Łukasz B. Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Witam, ja już zlokalizowałem swoja usterkę. Okazało się że wtrysk na pierwszym cylindrze się zawiesza. Przełożyłem z 2 cyl. na pierwszy i odpalił juz normalnie, ale rano jak odpaliłem auto to problem powrócił z tym że wypadanie zapłonu juz było na 2 cyl. Tak wiec w poniedziałek kupie i zamontuje nowy.
forever1 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 A miałeś dwa błędy 16684 i 16685 czy tylko ten na pierwszym. Zastanawiam sie jeszcze bo ja swoją listwę cała wrzucałem do myjki ale to nie pomogło i sie zastanawiam czy Twoja usterka jest taka sama jak moja.
Tomek98 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie rozwiązaliście problem?Moje błedy: 17743 - Shareware Version. To Decode all DTC's 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTC's 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16685 - Shareware Version. To Decode all DTC's 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16686 - Shareware Version. To Decode all DTC's 001 - Please Register/Activate - IntermittentObjawy, zawsze rano lub jak postoi auto 10 godzin to wypada zapłon na chwile i podczas rozpędzania się tak do 3 biegu potrafi przerywać, jak włożę 4 to już temp silnika jest i jedzie normalnie. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Tomek98
mario1234321 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 podepne sie do tematu nie tworac nowego, wyskoczyly mi bledy podobne tzn. Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 665652 Faults Found:16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded I teraz tak problem polega na tym ze na lpg szarpanie jest i nierowna praca silnika a na benzynie wszystko hula jak nalezy, czy problem tkwi w cewce zaplonowej czwartego cylindra czy to sprawa cos od listwy od lpg? bo dzwonilem do gazownika i twierdzi ze co cewka zaplonowa a ja w to watpie, co wy na to?
mario1234321 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 tak mysle ale co przyczyna moze byc?
kaman5151 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Skoro na LPG szarpie a na PB hula to jaka jest sensowna odpowiedź? Sprawdzić LPG trzeba. Może trefne wtryski ? Takie moje logiczne domysły na szybko. Cewka wywalała by problemy niezależnie od paliwa na jakim się dawkuje. Prawda?
mario1234321 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 tez tak mysle tylko ten monter twierdzi ze cewka <lol>
Guns88 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 tez tak mysle tylko ten monter twierdzi ze cewka <lol> I może mieć rację, jak cewki zdychają to najpierw widać to na LPG (potrzebuje mocniejszego zapłonu) - u mnie tak było, przez jakiś czas szarpanie na LPG, na benzynie w porządku, po jakimś czasie padła na tyle, że i na PB było wypadanie. 1
mario1234321 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) zmienilem na inna cewke i dalej blad wypadania w 4 cylindrze tylko na lpg Edytowane 1 Grudnia 2016 przez mario1234321
piotrek991 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 sprawdz przepustnice, najłatwiej to zrób jej adaptacje na nowo
KaKim Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 Witam, trochę odsmażę kotleta. Panowie mam te same błędy co w temacie i u mnie takie szarpanie występuje tylko na Pb w granicach 1800-2100 obrotów. Na gazie takich problemów nie ma, wszystko płynnie jedzie. Za nim te błędy się pojawiły miałem regenerowane wtryski wraz z listwą, nowe świece, nowa cewka i dalej problem jest. Ciśnienie na listwę po zapłonie mam 3.5 bara a po odpaleniu 3.8 i bez żadnego zawahania przy dodawaniu gazu, wiec pompa paliwa tez raczej sprawna. Czy ktoś wykonywał adaptacje przepustnicy i pomogło?
Marcin Gugu33 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 U mnie wypadanie zapłonu na 4 cyl - nierówna praca na wolnych obrotach, szarpie, puka metalicznie- ale nie regularnie, buczy z tłumika i wkręca sie na obroty tak do 2tyś/obr jak POLONEZ - wyżej jest ok. Z rana pisk przy 1,5 tyś/obr
Bartekte Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Marcin Gugu33 Mam identyczny problem u siebie. Rozwiązałeś problem u siebie ? Pozdrawiam !
Marcin Gugu33 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Wymieniłem kpk świec nadal byl problem. Kupiłem 2 cewki i podmieniałem i sie udało. Przy okazji wtryski lpg padły odma zawór dv wymionowne..
Czajson Opublikowano 9 Stycznia 2021 Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu aby nie zaśmiecać forum więc odgrzewam kotleta Błędy z vcds: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 09 January 2021, 09:45:00:0 Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0020 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 06335 VCID: 7F7180FF6EE5 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded Błędy te pojawiają się przez około 2, 3 minuty na postoju po PAŁOWANIU auta. Silnikiem telepie i pracuje na 3 gary. Jak silnik ostygnie to wszystko wraca do normy , czyli po jakiś 3 minutach. kontrolka check engine gaśnie. Podczas PAŁOWANIA auto żwawo przyspiesza , ciągnie ok. Nie wywala błędu check. Dopiero na postoju, nie zależnie czy PB czy LPG. Zamówiłem 2x cewki zapłonowe Beru , wymienie na 1 i 2 cylindrze, teraz mam założone delphi a na 3 i 4 ori Beru są. Świece wymieniane jakieś 30 tyś temu na NGK laser Platinum. Grzybek od odmy albo od podciśnienia (nie pamiętam) był wymieniany na ori jakieś 20 tyś temu. Gdyby to nie pomogło co robić dalej? Czy można normalnie jeżdzić? Chodzi mi o silnik czy coś sie nie stanie z zaworami. Czy sie nie wypalą. Edytowane 9 Stycznia 2021 przez Czajson
Czajson Opublikowano 12 Stycznia 2021 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Witam ponownie. Założyłem cewki zapłonowe BERU made in italy. Po PAŁOWANIU auta błąd nie występuje. Na biegu jałowym obroty zauważalnie ustabilizowały się. Może ten post komuś pomoże, mi wymiana cewek zapłonowych pomogła.
CrazyMax Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 W dniu 5.09.2015 o 22:15, forever1 napisał: A miałeś dwa błędy 16684 i 16685 czy tylko ten na pierwszym. Zastanawiam sie jeszcze bo ja swoją listwę cała wrzucałem do myjki ale to nie pomogło i sie zastanawiam czy Twoja usterka jest taka sama jak moja. Forever, rozwiązałeś ten problem? Pamiętasz, co było przyczyną?
CrazyMax Opublikowano 17 Lutego 2021 Opublikowano 17 Lutego 2021 W dniu 5.09.2015 o 22:15, forever1 napisał: A miałeś dwa błędy 16684 i 16685 czy tylko ten na pierwszym. Zastanawiam sie jeszcze bo ja swoją listwę cała wrzucałem do myjki ale to nie pomogło i sie zastanawiam czy Twoja usterka jest taka sama jak moja. Forever, rozwiązałeś ten problem? Pamiętasz, co było przyczyną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się