grzes791 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Witam wszystkich Jak w temacie podczas mocnego hamowania z prędkości około 200-180 do 100 słychać takie buczenie jakby pulsacyjne bu bu bu bu bu tak z coraz mocniejszym hamowaniem coraz głośniejsze buczenie (podczas hamowania na mniejszych prędkościach nic nie buczy ) na pedale nic nie bije nic nie ściąga wymienione klocki przód i tył ,zaciski poczyszczone i nasmarowane pastą do zacisków tarcze były wymieniane około rok temu. Z góry wielkie dzięki za jakieś rady pozdrawiam taka mała uwaga w prawym tylnym kole klocki były zużyte może w 20% a w tylnym lewym jakieś 80% po zdemontowaniu zacisku i naciskaniu mechanizmu od hamulca ręcznego tłoczek się nie wysuwał musiałem go wykręcić gdzie przy tej samej czynności w lewym zacisku tłoczek się wysuwał pytanko moje jest takie jak to powinno wyglądać ma się wysuwać czy nie i czy to może być powód buczenia ??? Edytowane 27 Marca 2015 przez grzes791
jospethe Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Też mam serie 288mm i z dużych prędkości hamuje ładnie i bez buczenia. ...
jacek70 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Seria czy nie nie ma znaczenia. Ważny jest stan hamulców.
grzes791 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) ja ma serie przód 312 a tył 255 co z tymi tylnymi zaciskami jak to powinno działać ?????? Czego sie spodziewasz po serii ??? seria przód 312 tył 255 mam jeszcze jedno pytanko gdybym chciał zamontować większą średnicę tarcz (nie wiem czy jest to możliwe )a jeżeli tak to jaki rozmiar maksymalnie podejdzie i jakiego zacisku szukać bo pewnie na pewno trzeba będzie go wymienić z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam Edytowane 28 Marca 2015 przez grzes791
jacek70 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Pisz do kolegi Dev o heble 320. Powie Ci co potrzebujesz i za ile to sprzeda.
Dev Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 ja ma serie przód 312 a tył 255 co z tymi tylnymi zaciskami jak to powinno działać ?????? Czego sie spodziewasz po serii ???seria przód 312 tył 255mam jeszcze jedno pytanko gdybym chciał zamontować większą średnicę tarcz (nie wjem czy jest to możliwe )a jeżeli tak to jaki rozmiar maksymalnie podejdzie i jakiego zacisku szukać bo pewnie na pewno trzeba będzie go wymienić z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam Wszystko zalezy od tego jakie masz koła i jak głęboką kieszeń
grzes791 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) ja ma serie przód 312 a tył 255 co z tymi tylnymi zaciskami jak to powinno działać ?????? Czego sie spodziewasz po serii ???seria przód 312 tył 255mam jeszcze jedno pytanko gdybym chciał zamontować większą średnicę tarcz (nie wjem czy jest to możliwe )a jeżeli tak to jaki rozmiar maksymalnie podejdzie i jakiego zacisku szukać bo pewnie na pewno trzeba będzie go wymienić z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam Wszystko zalezy od tego jakie masz koła i jak głęboką kieszeń zima felgi 16 lato felgi 17 235 45 a z kieszenią to różnie hihihi myślisz że 320 by coś pomogło w hamowaniu ???? Edytowane 28 Marca 2015 przez grzes791
Kazek 1.9 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Podłącze sie do tematu .. u mnie tak samo występuje buczenie myślałem że to przez klocki ale po zmianie nadal buczy prędkość np. 120 i starsznie daje ... niewiem co to może być tarcze juz do wymiany hmm niby możnaby było zmienić tylko niejestem pewny czy akuratnie to będzie to a w dodatku mam jedną felge tylną skrzywioną delikatnie ale to raczej nie przez to a może ? Powiem tylko że jeżdzę na R18 kapeć 225/40 .. Na poczatek podjadę zrobić ta felge może w tym tkwi problem .. macie jeszcze jakieś uwagi pomysły ?
waldi1326 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Kolego tłoczki powinny wychodzić z obu stron równomiernie i tak samo powinny być zużyte klocki i tarcze i jeśli tak nie jest to może być tego wina:) Napraw to i wtedy zobaczysz
makaba Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Mam podobny problem lecz w moim przypadku buczenie występuje podczas hamowania nawet z małych prędkości, rzędu 30-50 km/h, Dźwięk jest jednostajny i dziwny do opisania. Wydobywa się jak by z tylnego prawego koła. Tarcze są praktycznie nowe, klocki moją grube okładziny. Są to Ate PD i Ate Ceramic. Rozbierałem zacisk ale nic tam nie widać żeby było coś nie tak.
Kazek 1.9 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Temat ogarnięty panowie wymiana tarcz i klocków na nówki ATE dała spełniony rezultat .. cisza i spokój uff sprawdzajcie tarcze majstry tam są przyczyny no i wiadome tłoczki tak samo moga sie zapiekać więc strzeba to regularnie sprawdzać i czyścic .. Pozdrawiam
makaba Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Spróbuję przeczyścić tłoczki. Tarcz i klocków nie będę ruszał bo są praktycznie nowe.
Kazek 1.9 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Weź tarcze malutkim mloteczkiem opukaj ze rdzy na rantach jak jest chyba że nowki to masz problem z głowy ale cylinderki bankowo masz zapieczone ... jakieś kolory na tarczy typu fiolet masz czy jeszcze nie ? Klocki jaki stan ? Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
makaba Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Tarcze w pięknym kolorze stali. Żadnych przebarwień, klocki grube i równe a rdza to tylko drobne naleciałości. Obadam oba tylne zaciski i ewentualnie zafunduję im regenerację. Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez makaba
zen8000 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 To jak wejdą te tarcze 320 lub 321 z zaciskiami pod felge 16 stalówka zima 17 s line lato?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się