Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Nareszcie znalazlem troche czasu zeby przedstawic moja A4. Po siedmiu latach zwiazku z B7 nadszedl czas na zmiany. Pojawila sie B8 Wyposazenie : Silnik CDUC 245 KM S-Line Bi-Xenon Plus (skretne) Podgrzewane sportowe siedzenia skaja i szmata (czyt. skora i alcantara) Navi Plus Bang & Olufsen MMI 3G Plus HDD (DVD) Czujnik zmierzchu Czujnik deszczu CH/LH Multi-kiera SDS Tempomat automatycznie przyciemniane lusterka (wszystkie 3) elektr. skladane lusterka zew. Pakiet schowek Pakiet swiatlo Pakiet chrom Planowane mody to: w pierwszej kolejnosci dodanie APS z przodu i tylu (wrclaguna) wielkie dzieki APS dołożyłone! Mały upgrade po długiej przerwie. W miedzyczasie znaleźli się zdolni kierowcy, którzy zdołali mi poobdzierać przedni i tylni zderzak. Korzystając z okazji wpadł do przodu nowy grill s-line czerń fortepianowa oraz do tyłu zderzak i dyfuzor s-line też w czerni fortepianowej. Przed: i po: Przed: i po: Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Muskel1 Update 1
edraven Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Auto marzenie Ma wszystko co chciałbym żeby moja miała, może poza kolorem. Gratulacje zakupu i bezawaryjności!
wrclaguna Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Wypasik A jak sprawuje sie motorek w POLIFT 3.0 TDI ?
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Dziekuje! Kolorek taki chcialem ;-) Silnik sprawuje sie dobrze. Ostatnio zauwazylem tylko, ze peawdopodobnie napinacz lancucha bedzie do wymiany. Czasem slychac przy rozruchu przez 1-2 sekunde po odpaleniu. Podobno mozna z tym bez problemu jezdzic ale sam nie wiem. Mam rekojmie wiec chyba bede reklamowal.
Kodzak33 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Motor robi robote...Jaki masz przebieg?Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Kodzak33
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Motor robi robote... Jaki masz przebieg? Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys. Przebieg ponad 140kkm. W poliftach tez sie sypia napinacze. Jeden z kolegow na forum tez na gwarancji wymienial.
griga-st Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 3.0tedeji król niemieckich autostrad Malyna wypas Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 3.0tedeji król niemieckich autostrad Malyna wypas Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie Silnik cieszy morde. Najlepsze to to, te jak spokojnie jezdze to 6l spala
andynl Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Fajne wozidełko Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS? Bezawaryjności życzę
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Fajne wozidełko Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS? Bezawaryjności życzę Dziekuje! No tyle mi wystarczy. W B7 troche wiecej zrobilem, zew. S-Line, audio, felgi 19" ale tu wlasnie mam co potrzeba. Wiecej naprawde nie musze miec. Felgi EtaBeta leza w piwnicy na sprzedaz wiec jak ktos ma ochote na kupno to prosze bardzo;-)http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/etabeta-tettsut-x-black-mit-fast-neuen-sommerreifen/308297939-223-484 Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2020 (edytowane) Dwa lata temu wpadł czarny grill i tylny zderzak S-Line. Ostatnio wpadły listwy drzwiowe i lotka S-Line od kolegi @Gibons dziekuję Trzeba było wypolerować i zrobić pare zdjęć Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Muskel1
Norbas Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Motor i skrzynia bajka ? Drugie albo trzecie do kalendarza ?
Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2020 Dziękuje! Motor jest super ale ma swoje wady jak rozrząd i utrata płynu. Wszystko mam już za sobą Do kalendarza mam jeszcze kilka innych muszę tylko poszukać na jaki miesiąc i gdzie to wrzucić.
Norbas Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 No ma ale i tak nie ma tragedii. Rozrząd dostaje po d*pie, według mnie przez start/stop Oraz Wymianę oleju. Znajda się auta, które nie dobijają do setki... co do ubytku płynu to zbyt duża temperatura w środkowej części robi swoje i uszczelki oraz króćce nie maja tam lekko. Gdyby nie to, ze w NO ceny 3.0 zabijają i ich liczba w A4 jest nie wielkie to chciałbym mieć taki zestaw Przy jakim przebiegu wymieniałeś opisane rzeczy ? Dużo już masz nalatane ?
phiel Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Super Audik, w moim guście! No i 3.0, mało ich jakoś na a4-klubie ?.
Muskel1 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2020 Zgadza sie S/S i Longlife to główni winowajcy. Dlatego S/S mam zakodowaną funkcję memory i nie używam tego a olej gora co 15kkm wymieniam. Rozrząd był robiony przy 145kkm ale już dużo wcześniej było czasami słychać. Ten silnik ma zabezpieczenie przed przeskoczeniem łańcucha wiec w sumie można trochę odwlec wymianę. Króćce i uszczelki miegzy głowicami były przy 216 kkm wymieniane. U mnie nie było majej nieszczelności tylko nagle wyjeżdzając którego pięknego dnia wywaliło nagle info na FISie że poziom za niski. W zbiorniczku wyrównawczym nagle nie było ani kropli W Pl rzeczywiście 3.0 to wieka różnica finansowa do 2.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się