morsik26 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Witam. Mam pytanie jak i gdzie mam podpiąć takie oto urządzenie? Bardzo bym prosił kogoś o radę.
GRESTA88 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 I jak kolego za montowałeś to. też o tym myślałem
morsik26 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Nie zamontowałem,bo schemat jest i to dość przejrzysty ale nie wiem jak te dwa czarne kable wpiąć tzn gdzie co przeciąć żeby nic nie zepsuć a było to dobre. Wojtaśny
Onkel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Najlepiej odciac gniazdo obd i zalozyc swoje kostki. W momencie prowadzenia do mechaniora dajemy obd z wlasna kostka i jest ok. Wysłane z G2
morsik26 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No też tak można zrobić ale takie zabezpieczenie jak pokazałem to też bym sobie założył. Wojtaśny
Chadury89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Poszukaj jakis schematow i najlepiej odciac cos zeby auto nie odpalilo dopuki przekaznik nie zalaczy. Np zaplon, doplyw paliwa, rozrusznik itp.
morsik26 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A nie wiecie czy zasilanie ECU by można było odciąć? Gdzie mogę znaleźć kable do tego? Wojtaśny
Chadury89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Moze ci sie ten poradnik przyda. http://www.wykop.pl/ramka/1808626/alarm-odciecie-zaplonu-itd-czyli-jak-utrudnic-kradziez-naszego-samochodu/
morsik26 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Dzięki kolego zaraz to sprawdze Wojtaśny
_quattro_ Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) nie wiem jak te dwa czarne kable wpiąć tzn gdzie co przeciąć żeby nic nie zepsuć a było to dobre. Na zasilanie pompy paliwa na przykład Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez _quattro_
morsik26 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Moze ci sie ten poradnik przyda. http://www.wykop.pl/ramka/1808626/alarm-odciecie-zaplonu-itd-czyli-jak-utrudnic-kradziez-naszego-samochodu/ Opis fajny ale szkoda,że schematy się nie wyświetlają i nie mogę nigdzie znaleźć schematu do A4 b6 żeby wiedzieć jaki kabel przeciąć. Wojtaśny
...radek... Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ktory np kabel odciac na zaplonie lub ecu zeby autko nie zapaliło. Bo jak pompe paliwa odetne to zawsze odpali na resztce paliwa w przewodach i troche odjechac mozna.
marcinch001 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To właśnie dobrze ze trochę odjedzie napewno nie daleko i bedzie zaskoczony jak mu samoch zgaśnie .
countryFan Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) To właśnie dobrze ze trochę odjedzie napewno nie daleko i bedzie zaskoczony jak mu samoch zgaśnie . Również chcę założyć blokadę tylko mam kilka pytań - którędy idzie wiązka bezpośrednio do pompy - gdzie będzie mi w miarę łatwo się dostać aby przeciąć przewód zasilający pompy paliwa? Pytanie drugie - czy wiszą gdzieś do pobrania schematy w pdf-ie do B7? Czy poniższy schemat jest poprawny dla B7 MY07 - rozumiem, że przewód zółto-zielony to zasilanie pompy paliwa? Edytowane 19 Maja 2015 przez countryFan
maryoushek Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) jak masz a4 B7 i b6 to odetnij sobie przekaźnik zasilania w skrzynce w podszybiu. Ja bym wolał alarm założyć zawsze to hałasu narobi albo immo z wyjściem na syrenke Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez maryoushek
countryFan Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 jak masz a4 B7 i b6 to odetnij sobie przekaźnik zasilania w skrzynce w podszybiu. Ja bym wolał alarm założyć zawsze to hałasu narobi albo immo z wyjściem na syrenke Mam alarm fabryczny a jak wiadomo wszystko co fabryczne daje się łatwo obejść, z kolei zakładanie drugiego to bez sensu. Potrzebuję odciąć samą pompę, rozumiem że jej zasilanie biegnie gdzieś pod tylną kanapą? Pytanie czy wiązka biegnie od prawej czy lewej strony auta i którędy dokładnie? To moje pierwsze auto z grupy VW i dlatego wszystkiego muszę się uczyć od początku.
GRESTA88 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 jak masz a4 B7 i b6 to odetnij sobie przekaźnik zasilania w skrzynce w podszybiu. Ja bym wolał alarm założyć zawsze to hałasu narobi albo immo z wyjściem na syrenke Który to przekaźnik ?
countryFan Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 jak masz a4 B7 i b6 to odetnij sobie przekaźnik zasilania w skrzynce w podszybiu. Ja bym wolał alarm założyć zawsze to hałasu narobi albo immo z wyjściem na syrenke Który to przekaźnik ? Jeżeli schemat który wrzuciłem jest poprawny to przekaźnik J17 - przy czym nie wiem jakie są oznaczenia przekaźników w skrzynce - takie same czy jakoś inaczej się je oznacza niż na schemacie.
hak64 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Mam alarm fabryczny a jak wiadomo wszystko co fabryczne daje się łatwo obejść, z kolei zakładanie drugiego to bez sensu. Do wprowadzonej modyfikacji (dodatkowego alarmu), można podpiąć samą syrenę alarmu fabrycznego. Jakiś straszak może się okazać pomocny, złodzieje wszak nie lubią hałasu...
Pzwmichal Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Ostatnio w jednym allroadzie na sprzedaż widziałem fajny myk. Tzn. Póki nie klikniesz pstryczkiem wyskakuje błąd hamulców. Auto pochodzi chwile i gaśnie. Wiecie może jak się do tego zabrać? Super sprawa chyba lepsza od większości alarmów na rynku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się