
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Logi na pb sa w porzadku, mysle ze regulacja lpg by wystarczyla. Sprawdz jak zachowuja sie korekty w kanale 032 po dluzszej jezdzie na pb , a jakie sa po jezdzie na lpg.
undek Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 Łukasz, co masz na myśli przez regulację LPG, całkiem niedawno byłem na przeglądzie gazu i robili mi regulację.
Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 To że stroili nie znaczy że musi być dobrze, sprawdz te korekty po jeżdzie na lpg.
undek Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 Absolutnie się z Tobą zgadzam. Domyślam się, że co gazownik to inna kalibracja raz lepsza raz gorsza. Sam z chęcią bym podjechał do kogoś kto zna się na temacie ale może najpierw sprawdzę te korekty.
azure Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Sam właśnie swoim laickim, uczącym się okiem zwróciłem uwage na niskie przepływy... Jakie mogą być tego przyczyny?
Łukasz13 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Przepływ jest ok, dla potwierdzenia zrobić 002+033 na pb po kasowaniu błędów do odcinki.
undek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Gotowe, trochę to trwało ale jak to mówią... lepiej późno niż wcale Logi na PB: http://vaglog.pl/log_211756.html Korekty z kanału 32. na LPG (po trasie): -1,5 8,6 Podczas logowania wszystko wydaje się być ok. Mam wrażenie, że problem z "brakiem turbiny" występuje raczej jak silnik jest nie do końca dogrzany. Jakieś pomysły co może być powodem takiego zachowania? Może to problem z jakimś czujnikiem temp. bądź zaworem sterującym turbo? Na dniach zrobię sprężanie na cylindrach.
Łukasz13 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Logi na pb sa w porzadku, korekta na lpg po jezdzie 8,6 troche sporo dobrze by bylo lepiej to ustawic. Musisz sprawdzic czy problem wystepue tak samo na obu paliwach czy tylko na lpg.
undek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ok, ile mniej więcej na PB zrobić żeby korekty coś realnego pokazywały ?
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Po prostu pojeżdzij cały dzień na pb, wczesniej tylko skasuj błędy, sprawdzić czy jest ok na niedogrzanym silniku i czy tez wystepuje "brak turbiny" a na koniec zobacz co jest w 032.
undek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ok, czyli korekty się nie kasują po zgaszeniu silnika ?
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Kasują sie albo po skasowaniu błedów vag-iem, albo po odpieciu aku.
undek Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 Zrobione... Korekty z kanału 32. PB - 1.1 3.1 LPG - 0.0 10.2 Wychodzi na to, że instalacja do regulacji... znacie kogoś z okolicy Krakowa, Częstochowy kto mógłby mi to ogarnąć? Btw. Ostatnio robiłem przegląd gazu i tak mi wyregulowali, że na drugi dzień wyskoczył check z błędem zbyt ubogiej mieszanki. Pojechałem, poprawili i teraz korekty są jak powyżej. Jeszcze jedno. Zastanawia mnie wskazanie temperatury powietrza dolotowego. Czujnik pokazuje 50'C przy temperaturze zewnętrznej 20'c. Silnik rozgrzany do około 70'C. Poprawnie ?
Łukasz13 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Czujnik sprawdz rano na zimnym silniku czy wskazuje poprawnie, jak auto stoi i nie ma przepływu powietrza to może taka być temp. w dolocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się