czechcu Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 http://vaglog.pl/log_210818.html http://vaglog.pl/log_210819.html http://vaglog.pl/log_210820.html odnośniki Proszę o wasze sugestie http://vaglog.pl/log_210818.html http://vaglog.pl/log_210819.html http://vaglog.pl/log_210820.html
tomekp94 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Masz bexa po programie widac cos chyba swiece lub cewki niedomagają poza tym ok
czechcu Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Masz bexa po programie widac cos chyba swiece lub cewki niedomagają poza tym ok Ostatni objaw to spadająca moc na 5 i 6 biegu przy obrotach na poziomie 5-6tyś 2 pompy paliwa przetestowane i nadal to samo Mam zamiar założyć gaz więc jeżeli to cewki to od nich muszę zacząć!! Edytowane 29 Marca 2015 przez czechcu
krzysiekml Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 świece wymień i dowiedz się w ASO czy twój furak podlega akcji serwisowej na wymianę cewek.
Łukasz13 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi?
czechcu Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi? Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane Kat siedzi blow off Forge Filtr powietrza K&N Jeżeli to coś pomoże Edytowane 29 Marca 2015 przez czechcu
Łukasz13 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi? Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane Kat siedzi blow off Forge Filtr powietrza K&N Jeżeli to coś pomoże To co piszesz to typowy objaw braku paliwa, na logach wtryski są juz zapętlone, a na wyższych biegach jest jeszcze gorzej, dlatego moc faluje, zobacz jakie tam świece siedzą, do kata można by było zjarzeć czy nie przytkany, wiecej nic nie wiadomo czy przez program tak przeładowuje i cofa zapłony czy coś z osprzętem.
czechcu Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi? Jeżeli chodzi o spadającą moc to auto ciągnie na moment przestaje znowu ciągnie i tak na zmiane Kat siedzi blow off Forge Filtr powietrza K&N Jeżeli to coś pomoże To co piszesz to typowy objaw braku paliwa, na logach wtryski są juz zapętlone, a na wyższych biegach jest jeszcze gorzej, dlatego moc faluje, zobacz jakie tam świece siedzą, do kata można by było zjarzeć czy nie przytkany, wiecej nic nie wiadomo czy przez program tak przeładowuje i cofa zapłony czy coś z osprzętem. A jakie świece proponujesz? Patrzyłem dzisiaj na cewki i siedzą jeszcze ori (może uda się załapać na darmową wymianę w ASO) Rozumiem że pompa jest ok (mimo to że buczy podczas jazdy) ? i jeszcze zdjęcie świec Uszczelka pod klawiaturą do wymiany? Edytowane 29 Marca 2015 przez czechcu
niestandardowy Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Uszczelka kapy do wymiany. Po wymianie tez bedzie puszczac olej
niestandardowy Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Swoja droga nie wiem co Ty chcesz od tez mocy. Zapierdziela niesamowicie ... :) ta moc spada czy szarpie budą ? Uczucie takie jakbys popuszczal na chwile gaz...
czechcu Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 a na ile program zrobiony ? Nie wiem robiony jeszcze w DE Chciałem hamować ale wolę najpierw doprowadzić do dobrego stanu Uszczelka kapy do wymiany. Po wymianie tez bedzie puszczac olej To po co ją wymieniać?
tomekp94 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 jak z wyczuciem dokręcisz tu np u mnie jest febi i sie delikatnie poci podobno te drozsze nie puszczają i na sylikon w zagieciach musisz dać
azure Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Żeby to dobrze zdiagnozować trzeba wgrac serie, moc spada na wyższych biegach bo wtryski są zapętlone i wymiana pomp nic nie pomoże, korekta zapłonu bardzo duża, do tego przeładowanie, kat tam jeszcze siedzi? Na których logach widzisz to zapętlenie oraz korekty? Jakie powinny być prawidłowe wartości korekt i jakie czasy wtrysków?
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić
czechcu Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 Maks czas wtrysku wynosi 20 ms przy 6 tys wszystko powyżej to wtryski otwarte na maksa, niech kolega zloguje 002 na piatym biegu to zobaczy coś sie dzieje z czasami wtrysku i dlaczego moc faluje, korekty zapłonu? kanał 020 maks korekta sterownika to cos koło 12-14 cf w logach 10,5 wiec nie dużo brakuje, potem motor zaczyna dzwonić Czyli reasumując ktoś wycisnął go programem jak cytrynę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się