BEpower07 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam Serdecznie tak jak w temacie problem polega na drganiach samochodu na biegu jałowym, lub po dłuższej trasie. Pacjent to Audi a4 b5 99r Co może być tego przyczyna ?
Majkeltaker Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Czyżby poduszki pod silnikiem?
BEpower07 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Tez tak myślałem a jak to sprawdzić?
Chadury89 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wizualnie czy nie wycieka z nich olej, mozesz tez zaciagnac reczny otworzyc maske i probowac ruszyc ze sprzegla z lekkim gazem tak przez sekunde i zobaczyc czy silnik nie chce wyskoczyc z pod maski, troche moze sie unosic ale bez przesady
BEpower07 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Właśnie sprawdziłem czy jest olej w silniku ku mojemu zdziwieniu nie ma na bagnecie nic, możliwe ze jest to spowodowane wyciekiem tylko nie wiem skąd? Jakieś porady?
Kazek 1.9 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zjadł ci cały olej ? kiedy wymieniałeś ? turbo nie chleje >?
Chadury89 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie wiem jak jest w AHH ale u mnie w AFNie newralgicznymi punktami moga byc rurka odmy na wyjsciu z bloku, pokrywa zaworow, pod turbina uszczelka odplywu oliwy. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez Chadury89
eaglent Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 możesz sprawdzić też, czy jak jedziesz na jedynce i odpuścisz gaz to buja Cie do przodu i do tyłu, jeśli tak to poduchy leżą
BEpower07 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) generalnie nie wymieniałem oleju jeszcze, kupiłem samochód to w nim był zmieniany silnik z Passata wiec olej był zmieniany. Przejechałem około 3tys km. Z tego co zauważyłem spadł poziom płynu chłodniczego. Tak wygląda silniczek. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a608191bff7dc59.html Poszedłem do samochodu i odłączyłem przewód prawdopodobnie jest to odma, i dolałem trochę oleju to na bagnecie się pokazało 1. Tak wygląda środek po zdjęciu, czy mogło to być przyczyną brania oleju ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ab691f537a753f1.html 2. Tak wyglądała dziura od dołu odmy tzn łącząca odmę, trochę było w niej oleju http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee37cf0eebde1699.html Jeśli chodzi o drgania zauważyłem coś: Jeśli wcisne sprzęgło drga nadal natomiast jeśli wcisne sprzęgło i dam gazu to drgań nie ma dopiero jak puszcze sprzęgło to zaczynają się drgania. Co to może być? Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez BEpower07
eaglent Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Widać na odmie budyn, albo to tylko złudzenie, sprawdz czy w zbiorniczku wyrownawczym płynu nie masz czasami oleju
BEpower07 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Jutro sprawdzę Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez BEpower07
Chadury89 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Robisz krotkie odcinki jak jezdzisz?
eaglent Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 nawet jak by robił to i tak nie byloby tyle budyniu tam tylko kropka jedna na zakretce od oleju, podejrzane to jest
BEpower07 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) generalnie bardziej jeżdżę tylko po mieście od czasu do czasu robię większe trasy. Z tego co na szybkiego widziałem nie ma oleju w płynie wyrównawczym. Wibracje również mam na sprzęgle. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez BEpower07
Chadury89 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Te wibracje mozesz miec przez plecionke ktora siada przez zuzyta poduchy. Tez mam ja do wymiany i poduchy tak samo, tylko moje sa wypracowane i nie widac po nich zuzycia ale jak je wycignalem to widac bylo ze puscily od gory czarny smalec A tak wogole mogloby byc tyle smalcu od takiej jazdy jezeli jest zalany bardzo kiepskiej jakosc olej. Mialem tak samo na szajstrolu, moze nie az tyle. Pozniej zmienilem olej na Motula 5w40 x-cess i skonczyl sie smalec. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez Chadury89
BEpower07 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Jutro jadę do mechanika zobaczyć niech wszystko posprawdza ten olej, paliwo bo gdzieś mi cieknie kolo wtrysku prawdopodobnie, plyn chłodniczy bo tez ubywa, no i te drgania moze czegos sie dowiem to dam znac. Byłem u mechanika co do drgań samochodu powiedział że może być wiele przyczyn tzn 1. Pompa paliwa2. Wtryskiwacze 3. Albo jakiś czujnik tylko nie pamiętam jak dokładnie to się nazywało.Co wy na to?
Hezen Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Koledzy wyżej już Ci napisali główne powody drgań: -poduchy -plecionka Powiedź mechanikowi żeby te rzeczy sprawdził. Jak masz vaga to stan wtrysków sam sprawdzisz. Wysłane z mojego GT-I9100
BEpower07 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Dodam ze silnik na zimnym silniku pracuje prawidłowo. Moj temat, proszę o analizę : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315796-19-tdi-prosba-o-analize-silnik-ahh/ Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez BEpower07
Musashi Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Jutro jadę do mechanika zobaczyć niech wszystko posprawdza ten olej, paliwo bo gdzieś mi cieknie kolo wtrysku prawdopodobnie, plyn chłodniczy bo tez ubywa, no i te drgania moze czegos sie dowiem to dam znac. Byłem u mechanika co do drgań samochodu powiedział że może być wiele przyczyn tzn 1. Pompa paliwa 2. Wtryskiwacze 3. Albo jakiś czujnik tylko nie pamiętam jak dokładnie to się nazywało. Co wy na to? nie ma pompy paliwa, w R4 VP, tzn jest ale w pompie wtryskowej. a silnik bardzo drga, czy to są delikatne drgania odczuwane w kabinie? zanim wymienisz cokolwiek diagnostyka VAG. nieładnie wygląda masa budynio podobna, czy płyn chłodzący ubywa cały czas czy poziom się zmniejszył po jakimś czasie od odebrania auta z naprawy? Być może przyczyną jest nieodpowietrzenie układu przez mechanika. dolałeś oleju? jak wygląda bagnet też podobnie jak odma?
BEpower07 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 silnik drga bardzo, jest to nierówna praca chwile po odpaleniu, płyn chłodzący teraz jak zobaczyłem ubywa, może jest to wina pompy wodnej jeszcze nie sprawdzałem. Diagnostykę vag zrobiłem logi 011,003 i 000 ( http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315796-19-tdi-prosba-o-analize-silnik-ahh/). Ostatnio dałem mu popalić i tak jakby przeszły drgania, ale pewnie powrócą. Jakie powinny być obroty na rozgrzanym silniku? być może mam za małe, vag pokazywał przy temp. silnika 55 stopni obroty na biegu jałowym 861. Ktoś coś wie na ten temat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się