mystic.pl Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 No nieźle, nieźle a już myślałem, że się rozmyśliłeś Ciekawe jak się będzie turbo zbierać po remapie kiedy strojenie ? Seryjnie DPFa nie miałeś z tego co pamiętam ? Ja bym już nie malował jak już jest na aucie, nałapiesz trochę much i komarów i się naturalnie przyciemni
Flyer Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Ciekawe jak się będzie turbo zbierać po remapie kiedy strojenie ? Seryjnie DPFa nie miałeś z tego co pamiętam ? cos tam mu Pawel chyba sprytnie z dolotem rozwiazal i lepiej wstaje turbo, opowiadal mi, ale juz nie pamietam detali
mystic.pl Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Ciekawe co wymyślił W 3.0tdi turbo na wyjściu seryjnie ma 3", a u zielucha jest 3" od turbo aż do tłumików dlatego jestem b.ciekawy jak to będzie wyglądać po strojeniu.
zieluch Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Dolot jest rozwiązany nieco inaczej niż zwykle tzn do intercoolera wchodzą dwie rury górą i dołem przez co jest lepsza dystrybucja powietrza . Chcieliśmy z Pawłem zachować pełna możliwość przywrócenia do ori setupu. Wylot jest poprowadzony jedną możliwie duża rurą z tego co mi się wydaje to 2,5 cala. Z tego co wiem to seryjne Dp jest mniejsze niż 3" ale dzisiaj to sprawdzę bo mam wszystkie stare graty. PS. Seryjnie nie mialem DPF
mystic.pl Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Dolot jest rozwiązany nieco inaczej niż zwykle tzn do intercoolera wchodzą dwie rury górą i dołem przez co jest lepsza dystrybucja powietrza . Chcieliśmy z Pawłem zachować pełna możliwość przywrócenia do ori setupu. Wylot jest poprowadzony jedną możliwie duża rurą z tego co mi się wydaje to 2,5 cala. Z tego co wiem to seryjne Dp jest mniejsze niż 3" ale dzisiaj to sprawdzę bo mam wszystkie stare graty. PS. Seryjnie nie mialem DPF Fajnie rozwiązane, czyli rurki od turbo do coolera zostały seryjne, tylko same podejścia pod cooler są nowe ale na tych samych średnicach:good: Jak mierzyłem u siebie wydech to wychodziło mi, że DP przy turbo jest 3" zwężało się do 2,75" i zaraz przed DPF schodziło do 2,25".
zieluch Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Dolot jest rozwiązany nieco inaczej niż zwykle tzn do intercoolera wchodzą dwie rury górą i dołem przez co jest lepsza dystrybucja powietrza . Chcieliśmy z Pawłem zachować pełna możliwość przywrócenia do ori setupu. Wylot jest poprowadzony jedną możliwie duża rurą z tego co mi się wydaje to 2,5 cala. Z tego co wiem to seryjne Dp jest mniejsze niż 3" ale dzisiaj to sprawdzę bo mam wszystkie stare graty. PS. Seryjnie nie mialem DPF Fajnie rozwiązane, czyli rurki od turbo do coolera zostały seryjne, tylko same podejścia pod cooler są nowe ale na tych samych średnicach Jak mierzyłem u siebie wydech to wychodziło mi, że DP przy turbo jest 3" zwężało się do 2,75" i zaraz przed DPF schodziło do 2,25". Tzn nie do końca. Została rura aluminiowa idąca równolegle do podłożnicy i charakterystyczne rozdzielenie. Do tego jeszcze seryjna guma kątowa , reszta rur i złączek do coolera i na wyjściu została zmieniona. Przed moim autem Paweł ogarniał fmic w A5 i tam nie ma tego Y i zasilanie było jedną rurą
mystic.pl Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Dolot jest rozwiązany nieco inaczej niż zwykle tzn do intercoolera wchodzą dwie rury górą i dołem przez co jest lepsza dystrybucja powietrza . Chcieliśmy z Pawłem zachować pełna możliwość przywrócenia do ori setupu. Wylot jest poprowadzony jedną możliwie duża rurą z tego co mi się wydaje to 2,5 cala. Z tego co wiem to seryjne Dp jest mniejsze niż 3" ale dzisiaj to sprawdzę bo mam wszystkie stare graty. PS. Seryjnie nie mialem DPF Fajnie rozwiązane, czyli rurki od turbo do coolera zostały seryjne, tylko same podejścia pod cooler są nowe ale na tych samych średnicach Jak mierzyłem u siebie wydech to wychodziło mi, że DP przy turbo jest 3" zwężało się do 2,75" i zaraz przed DPF schodziło do 2,25". Tzn nie do końca. Została rura aluminiowa idąca równolegle do podłożnicy i charakterystyczne rozdzielenie. Do tego jeszcze seryjna guma kątowa , reszta rur i złączek do coolera i na wyjściu została zmieniona. Przed moim autem Paweł ogarniał fmic w A5 i tam nie ma tego Y i zasilanie było jedną rurą Ok, rozumiem w C6 też tego nie ma, tylko w B7 3.0tdi wymyślili taki patent dlatego lewy cooler ma 2 wejścia, które są od siebie oddzielone dwoma osobnymi kanałami na żeberkach smicka i na wyjściu łączą się w jedną rurę wyprowadzającą
mystic.pl Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 zieluch, jak tam sprawa programu ? BTW jeśli masz vaga zrób sobie adaptację sterownika turbo i klap kolektorów ssących zobaczysz jak auto odżyje, bo na nowym setupie masz rozstrojony dolot i odejście spalin. Po chipsie też polecam zrobić
zieluch Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Program już jutro wrzucę wykres co tam wyszło
zieluch Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Pewnie, że tak. Mierzyłeś swojego 0-100 może??
mystic.pl Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Będzie bestia jestem pewny ja ostatnio z rolki od 80 do 245 km/h objechałem E60 545i N/A 333ps o 5 długości
zieluch Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Wynik już znam, wykresu jeszcze nie dostałem na meila jedynie w wersji papierowej ale jest grubo zdjęcie tak na przedsmak wykresu Trzeba było odejmować mocy i niutonow ze względu na wibracje wału które jeszcze mogą się pojawiać, czas rozglądać się za mocniejszym sprzęgłem :/
marcintuchola Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 jestem ciekaw jak to teraz jedzie:eusathink: czekam na jakiś filmik :jerk:
mystic.pl Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Pojechane po całości :kox: grubo wyszło, nie sądziłem, że aż taki ładny wynik będzie Graty ! O co come one z tym "odblokowana lewa noga" Zieluch, napisz jakie masz oznaczenie wtrysków i czy pompa paliwa daje radę. Przy ilu masz odcinkę ?
zieluch Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Odblokowana lewa noga to taka opcja że mimo wciśniętego pedału hamulca turbosprężarka nie jest odcinana jak to ma miejsce seryjnie w aucie, a dalej może pompować Co do wtrysków to dokładnie nie pamiętam końcówki ale na pewno miałem z końcówką Q i miały być BD ale akurat ich nie było i założyłem hmm wyjadę mi się jakieś co mają A, ale nie jestem pewien.
mystic.pl Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Miałeś na myśli, że stare miałeś z końcówką Q tak ? Teraz do B7 ASB i BKN etka pokazuje dwa rodzaje + jeszcze chyba 4 rodzaje dla B8. Do B7 są 059 130 277 BD 059 130 855 AX - te są do B7 a do B8 o oznaczeniu CAPA 057 130 277 AK - 1600bar 057 130 855 AX - 1600bar oraz 059 130 277 BE 059 130 855 FX
yanosho Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 gratki wyniku, auto zapewne poddymia przy takim wyniku? powiedz mi czy np. na 5 czy 6 biegu rozpędzając auto od ok. 2000 rpm nie pojawia się wibracja wału? z tego co wiem w budzie A4 B7 jest już taki feler, że przy modach 3.0 TDI powyżej ok. 580 nm na 5,6 biegu wibracja wału jest nieunikniona Natomiast jeśli kręcimy na każdym biegu bez raptownego przyspieszania na 5 czy 6 zjawisko to już się nie pojawia
zieluch Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Kompletny wykres: Co do wtryskiwaczy to na pewno nie mam teraz Q ani BD i prawdopodobnie to są AX ale będę musiał to jeszcze sprawdzić, mają przebieg teraz około 30tyś km także są w bardzo dobrym stanie co potwierdził Witek. Puki co nie jeździłem autem za dużo ale jest szybsze szczególnie na wyższych biegach. Wibracje wału występują ale nie są super mocne, ze względu na to że program jest napisany żeby ten moment był w wyższym zakresie obrotów. Przy niższych obrotach odjęte jest momentu przez co wykres rośnie. Szczerze mówiąc różnica mocy jest zauważalna od 3tys wcześniej auto jeździ podobnie, albo tylko tak mi się wydaje. W celu eliminacji wibracji wypadało by założyć sprzęgło z jednomasem sachs-racing http://www.sachsperformance.com/Sprzeglo-Performance/Audi/Audi-A4-8EC-11-04-%3E/2-7-TDI-120-kW-;-11/2005/Sprz-%23281%3Bg-%23322%3Bo-dla-sportu-motorowego-z-ko-%23322%3Bem-zamachowy::284.html Niestety cena zabija około 1600 euro, bez znalezienia czegoś tańszego nie ma szans żebym to kupił bo to 1/6 wartości auta prawie. Dużo osób pyta o dymienie, za mało jeździłem puki co ale nie zaobserwowałem jakiś zmian.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się