miron78 Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 zewnętrzenie przypomina mi furę pewnego cfela na tym forum A kolor felg osobiście też mi jakoś nie podchodzi
ykk Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 całkiem całkiem pasowałoby jeszcze odblask pomalować na czarno i pozbyć sie pomarańcza Tak jak Patrox Plus kierunki jakies ciemne..
zieluch Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 Miron poszło pw. Co do lamp to postaram się zmienic na te z kierunkami białymi, puki co bardziej chodzi mi po głowie tył led dodana nowa fota [br]Dopisany: 19 Październik 2009, 19:23_________________________________________________Dla porównania wrzucam róznice w zawiasie S line i nie S line.
miron78 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Zieluch furke masz Miron poszło pw. Co do lamp to postaram się zmienic na te z kierunkami białymi, puki co bardziej chodzi mi po głowie tył led dodana nowa fota [br]Dopisany: 19 Październik 2009, 19:23_________________________________________________Dla porównania wrzucam róznice w zawiasie S line i nie S line. tylnych ledów nie rezaj - wiocha straszna a co do tej foty - nie boisz się stawać tak blisko fury siemiana ? nie wysrało Ci się nic od tego czasu ? jak się z nim kiedyś mijałem to wszystkie kontrolki mi się zaświeciły a co dopiero stać tak blisko dłuższą chwile
zieluch Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 fakt wiocha nieziemska te lampy :> :> Jak podjeżdzałem na fisie wyskoczył błąd attention pingwin i jeszcze fotki nowe:
H4mm3R Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 a to zawiecho to -20 czy -30 ??
HiRide Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 niesamowita roznica w wysokosci miedzy zawieszeniem s-line i zwyklym patrzac na te dwa auta Jedna srebrny dobrze widac i jego felunek tez bo czarny to malo co
H4mm3R Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Tył ładnie siadł :> z drugiej strony ten czarny kolor wszystko tuszuje i na srebrnym bardziej odczuwa się tą lukę między kołem a nadkolem. zieluch ale chyba wiesz dlaczego nie powinno się używać czarnych gumek do bzykania?! - bo czarny wyszczupla
KOval81 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 No i zieluch miał jak widac brudne koła, co przyczyniło się do zmniejszenia prześwitu między kołem a blachami
Trezor Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 No ładnie, ładnie. A jak odczucia z jazdy?
zieluch Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 No ładnie, ładnie. A jak odczucia z jazdy? Całkowicie inne auto. Wcześniej w wyższym zakresie obrotów porostu nie było mocy a teraz spokojnie do 4tyś jest moc. Poza tym silnik chodzi płynniej moim zdaniem i staje się jeszcze przyjemniejszy w wyprzedzaniu. Znacznie poprawił się również elastyczność. Teraz co prawda jest zimno i czekam na lato letnie koła i cieplejsze powietrze zobaczyć jak auto się zachowuje. Oprócz tego moje wtryskiwacze prawdopodobnie są z wadliwej serii przez co będę musiał postarać się je wymienić.
Trezor Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Właśnie ta moc powyżej 4tys. jest fajna. Za każdym razem jak czytam o kolejnych wirusach w 3.0TDI, to zastanawiam się, dlaczego ja jeszcze nie mam.
KENOiX Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Właśnie ta moc powyżej 4tys. jest fajna. Za każdym razem jak czytam o kolejnych wirusach w 3.0TDI, to zastanawiam się, dlaczego ja jeszcze nie mam. Trezor powyżej 4tys. to już zmiana biegu aby nie było OT zajefajny programik! korci mnie bo jechać do Witka na korektę :gwizdanie:
Trezor Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Właśnie ta moc powyżej 4tys. jest fajna. Za każdym razem jak czytam o kolejnych wirusach w 3.0TDI, to zastanawiam się, dlaczego ja jeszcze nie mam. Trezor powyżej 4tys. to już zmiana biegu Oj łapiesz mnie za słówka. Każdy wie, że chodziło o "pod 4tys.".
zieluch Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 Ja też zastanawiałem się nad programem ale teraz nie żałuję nawet trochę. Charakterystyka bliższa silnika benzynowego o co mi właśnie chodziło. Seryjny program mimo że z bonusem to zdecydowanie w niskich obrotach to auto powyżej 3.5 tyś trzeba było zmieniać bieg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się