Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów dynamicznych Bex


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz bexa po programie widac cos chyba swiece lub cewki niedomagają poza tym ok

Opublikowano (edytowane)

Masz bexa po programie widac cos chyba swiece lub cewki niedomagają poza tym ok

Ostatni objaw to spadająca moc na 5 i 6 biegu przy obrotach na poziomie 5-6tyś

2 pompy paliwa przetestowane i nadal to samo

Mam zamiar założyć gaz więc jeżeli to cewki to od nich muszę zacząć!!

Edytowane przez czechcu
Opublikowano

świece wymień i dowiedz się w ASO czy twój furak podlega akcji serwisowej na wymianę cewek.

Opublikowano

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Opublikowano (edytowane)

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane

Kat siedzi

blow off Forge

Filtr powietrza K&N

Jeżeli to coś pomoże

Edytowane przez czechcu
Opublikowano

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane

Kat siedzi

blow off Forge

Filtr powietrza K&N

Jeżeli to coś pomoże

To co piszesz to typowy objaw braku paliwa, na logach wtryski są juz zapętlone, a na wyższych biegach jest jeszcze gorzej, dlatego moc faluje, zobacz jakie tam świece siedzą, do kata można by było zjarzeć czy nie przytkany, wiecej nic nie wiadomo czy przez program tak przeładowuje i cofa zapłony czy coś z osprzętem.

Opublikowano (edytowane)

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane

Kat siedzi

blow off Forge

Filtr powietrza K&N

Jeżeli to coś pomoże

To co piszesz to typowy objaw braku paliwa, na logach wtryski są juz zapętlone, a na wyższych biegach jest jeszcze gorzej, dlatego moc faluje, zobacz jakie tam świece siedzą, do kata można by było zjarzeć czy nie przytkany, wiecej nic nie wiadomo czy przez program tak przeładowuje i cofa zapłony czy coś z osprzętem.

A jakie świece proponujesz?

Patrzyłem dzisiaj na cewki i siedzą jeszcze ori (może uda się załapać na darmową wymianę w ASO)

Rozumiem że pompa jest ok (mimo to że buczy podczas jazdy) ?

i jeszcze zdjęcie świec

2yl7b4k.jpg

Uszczelka pod klawiaturą do wymiany?24uw0ns.jpg

Edytowane przez czechcu
Opublikowano

Uszczelka kapy do wymiany. Po wymianie tez bedzie puszczac olej :)

Opublikowano

ta moc spada czy szarpie budą ?

Opublikowano

Swoja droga nie wiem co Ty chcesz od tez mocy. Zapierdziela niesamowicie ... :) :) :)

ta moc spada czy szarpie budą ?

Uczucie takie jakbys popuszczal na chwile gaz...
Opublikowano

a na ile program zrobiony ?

Opublikowano

a na ile program zrobiony ?

Nie wiem robiony jeszcze w DE

Chciałem hamować ale wolę najpierw doprowadzić do dobrego stanu

Uszczelka kapy do wymiany. Po wymianie tez bedzie puszczac olej :)

To po co ją wymieniać? :grin:

Opublikowano

jak z wyczuciem dokręcisz tu np u mnie jest febi i sie delikatnie poci podobno te drozsze nie puszczają i na sylikon w zagieciach musisz dać

Opublikowano

Czyli zaczynać od świec?

Opublikowano

Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?

Na których logach widzisz to zapętlenie oraz korekty? Jakie powinny być prawidłowe wartości korekt i jakie czasy wtrysków?

Opublikowano

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Opublikowano

Ale doładowanie ma konkretne.

Opublikowano

Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić :)

Czyli reasumując ktoś wycisnął go programem jak cytrynę ? :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...