Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jest qr** jak w każdym warsztacie, zaczynam się martwić czy wózek wróci cały i zdrowy i czy wszystko będzie na swoim miejscu. Części mechanik ma od tamtego piątku, byłem u niego w tamten piątek i czekał tylko podobno na na cztery brakujące zawory (paczka od Dzika, która przyszła z głowicą i zaworami miała braki - Dzik włożył 12 zaworów zamiast 16).

Dzwoniłem w środę (nowy filmik w środę z warsztatu na YT, widać moje auto na podnośniku i że jest grzebane, głowice starą gdzie jest strzelona i nową w trakcie składania) i auto ma być do końca tygodnia. No i mamy piątek wieczór, wiedząc że auto ma być do końca tygodnia drugi samochód pogoniłem do ASO. A tu na weekend żadnego auta nie ma. Jestem ciekaw ile sobie policzą $.

Tutaj film mojego mechanika celebryty, gdzie moje auto się przewija i widać uszkodzenia na starej głowicy. Mam jeszcze gdzieś nadzieję, że to będzie fachowy warsztat...

Na marginesie zaczynam się zastanawiać na uj wyjęli turbine? Chyba ze przeszkadzała w montażu / demontażu głowicy. 

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mechanik - celebryta :polew: zamiast się k... Zająć robotą to filmiki kręci... Trzymam kciuki żeby tak dobrze mu szła robota jak filmiki na yt ???

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Podobno skonczyl w sobote ale auto ma mi oddac dzis. Ciekaw jestem jak tam PD po takiej dluzszej nieobecnosci w cylindrach….

Opublikowano (edytowane)

Koszt calkowity z nowa glowica, zaworami, uszczelkami, panewkami walkow rozrzadu to…. 8k PLN. W tym miejscu wielkie dzięki jak zwykle dla Dzika za ogarnięcie nowej głowicy "na wczoraj".

Zwroccie uwage na stare panewki walkow. Olej wymieniany co 10k km

Nie wiem co tam jest walniete w tej glowicy procz pekniec miedzy otworem zaworu dolotowego a dziura swiecy zarowej (?). To zaznaczone flamastrem to podobno pekniecia czy ubytki w zaworach dolotowych. Ja tam akurat nic nie widzialem procz sladow dlubania jakims narzedziem. Nie jestem tez specjalista.

EDIT Auto wygląda w porządku ale nie przyglądałem się dokładnie każdemu zakamarkowi. Na pewno chodzi i to jest ważne. Wtryski igła wg mechanika, wyregulowane. Auto idzie jak należy. Chodzi równiutko. Komp pokazuje odchyły rzędu 0,2 na cylindrach patrząc na dane wtrysków. Za 4k km jestem na wymianie oleju to obejrzę czy jest dobre zrobione. Jak będzie dobrze, kupie Panom flaszkę. 

 

CBB53B91-8FF3-4823-957A-FA2878C261C4.jpeg

2CAFD7A2-240E-43DB-BBD1-A79C538CA178.jpeg

3D6815D4-91EF-41EC-91A3-61D95C4D0BAA.jpeg

2B1C9A84-B1A5-4396-AF38-4A970A146F7E.jpeg

743EFFA7-9FDD-49FB-9D68-A52F3E57B940.jpeg

8BC5019A-AE1C-4EA0-AD03-0BFC7EE6B48D.jpeg

17F57C57-AEF8-4C22-80CE-525941437AE8.jpeg

2F507E59-94EE-4058-9B5E-0AC347B86166.jpeg

615C9470-B790-4B56-9294-0DE11341E32D.jpeg

37C87012-45E8-4D46-9D5C-9676E6CB7352.jpeg

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Juz zaczely sie wystepy goscinne. Niedokrecona rura od dolotu i nie dzialajaca w ogole klimatyzacja. Klima sie nie zalacza. Auto wrocilo do mechanika.

Opublikowano

Pewnie rozszczelniło układ... dobrze, że chociaż przyjął bez marudzenia ?

Opublikowano (edytowane)

wlasnie nie, w ukladzie jest czynnik bo sprawdzalismy na maszynie. Odczytuje temp i wew i zew. Nie wiem jak z cisnieniem. Podejrzewam ze uwalili sprzegielko lub nie podpieli czegos. Zdejmowali pasek osprzetu przeciez. A czy bedzie bez problemow to nie wiem...

Mowi, ze klima nie wali zadnymi błędami.

EDIT wersja oficjalna -> przeczyściliśmy wtyczki i działa. 

Edytowane przez mravel
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kolejny film celebryty opublikowany dwa dni temu.

Jak fura? Wszystko już ogarnięte?

Opublikowano (edytowane)

W poniedzialek kolejna wizyta, auto zostawia plamy oleju. Podskoczylem do chlopaka obok mnie z podnosnikiem, umylismy silnik od dolu (caly zafajdany olejem) i jezdze obserwuje. Jesli bedzie szlo to albo rurka oleju do turbo nie trzyma gdzies przy bloku/glowicy albo idzie spod pompy vacuum. Przy okazji wyszlo ze brakuje oslony skrzyni biegow zas oslona silnika przymocowana na blachowkrety (ale uwaga z podkladkami)…. Powiedzmy ze mam mieszane uczucia

EDIT no i tak sobie siedze 4h u mechanika bo wymieniaja oring walka wydechowego od strony grodzi. Jedyny plus ze bez zajakniecia przyjal

Edytowane przez mravel
Opublikowano (edytowane)

Wiec wałek wydechowy (?) ten bliżej prawej strony czyli filtra powietrza, od tyłu, od strony Vacuum pompy, jest zamocowany na śrubie. Nie wałek, tylko oś dzwigienek zaworowych popychaczy. Wałek jest obok. Generalnie tam są dwie śruby, uszczelka i jakieś zabezpieczenie (nie widze zabezpieczenia na zdjęciach z etki). Podobno zabezpieczenie tej śruby się zerwało (?) i olej leciał z dziury w która ta śruba wchodzi i trzyma wałek. Namęczyli się ale ma być dobrze. Poszła jakaś uszczelka + podkładka miedziana z jeszcze jedną uszczelką. 

EDIT patrzac po zdjeciach z ETKI i zdjeciu starej glowicy to ja qr** nie wiem jak oni wymienili ta uszczelke, bo aby ja wymienic to trzeba wyjac cala os. Aby wyjac os to trzeba wywalic silnik lub odkrecic i zrzucic glowice bo os wysuwa sie do wewnatrz czyli w strone grodzi pojazdu. No chyba, że ją naciągnął i przepchnął przez czubek jak kondoma.

Dostałem osłonę skrzyni ale nie wiem od jakiego VAGa bowiem jest krótsza...

4.jpg

5.jpg

C474338B-93DE-437F-9371-649D48823C4E.jpeg

Edytowane przez mravel
Opublikowano (edytowane)

No i sa chece. Auto wali olejem z bagnetu oraz korka oleju. Zdjęcia poniżej nie przedstawiają tego co tam było. Od bagnetu cały zbiornik płynu chłodniczego zafajdany olejem plus to co pod spodem. 

Umylem silnik, olej dwa razy przelany wg bagnetu. Nie pachnie ropa. Zobaczymy czy to byl powod wyrzucania oleju czy jest jakis grubszy temat. Podobno proba olejowa na plus wiec to nie pierscienie. Mogli zapchac jakis kanal olejowy? 
Dodatkowo poprawilem mocowania dolotu, uzupelnilem brakujace sruby mocowania EGR…. itd. W plynie chlodniczym plywa syf

 

7F348DAF-9412-494B-9EB9-0B68BFA1EA1C.jpeg

1723A144-DBD6-4D2D-B79E-2865A0BA6F5B.jpeg

52964038-30B1-4475-A6AC-129EB8C04965.jpeg

1C9C75BE-1B8D-4651-9126-1D078B787764.jpeg

8A3CB564-AF44-42AE-A0AD-EC75F727BE4F.jpeg

CA9B5AA8-69CA-412B-B853-10BFF81E1267.jpeg

1B42F6E9-BF11-46CC-82EA-CD58645571AE.jpeg

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Ku... wa masakra :facepalm:. Tyle kasy, celebryta filmy kręci a nakrętek nie potrafi. 

Opublikowano
17 minut temu, Rob@k napisał:

Ku... wa masakra :facepalm:. Tyle kasy, celebryta filmy kręci a nakrętek nie potrafi. 

Celebryta kręci filmy a praktykanci składają samochody i się uczą :wtf:

Dramat k...wa , @mravelnie odpuszczaj gościowi, nagraj filmik jak spartolił i wrzuć na YT :D 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To jest jakiś dramat. Szczerze współczuję.

Opublikowano

Śledzę temat odkąd zobaczyłem kto odpowiada za naprawę, byłem ciekawy jak poradzą sobie ze zwykłym silnikiem... Cóż, miałem nadzieję że będzie ok, ale niestety podświadome przeczucie miało rację, a nie spodziewało się niczego dobrego po firmie która ma takie podejście jakie ma :facepalm: Jak ktoś nie widział, to oni robią remonty V8 z S4 i jak jeden z silników się zatarł na dole, to wrzucili film z rozbiórki, a w filmie całą winę zrzucili na właściciela który źle jeździł po naprawie. Gdzie szansa na takie zatarcie dołu z winy klienta jest niezbyt duża.

Opublikowano (edytowane)

Jest jeden plus -> właściciel jest ze mną w kontakcie, nie wypiera się itd. Tylko co z tego. Jak tylko powiedział, że trzeba zrzucać głowicę to już czułem, że tutaj trzeba zegarmistrza który to ogarnie, nie bałaganiarza. Mówiłem mu, jak dla siebie qr**. Nawet go qr** prosiłem. Jeśli trzeba wymienić części to je wymieniaj. Mam pewne wątpliwości, czy panewki by wymienił gdybym do niego nie wpadł podczas roboty zobaczyć starą głowicę. Powiedziałem mu że broń boże nie używamy tych panewek bo miedź już widać, wy***rdalać stare panewki i wkładamy nowe. To nie jest majątek.

Niemniej cały czas wierzę, że głowice składał on, a resztę składali jego chłopaki. Bo jeśli głowice składał ten co odpierdalał tą manianę, a silnik dalej będzie rzucał olejem to się skończy na biegłym sądowym i rozbieraniem silnika. 

BTW jest u niego jedna s4 właśnie, gdzie klient chyba wygrał z nim, bo podobno robi ją ponownie za swoje. (jeśli mnie nie myli pamięć to s4 b7 na radomskich blachach. Bardzo ładna). 

BTW 2 podczas wizyty nr 1 z reklamacją -> co klima nie działała, jeszcze nie było plam oleju -> wymienił mi gumkę korka oleju bo mówi, że coś chlapie spod korka. Mówię spoko, na co to zrobiłeś, bo wcześniej było dobrze, ale masz 15 zł za uszczelkę i nara. Zamiast się zastanowić, czemu auto wywala olej każdą dziurą to dokręca mocniej korek i wymienia uszczelkę korka.

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Taki niestety mamy warsztaty. Trzeba było by tam spać i patrzeć non stop na ręce. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Prawda jest taka, jak chcesz dobrze to musisz zrobić samemu. 

  • Pomoc techniczna 2
  • Lubię to 1
Opublikowano

Chłop szczyci się na yt remontami eSek za grube dziesiątki tysięcy, a zwykłego klekota zrobić do porządku nie potrafi. Aż mi żal tych klientów, którzy eSy u niego zostawiają. A taki niby na filmikach elokwentny i dokładny. :doh:

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Opublikowano

On raczej przy autach to robi tylko na pokazuje yt bo wg mnie to siedzi w biurze lub w domu a pracuje trzech chlopakow z ktorych jeden jest w miare z wiedza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...