Tommy Gun 5 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Cześć, Opiszę wam dziwny przypadek który trapi moje auto. Już kilka razy zdarzyło się że podczas mocnego przyśpieszania na IV biegu auto zgasło. Kompletnie nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Nie jest to regułą gdyż często jeżdżę dynamicznie, zdarza się że do 4 tys. ale ostatnio zdechł podczas wyprzedzania ( ok. 3200 obr. na IV biegu). Co ważne, jak zgaśnie to trzeba go chwilę kręcić żeby odpalił. Potem już jest idealnie. - Na Vagu zero błędów, - Mocy nie brakuje z racji systematycznego oczyszczania turbo na autostradzie - Przed zimą wymieniony filtr paliwa wraz z zaworkiem zwrotnym - Meyle - Wężyki przelewowe szczelne (tzn. nigdzie nie czuć paliwa) - Pompa sucha (rok temu wymienione uszczelki nastawnika) - Paliwa było na 3/4 baku Poczytałem nieco na ten temat w necie i pojawiały się takie propozycje : - zatkane sitko w baku - czujnik położenia wału Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Sprawdz bezpieczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek29 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 - czujnik położenia wału W AFN ,jak w każdym innym na VP możesz odpiąć każdy czujnik (wału ,wzniosu iglicy,temperatury) i silnik nie zgaśnie. 1.Wypnij wtyczki przy wiązce pompiy wtryskowej - zobacz jak wyglądają ew. zapryskaj. 2.Otrwórz skrzynkę z ECU ,wyjmij go i zobacz na stan wtyczek w podszybiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Po tym jak zgaśnie i zapalasz nie ma objawu jakby nabijał ciśnienie na cylindrach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dvbxtreme 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Sprawdź czy masz ECU od tego auta w sumie miałem tak samo a okazało się że w audi miałem wsadzony ECU od golfa IV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tulipan 1310 0 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 mi to wyglada na jakiś alarm źle zainstalowany,albo immo świruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Po tym jak zgaśnie i zapalasz nie ma objawu jakby nabijał ciśnienie na cylindrach ? Mógłbyś rozwinąć temat ?? Jeżeli chodzi o ECU to jest dokładnie takie jak było na początku, widać nawet po logach. Po zakupie auta nie było problemu. Dodam że rok temu temu była robiona głowica przy wymianie uszczelki i wleciał cały komplet popychaczy INA. Jutro ogarnę wtyczki przy pompie i zajrzę do bezpieczników. Edytowane 28 Marca 2015 przez Tommy Gun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Chodź mi o to czy jak zgaśnie to przy ponownej próbie odpalenia kreci jak by przez chwile nie było kompresji,a po kilkunastu sekundach pali od szczała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Chodź mi o to czy jak zgaśnie to przy ponownej próbie odpalenia kreci jak by przez chwile nie było kompresji,a po kilkunastu sekundach pali od szczała. kręci, kręci i jest taki moment tak jakby zaczynało dochodzić paliwo a potem odpala normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Zapala tak jak na tym filmiku w 26 sec ? http://www.youtube.com/embed/PrNn31SOsps?html5=1&fs=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Zapala tak jak na tym filmiku w 26 sec ? http://www.youtube.com/embed/PrNn31SOsps?html5=1&fs=1 Zdecydowanie nie. Kręci jak wściekły i po kilku-kilkunastu sekundach zapala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Czyli podwieszanie zaworów odpada. Załóż przezroczysty wężyk i zobacz czy się układ nie zapowietrza. Immo odpada bo po odpaleniu nawet jak się odłączy pętlę immo silnik nie zgaśnie,immo nie ma takiej władzy,na szczęście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Kolega w pasztecie miał tak samo auto jechało i znienacka gasło. Potem krecił raz krócej raz pół h Okazało sie ze coś z alarmem miał skopane i po wizycie u elektro wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonek 3 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Zapala tak jak na tym filmiku w 26 sec ? http://www.youtube.com/embed/PrNn31SOsps?html5=1&fs=1 U mnie tak czasem sie dzieje jak sie zapomnę i wcisne buta jak nie ma jeszcze 90*C.. Zeby zlikwidować to, to trzeba głowice ściągać i remiontowac,tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Zapala tak jak na tym filmiku w 26 sec ? http://www.youtube.com/embed/PrNn31SOsps?html5=1&fs=1 U mnie tak czasem sie dzieje jak sie zapomnę i wcisne buta jak nie ma jeszcze 90*C.. Zeby zlikwidować to, to trzeba głowice ściągać i remiontowac,tak ? Włóż sobie młotek do schowka i przy następnym razie pierdzielnij sie 3 razy w kolano :facepalm: Z czasem ten stan będzie sie nasilał na tyle za pod małą góreczkę nie podjedziesz :banan: Normalna sprawa ze zawieszają sie zawory jak nie mają dość oliwy,rób tak częściej a remont Cie nie ominie B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Jeśli zawory się podwieszają to czasem wymiana sprężyn na zaworach nie wystarczy? 1Z miały taką przypadłość przy dużym przebiegu... Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonek 3 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Zapala tak jak na tym filmiku w 26 sec ? http://www.youtube.com/embed/PrNn31SOsps?html5=1&fs=1 U mnie tak czasem sie dzieje jak sie zapomnę i wcisne buta jak nie ma jeszcze 90*C.. Zeby zlikwidować to, to trzeba głowice ściągać i remiontowac,tak ? Włóż sobie młotek do schowka i przy następnym razie pierdzielnij sie 3 razy w kolano :facepalm: Z czasem ten stan będzie sie nasilał na tyle za pod małą góreczkę nie podjedziesz :banan: Normalna sprawa ze zawieszają sie zawory jak nie mają dość oliwy,rób tak częściej a remont Cie nie ominie B) Tyle że nie miałem na myśli zimnego silnika a 70-80*C... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Przy podwieszaniu zaworów trzeba zmierzyć ciśnienie oleju jesli jest ok to sprężyny zaworowe siedzą,wymiana i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas28 0 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Mam podobny przypadek, tylko u mnie jak zgasł wystarczyło zdjąć nogę z gazu wyłączyć i włączyć zapłon zaskakiwał i jechał dalej. Wiec wczoraj postanowiłem zobaczyć co jest grane i na pracującym silniku ruszyłem wiązką silnika od strony ściany grodziowej i auto zgasło.Tylko z tym efektem że już nie dało się uruchomić silnika. Wiązki ogólnie wyglądają OK nic nie przetarte nie przyciśnięte. Gdzie szukać przyczyny ? Czy pompa sterowana jest przekaźnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) sprawdz przewod elektryczny dochodzacy do pompy wtryskowej: na gorze, z tylu przy tlokorozdzielaczu. to zawor odcinajacy paliwo. zmierz czy w czasie problemow jest tam napiecie 12V. jezeli napiecie mimo wszystko jest, byc moze uszkodzony jest sam zawor. tego typu problemy moga sie rowniez pojawic przy zanieczyszczonym opiłkami metalu nastawniku. jezeli zawieszalyby sie zawory, to statystycznie dotyczyloby to jednego moze dwoch. Mam podobny przypadek, tylko u mnie jak zgasł wystarczyło zdjąć nogę z gazu wyłączyć i włączyć zapłon zaskakiwał i jechał dalej. Wiec wczoraj postanowiłem zobaczyć co jest grane i na pracującym silniku ruszyłem wiązką silnika od strony ściany grodziowej i auto zgasło.Tylko z tym efektem że już nie dało się uruchomić silnika. Wiązki ogólnie wyglądają OK nic nie przetarte nie przyciśnięte. Gdzie szukać przyczyny ? Czy pompa sterowana jest przekaźnikiem? odkrec śruby eboxa, rozlacz wtyk ecu obejrz czy nie jest zasniedzialy, obejrz dobre izolacje wiazki czy nie jest nowa, byc moze ktos majstrowal.. a obydwoch przypadkow dotyczy przekaznik nr 3 w e-boxie a takze bezpiecznik nr 5. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Musashi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się