Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po kilku metrach zapala się kontrolka ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

pacjent A4 B7 2.0 BRD manual.

Po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów zapala się kontrolka ESP i lekko przyhamowuje samochód, potem mozna normalnie jechać ale kontrolka ESP sie świeci i ESP nie działa, natomiast tempomat działa bez zarzutu.

Stawiam na czujnik kąta skrętu- pytanie jak dokładnie zrobić kalibrację. Czy wystarczy skasować błąd i przed ruszeniem pokręcić kierownicą czy trzeba zrobić procedurę VAGiem ( jeśli tak to poproszę o instrukcję lub odesłanie do tematu).

Jakie są wasze sugestie??

Opublikowano

Podłączam sie do pytania.. Mam B6 i podobny problem. Dzieje się to bardzo zadko ale sie zdarza.

Opublikowano

A sprawdzaliscie poziom plynu hamulcowego ? Mi sie zapalalo ESP i to przez to ze mialem klocki wytyrane, przez co bylo mniej plynu w zbiorniczku, dolalem i byl spokoj :) Pozniej oczywiscie musialem odsysac po wymianie klockow i tarcz

Opublikowano

Jest płyn u mnie :)

Opublikowano

właśnie też pierwsze spostrzeżenie padło na klocki z tyłu bo miałem do wymiany, po wymianie błąd się nadal pojawia, więc to nie to.

Opublikowano

Według mnie czujnik skrętu, przy zużytych przednich klockach wyświetli się komunikat na fisie, tak samo jest przy niskim stanie płynu.

Opublikowano

płyn dolany klocki wymienione, czujnik nadal się świeci, wie ktoś jak dokładnie przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika skrętu??

Opublikowano

może zacznij od sprawdzenia błędów. Adaptacja czujnika skrętu jest w manual dot. montażu fis i tempomatu.

Opublikowano

czy jednocześnie wskaźnik temperatury wariuje?

Opublikowano

W mojej szerokiej bibliotece znalazłem taka procedure niby jest do AVF do 2004r ale nigdy tego nie przerabiałem więc nie wiem czy działa i jest ok.

Wchodzimy do:

[select]
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem to jest ważne żeby dokonać prawidłowo procedury.. !!!


[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Wpisz 40168
[Do It!]

[basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]
wszystko robić na odpalonym silniku. [/i]

Opublikowano

Winny może być także czujnik przy pedale hamulca.

Wymiana na nowy (ori) pomaga.

Opublikowano

czujnik skrętu do sprawdzenia,jego ustawienie i ponowna kalibracja jak to nie pomoże to wymiana.

Opublikowano

może zacznij od sprawdzenia błędów..

Od tego zacznij, inaczej to gdybanie....

Opublikowano

Siemka panowie mialem ten sam problem wymiana czujnika pedalu hamulca pomogla. Dokladniej kontrolka zapalala sie i gasla dopiero po wylaczeniu/wlaczeniu silnika. Tak jak pisano u gory tylko i wylacznie ori pozdro

Opublikowano

Panowie , a co może być przyczyną zapalanie się ESP??? błędów brak , czasem też brak hamulców za pierwszym naciśnieciem. zapala się esp , przyhamowuje i już wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...