Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Avant B8 3.0 TDI CDUC S-Line upgrade strona 1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nareszcie znalazlem troche czasu zeby przedstawic moja A4.

Po siedmiu latach zwiazku z B7

tieferstuev.jpg

nadszedl czas na zmiany. Pojawila sie B8

0x5a6372b0x6m.jpg

0x5a637685yzb.jpg

0x5a6379fbxt0.jpg

0x5a6382bsb09.jpg

0x5a6383j7l2j.jpg

0x5a6386c6x7t.jpg

0x5a6387geaxe.jpg

0x5a6390r2bds.jpg

0x5a6391ney95.jpg

0x5a6392osb7n.jpg

0x5a6394k0aeq.jpg

Wyposazenie :

  • Silnik CDUC 245 KM
  • S-Line
  • Bi-Xenon Plus (skretne)
  • Podgrzewane sportowe siedzenia skaja i szmata (czyt. skora i alcantara) :grin:
  • Navi Plus
  • Bang & Olufsen
  • MMI 3G Plus HDD (DVD)
  • Czujnik zmierzchu
  • Czujnik deszczu
  • CH/LH
  • Multi-kiera
  • SDS
  • Tempomat
  • automatycznie przyciemniane lusterka (wszystkie 3)
  • elektr. skladane lusterka zew.
  • Pakiet schowek
  • Pakiet swiatlo
  • Pakiet chrom

Planowane mody to:

  • w pierwszej kolejnosci dodanie APS z przodu i tylu (wrclaguna) wielkie dzieki :hi:

APS dołożyłone!

 

Mały upgrade po długiej przerwie. W miedzyczasie znaleźli się zdolni kierowcy,  którzy zdołali mi poobdzierać przedni i tylni zderzak. Korzystając z okazji wpadł do przodu nowy grill s-line czerń fortepianowa oraz do tyłu zderzak i dyfuzor s-line też  w czerni fortepianowej.

 

Przed:

8b914f-1497471798.jpg

i po:

5e9de6-1497471922.jpg

030e60-1497471955.jpg

 

Przed:

 

b12f53-1497471992.jpg

i po:

399ff7-1497472047.jpg

ff005d-1497472072.jpg

 

eb859c-1497472100.jpg

 

Edytowane przez Muskel1
Update
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Auto marzenie :) Ma wszystko co chciałbym żeby moja miała, może poza kolorem. Gratulacje zakupu i bezawaryjności!

Opublikowano

Rewelacyjne!

Opublikowano

Wypasik :thumbup1:


A jak sprawuje sie motorek w POLIFT 3.0 TDI ?

Opublikowano

245 .....

grubas !!!!

Opublikowano

Dziekuje!

Kolorek taki chcialem ;-)

Silnik sprawuje sie dobrze. Ostatnio zauwazylem tylko, ze peawdopodobnie napinacz lancucha bedzie do wymiany. Czasem slychac przy rozruchu przez 1-2 sekunde po odpaleniu. Podobno mozna z tym bez problemu jezdzic ale sam nie wiem. Mam rekojmie wiec chyba bede reklamowal.

Opublikowano (edytowane)

Motor robi robote...
Jaki masz przebieg?
Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys.

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano

Motor robi robote...

Jaki masz przebieg?

Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys.

Przebieg ponad 140kkm. W poliftach tez sie sypia napinacze. Jeden z kolegow na forum tez na gwarancji wymienial.
Opublikowano

3.0tedeji król niemieckich autostrad :slina: Malyna wypas :slina: Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie :rolleyes:

Opublikowano

3.0tedeji król niemieckich autostrad :slina: Malyna wypas :slina: Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie :rolleyes:

Silnik cieszy morde. Najlepsze to to, te jak spokojnie jezdze to 6l spala

Opublikowano

Fajne wozidełko :)

Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS?

Bezawaryjności życzę :)

Opublikowano (edytowane)

Fajne wozidełko :)

Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS?

Bezawaryjności życzę :)

Dziekuje!

No tyle mi wystarczy. W B7 troche wiecej zrobilem, zew. S-Line, audio, felgi 19" ale tu wlasnie mam co potrzeba. Wiecej naprawde nie musze miec. Felgi EtaBeta leza w piwnicy na sprzedaz wiec jak ktos ma ochote na kupno to prosze bardzo;-)http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/etabeta-tettsut-x-black-mit-fast-neuen-sommerreifen/308297939-223-484

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

graty wózka!

Opublikowano

graty wózka!

Dziekuje :hi:

Opublikowano (edytowane)

Dwa lata temu wpadł czarny grill i tylny zderzak S-Line. Ostatnio wpadły listwy drzwiowe i lotka S-Line od kolegi @Gibons dziekuję :hi:

Trzeba było wypolerować i zrobić pare zdjęć:wink:

 

PicsArt_06-27-01.47.36.jpg

PicsArt_06-27-01.10.18.jpg

PicsArt_06-27-01.45.12.jpg

PicsArt_06-27-01.24.08.jpg

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Motor i skrzynia bajka ? 

Drugie albo trzecie do kalendarza ?

Opublikowano

Dziękuje! Motor jest super ale ma swoje wady jak rozrząd i utrata płynu. Wszystko mam już za sobą:rolleyes:

Do kalendarza mam jeszcze kilka innych muszę tylko poszukać na jaki miesiąc i gdzie to wrzucić.

Opublikowano

No ma ale i tak nie ma tragedii.  Rozrząd dostaje po d*pie, według mnie przez start/stop  Oraz Wymianę oleju. Znajda się auta, które nie dobijają do setki... co do ubytku płynu to zbyt duża temperatura w środkowej części robi swoje i uszczelki oraz króćce nie maja tam lekko. Gdyby nie to, ze w NO ceny 3.0 zabijają i ich liczba w A4 jest nie wielkie to chciałbym mieć taki zestaw ;) 

Przy jakim przebiegu wymieniałeś opisane rzeczy ? Dużo już masz nalatane ? 

 

Opublikowano

Super Audik, w moim guście! No i 3.0, mało ich jakoś na a4-klubie ?.

Opublikowano

Zgadza sie S/S i Longlife to główni winowajcy. Dlatego S/S mam zakodowaną funkcję memory i nie używam tego a olej gora co 15kkm wymieniam. Rozrząd był robiony przy 145kkm ale już dużo wcześniej było czasami słychać. Ten silnik ma zabezpieczenie przed przeskoczeniem łańcucha wiec w sumie można trochę odwlec wymianę. Króćce i uszczelki miegzy głowicami były przy 216 kkm wymieniane. U mnie nie było majej nieszczelności tylko nagle wyjeżdzając którego pięknego dnia wywaliło nagle info na FISie że poziom za niski. W zbiorniczku wyrównawczym nagle  nie było ani kropli:grin:

W Pl rzeczywiście 3.0 to wieka różnica finansowa do 2.0 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...