Marynarz____ Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Siema, pacjent A4 B7 2.0 BRD manual. Po odpaleniu i przejechaniu kilkuset metrów zapala się kontrolka ESP i lekko przyhamowuje samochód, potem mozna normalnie jechać ale kontrolka ESP sie świeci i ESP nie działa, natomiast tempomat działa bez zarzutu. Stawiam na czujnik kąta skrętu- pytanie jak dokładnie zrobić kalibrację. Czy wystarczy skasować błąd i przed ruszeniem pokręcić kierownicą czy trzeba zrobić procedurę VAGiem ( jeśli tak to poproszę o instrukcję lub odesłanie do tematu). Jakie są wasze sugestie??
muunv Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Podłączam sie do pytania.. Mam B6 i podobny problem. Dzieje się to bardzo zadko ale sie zdarza.
sebul Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 A sprawdzaliscie poziom plynu hamulcowego ? Mi sie zapalalo ESP i to przez to ze mialem klocki wytyrane, przez co bylo mniej plynu w zbiorniczku, dolalem i byl spokoj Pozniej oczywiscie musialem odsysac po wymianie klockow i tarcz
Marynarz____ Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 właśnie też pierwsze spostrzeżenie padło na klocki z tyłu bo miałem do wymiany, po wymianie błąd się nadal pojawia, więc to nie to.
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Według mnie czujnik skrętu, przy zużytych przednich klockach wyświetli się komunikat na fisie, tak samo jest przy niskim stanie płynu.
Marynarz____ Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 płyn dolany klocki wymienione, czujnik nadal się świeci, wie ktoś jak dokładnie przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika skrętu??
bobikos Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 może zacznij od sprawdzenia błędów. Adaptacja czujnika skrętu jest w manual dot. montażu fis i tempomatu.
lukone Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 czy jednocześnie wskaźnik temperatury wariuje?
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 W mojej szerokiej bibliotece znalazłem taka procedure niby jest do AVF do 2004r ale nigdy tego nie przerabiałem więc nie wiem czy działa i jest ok. Wchodzimy do:[select][03 - ABS Brakes][Fault Codes - 02][Done, Go Back]Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem to jest ważne żeby dokonać prawidłowo procedury.. !!![Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°tolerancja ±5.0 °[Done, Go Back][Login - 11]Wpisz 40168[Do It!][basic Settings - 04]Group 001[Go!][Done, Go Back][Fault Codes - 02]błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06]wszystko robić na odpalonym silniku. [/i]
Fido Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Winny może być także czujnik przy pedale hamulca. Wymiana na nowy (ori) pomaga.
krzysiekml Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 czujnik skrętu do sprawdzenia,jego ustawienie i ponowna kalibracja jak to nie pomoże to wymiana.
Onkel Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 może zacznij od sprawdzenia błędów.. Od tego zacznij, inaczej to gdybanie....
eryczek93 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Siemka panowie mialem ten sam problem wymiana czujnika pedalu hamulca pomogla. Dokladniej kontrolka zapalala sie i gasla dopiero po wylaczeniu/wlaczeniu silnika. Tak jak pisano u gory tylko i wylacznie ori pozdro
mlodziak22 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Panowie , a co może być przyczyną zapalanie się ESP??? błędów brak , czasem też brak hamulców za pierwszym naciśnieciem. zapala się esp , przyhamowuje i już wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się