Krzysiek75 Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Witam. Mam do Was pytanko Czy to możliwe ,że przy takim przebiegu 170 tyś/km mogła wybić się przekładnia kierownicza. W zawieszeniu mam wszystko nowe ,zmieniałem całe komplety –więc nie mówmy o wahaczach ,końcówkach itp. Stuki pojawiają się ewidentnie z przekładni, nawet słyszane podczas jazdy ( co prawda jak na razie bardzo słabo ale … ) Dodam iż z przekładni nie ubywa ani kropelka płynu. Dzięki za odpowiedzi .
wojtekce Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 wymieniałeś amorki ? przekładnia rzadko sie wybija i do tego przy takim przebiegu
marewel Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Dopisz 200tys wtedy może przekladnia sie wybic.
wesz82 Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Może to nie przekładnia,lecz poduszki na silniku.
mlodyy Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 na polskih autostradach wszystko jest mozliwe
verus Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Mam podobny problem, sprawdzane już były wahacze ( na 100% ok ) wymieniłem całą półoś z przegubami na nówkę i dalej coś stuka przy max skręcie w prawo - głównie podczas manewrowania na parkingu i przy kołach skręconych na maxa. Mechanik obstawia przekładnię, gdzie ponoć wyczuwa jakiś luz ale nie chciałbym wymienić całej i zobaczyć zę stuki są dalej. Na kierownicy przy energicznym odbijaniu w lewo na postoju też czuć jakby luz + minimalne stuki. Ciekawe jest, że w zimie dolewam ok. 50ml na 2 miesiące do wspomagania - lekko się poci. Ale od marca do listopada susza. Gdzie szukać lekarstwa ? Może ktoś wie, gdzie w Krakowie - okolicach to rzetelnie sprawdzić ?
slaweq Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Masz pewność, że te 170 tys to prawdziwe :gwizdanie:
verus Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Panowie, czy ktoś wie jaki jest kod przekładni do S4 z 2003r ?
adadur Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 jak nie ma wycieku to może nie jest jeszcze żle. Wymień płyn do wspomagania na ori z ASO i poszukaj bo coś mi świta czy czasem nie ma tam gdzieś możliwośći regulacji/kazacji luzu.
Krzysiek75 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam Panowie. Mam problem z głowy. :> Z tego co widzę mało kto wie że w naszych A4 są drążki kierownicze nie mylić z końcówkami. To te co wychodzą bezpośrednio z przekładni. Jest to element wymienny. Ja też już prawie uwierzyłem ,że przekładnia kaput, i to potwierdził też jeden mechanik. Zaś drugi był bardzo uczciwy i powiedział iż tak jest najlepiej. Sam wymieni drążki za ok. np.90 zł., a całą przekładnię już " zregenerowaną " sprzedać za parę stówek. Uważajcie na to ,nie dajcie się naciągać !!! to złodziejstwo. Z tego co widzę bardzo często to jest opisywane także na forum na jeden kopyt – przekładnia. Ja wymieniłem drążki na Lemforder czy jakoś tak za 90 zł. 1 szt ( ceny zaczynają się od 40 zł. ) i jest malina :> .Do tego ustawienie zbieżności.
lisek120 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Takie odświezenie tematu, w b6 też sa te drązki bo mam podobny problem ewidentnie z lewej strony mi cos stuka na dziurach a najbardziej na przejazdach przez tory, czy to moze byc to?
greg2505 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Takie odświezenie tematu, w b6 też sa te drązki bo mam podobny problem ewidentnie z lewej strony mi cos stuka na dziurach a najbardziej na przejazdach przez tory, czy to moze byc to? w każdym aucie masz drążki kierownicze ,w b6 też ,możliwe że masz tam luz ,ja wymieniałem jeden ,stukał przy zjeżdżaniu z krawężnika,luz był tak minimalny że na szarpakach nic nie wyszło,dopiero po odkręceniu końcówki od zwrotnicy jak pociągniesz do siebie energicznie ,czuć min luz ,a podczas jazdy wyraźne stuknięcie
lisek120 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Takie odświezenie tematu, w b6 też sa te drązki bo mam podobny problem ewidentnie z lewej strony mi cos stuka na dziurach a najbardziej na przejazdach przez tory, czy to moze byc to? w każdym aucie masz drążki kierownicze ,w b6 też ,możliwe że masz tam luz ,ja wymieniałem jeden ,stukał przy zjeżdżaniu z krawężnika,luz był tak minimalny że na szarpakach nic nie wyszło,dopiero po odkręceniu końcówki od zwrotnicy jak pociągniesz do siebie energicznie ,czuć min luz ,a podczas jazdy wyraźne stuknięcie No wlaśnie u mnie to wyglada podobnie , stuka podczas wjeżdzania i zjeżdzania z krawęznika a najberdziej slysze to na przejazdach kolejowych... Bylem juz na 3 stacjach diagnostycznych i wszystko niby oki, dodam jeszcze ze wymieniłem juz amory z przodu bo akurat ten z lewej był lekkoupocony, i dalej to samo mechanik mnie nakręca na wymiane makpersona = amor ze niby gora wyklepana bo zla podkładka załozona ale niechce mi sie wierzyc, amory wymienione jakis miesiac temu, i wszystko to ewidentnie w lewym kole, to moga byc te drązki?
greg2505 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Mogą być ,koszt duży nie jest ,ale tak jak napisałem odkręć końcówkę od zwrotnicy i mocno energicznie pociągnij do siebie ,jak będzie luz to wyczujesz ,u mnie był prawie nie wyczuwalny ,a podczas zjazdu z krawężnika ,szczególnie do tyłu mocne stuknięcie
lisek120 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Gadalemn z mechanikiem i mowil ze niby to sprawdził ale raczej mu do konca nie wierze U ciebie bylo to na 2 kołach czy jednych? Bo ja perfidnie mam to w prawym kole dygam ze to jednak przekładnia będzie... aleplyn cały czas w normie nic nie kapie nie poci sie Na początku tj. jakies pól roku temu były tylko pojedyńcze puknięcia własnie przy wjazdach na krawęznik delikatny lub podbicie , teraz wygląda to tak jakby był gdzies delikatny luz i jadąc wybrukowana droga słysze jak cały czas cos się tłucze, częstotliwosć tego stukania jest dosyc duża nie ze puknie raz tylko cały czas nakur...a, aha i słyszalne jest to bardziej przy wolnych predkościach, a przejeżdżając przez tory napierdziela glosniej niz na kostce. To moze byc to?
greg2505 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Gadalemn z mechanikiem i mowil ze niby to sprawdził ale raczej mu do konca nie wierze U ciebie bylo to na 2 kołach czy jednych? Bo ja perfidnie mam to w prawym kole dygam ze to jednak przekładnia będzie... aleplyn cały czas w normie nic nie kapie nie poci sie Na początku tj. jakies pól roku temu były tylko pojedyńcze puknięcia własnie przy wjazdach na krawęznik delikatny lub podbicie , teraz wygląda to tak jakby był gdzies delikatny luz i jadąc wybrukowana droga słysze jak cały czas cos się tłucze, częstotliwosć tego stukania jest dosyc duża nie ze puknie raz tylko cały czas nakur...a, aha i słyszalne jest to bardziej przy wolnych predkościach, a przejeżdżając przez tory napierdziela glosniej niz na kostce. To moze byc to? Dokładnie w prawym kole po wymianie drążka jak ręką odjął,wymieniłem razem z końcówką ,ale końcówka była ok
lisek120 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Chyba wymienie to w ciemno przed wyjazdem tj dokładnie dr ązek kierowniczy? zebym wiedział co w sklepie powiedziec;d
lisek120 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Mechanik mówil ze ma luz gora doł a na boki nic wi ec to moze byc tooo
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Witam. Mam do Was pytanko Czy to możliwe ,że przy takim przebiegu 170 tyś/km mogła wybić się przekładnia kierownicza. Dzięki za odpowiedzi . Statystycznie to takie auto jak twoje ma przejechane około pół bańki Wszystko możliwe , chyba że masz go od nowości i jesteś pewien przebiegu, to wtedy mało prawdopodobne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się