Jump to content
IGNORED

A4 Avant B8 3.0 TDI CDUC S-Line upgrade strona 1


Muskel1

Recommended Posts

Nareszcie znalazlem troche czasu zeby przedstawic moja A4.

Po siedmiu latach zwiazku z B7

tieferstuev.jpg

nadszedl czas na zmiany. Pojawila sie B8

0x5a6372b0x6m.jpg

0x5a637685yzb.jpg

0x5a6379fbxt0.jpg

0x5a6382bsb09.jpg

0x5a6383j7l2j.jpg

0x5a6386c6x7t.jpg

0x5a6387geaxe.jpg

0x5a6390r2bds.jpg

0x5a6391ney95.jpg

0x5a6392osb7n.jpg

0x5a6394k0aeq.jpg

Wyposazenie :

  • Silnik CDUC 245 KM
  • S-Line
  • Bi-Xenon Plus (skretne)
  • Podgrzewane sportowe siedzenia skaja i szmata (czyt. skora i alcantara) :grin:
  • Navi Plus
  • Bang & Olufsen
  • MMI 3G Plus HDD (DVD)
  • Czujnik zmierzchu
  • Czujnik deszczu
  • CH/LH
  • Multi-kiera
  • SDS
  • Tempomat
  • automatycznie przyciemniane lusterka (wszystkie 3)
  • elektr. skladane lusterka zew.
  • Pakiet schowek
  • Pakiet swiatlo
  • Pakiet chrom

Planowane mody to:

  • w pierwszej kolejnosci dodanie APS z przodu i tylu (wrclaguna) wielkie dzieki :hi:

APS dołożyłone!

 

Mały upgrade po długiej przerwie. W miedzyczasie znaleźli się zdolni kierowcy,  którzy zdołali mi poobdzierać przedni i tylni zderzak. Korzystając z okazji wpadł do przodu nowy grill s-line czerń fortepianowa oraz do tyłu zderzak i dyfuzor s-line też  w czerni fortepianowej.

 

Przed:

8b914f-1497471798.jpg

i po:

5e9de6-1497471922.jpg

030e60-1497471955.jpg

 

Przed:

 

b12f53-1497471992.jpg

i po:

399ff7-1497472047.jpg

ff005d-1497472072.jpg

 

eb859c-1497472100.jpg

 

Edited by Muskel1
Update
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Auto marzenie :) Ma wszystko co chciałbym żeby moja miała, może poza kolorem. Gratulacje zakupu i bezawaryjności!

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje!

Kolorek taki chcialem ;-)

Silnik sprawuje sie dobrze. Ostatnio zauwazylem tylko, ze peawdopodobnie napinacz lancucha bedzie do wymiany. Czasem slychac przy rozruchu przez 1-2 sekunde po odpaleniu. Podobno mozna z tym bez problemu jezdzic ale sam nie wiem. Mam rekojmie wiec chyba bede reklamowal.

Link to comment
Share on other sites

Motor robi robote...
Jaki masz przebieg?
Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys.

Edited by Kodzak33
Link to comment
Share on other sites

Motor robi robote...

Jaki masz przebieg?

Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys.

Przebieg ponad 140kkm. W poliftach tez sie sypia napinacze. Jeden z kolegow na forum tez na gwarancji wymienial.
Link to comment
Share on other sites

3.0tedeji król niemieckich autostrad :slina: Malyna wypas :slina: Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

3.0tedeji król niemieckich autostrad :slina: Malyna wypas :slina: Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie :rolleyes:

Silnik cieszy morde. Najlepsze to to, te jak spokojnie jezdze to 6l spala

Link to comment
Share on other sites

Fajne wozidełko :)

Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS?

Bezawaryjności życzę :)

Link to comment
Share on other sites

Fajne wozidełko :)

Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS?

Bezawaryjności życzę :)

Dziekuje!

No tyle mi wystarczy. W B7 troche wiecej zrobilem, zew. S-Line, audio, felgi 19" ale tu wlasnie mam co potrzeba. Wiecej naprawde nie musze miec. Felgi EtaBeta leza w piwnicy na sprzedaz wiec jak ktos ma ochote na kupno to prosze bardzo;-)http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/etabeta-tettsut-x-black-mit-fast-neuen-sommerreifen/308297939-223-484

Edited by Muskel1
Link to comment
Share on other sites

graty wózka!

Dziekuje :hi:

Link to comment
Share on other sites

Dwa lata temu wpadł czarny grill i tylny zderzak S-Line. Ostatnio wpadły listwy drzwiowe i lotka S-Line od kolegi @Gibons dziekuję :hi:

Trzeba było wypolerować i zrobić pare zdjęć:wink:

 

PicsArt_06-27-01.47.36.jpg

PicsArt_06-27-01.10.18.jpg

PicsArt_06-27-01.45.12.jpg

PicsArt_06-27-01.24.08.jpg

Edited by Muskel1
Link to comment
Share on other sites

Motor i skrzynia bajka ? 

Drugie albo trzecie do kalendarza ?

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje! Motor jest super ale ma swoje wady jak rozrząd i utrata płynu. Wszystko mam już za sobą:rolleyes:

Do kalendarza mam jeszcze kilka innych muszę tylko poszukać na jaki miesiąc i gdzie to wrzucić.

Link to comment
Share on other sites

No ma ale i tak nie ma tragedii.  Rozrząd dostaje po d*pie, według mnie przez start/stop  Oraz Wymianę oleju. Znajda się auta, które nie dobijają do setki... co do ubytku płynu to zbyt duża temperatura w środkowej części robi swoje i uszczelki oraz króćce nie maja tam lekko. Gdyby nie to, ze w NO ceny 3.0 zabijają i ich liczba w A4 jest nie wielkie to chciałbym mieć taki zestaw ;) 

Przy jakim przebiegu wymieniałeś opisane rzeczy ? Dużo już masz nalatane ? 

 

Link to comment
Share on other sites

Super Audik, w moim guście! No i 3.0, mało ich jakoś na a4-klubie ?.

Link to comment
Share on other sites

Zgadza sie S/S i Longlife to główni winowajcy. Dlatego S/S mam zakodowaną funkcję memory i nie używam tego a olej gora co 15kkm wymieniam. Rozrząd był robiony przy 145kkm ale już dużo wcześniej było czasami słychać. Ten silnik ma zabezpieczenie przed przeskoczeniem łańcucha wiec w sumie można trochę odwlec wymianę. Króćce i uszczelki miegzy głowicami były przy 216 kkm wymieniane. U mnie nie było majej nieszczelności tylko nagle wyjeżdzając którego pięknego dnia wywaliło nagle info na FISie że poziom za niski. W zbiorniczku wyrównawczym nagle  nie było ani kropli:grin:

W Pl rzeczywiście 3.0 to wieka różnica finansowa do 2.0 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...