Muskel1 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 (edited) Nareszcie znalazlem troche czasu zeby przedstawic moja A4. Po siedmiu latach zwiazku z B7 nadszedl czas na zmiany. Pojawila sie B8 Wyposazenie : Silnik CDUC 245 KM S-Line Bi-Xenon Plus (skretne) Podgrzewane sportowe siedzenia skaja i szmata (czyt. skora i alcantara) Navi Plus Bang & Olufsen MMI 3G Plus HDD (DVD) Czujnik zmierzchu Czujnik deszczu CH/LH Multi-kiera SDS Tempomat automatycznie przyciemniane lusterka (wszystkie 3) elektr. skladane lusterka zew. Pakiet schowek Pakiet swiatlo Pakiet chrom Planowane mody to: w pierwszej kolejnosci dodanie APS z przodu i tylu (wrclaguna) wielkie dzieki APS dołożyłone! Mały upgrade po długiej przerwie. W miedzyczasie znaleźli się zdolni kierowcy, którzy zdołali mi poobdzierać przedni i tylni zderzak. Korzystając z okazji wpadł do przodu nowy grill s-line czerń fortepianowa oraz do tyłu zderzak i dyfuzor s-line też w czerni fortepianowej. Przed: i po: Przed: i po: Edited June 14, 2017 by Muskel1 Update 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edraven Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Auto marzenie Ma wszystko co chciałbym żeby moja miała, może poza kolorem. Gratulacje zakupu i bezawaryjności! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedrekx Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Rewelacyjne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Wypasik A jak sprawuje sie motorek w POLIFT 3.0 TDI ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamyk Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 245 ..... grubas !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Dziekuje! Kolorek taki chcialem ;-) Silnik sprawuje sie dobrze. Ostatnio zauwazylem tylko, ze peawdopodobnie napinacz lancucha bedzie do wymiany. Czasem slychac przy rozruchu przez 1-2 sekunde po odpaleniu. Podobno mozna z tym bez problemu jezdzic ale sam nie wiem. Mam rekojmie wiec chyba bede reklamowal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kodzak33 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 (edited) Motor robi robote...Jaki masz przebieg?Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys. Edited April 29, 2015 by Kodzak33 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Motor robi robote... Jaki masz przebieg? Z tego co się orjentuje to w tych po 2012 roku napinacze wytrzymują co najmniej 300tys. Przebieg ponad 140kkm. W poliftach tez sie sypia napinacze. Jeden z kolegow na forum tez na gwarancji wymienial. Link to comment Share on other sites More sharing options...
griga-st Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 3.0tedeji król niemieckich autostrad Malyna wypas Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 3.0tedeji król niemieckich autostrad Malyna wypas Ale wajchowanie w takim aucie? Chyba na zamówienie Silnik cieszy morde. Najlepsze to to, te jak spokojnie jezdze to 6l spala Link to comment Share on other sites More sharing options...
andynl Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Fajne wozidełko Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS? Bezawaryjności życzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 (edited) Fajne wozidełko Takie mizerniutkie plany na rezanko ? tylko APS? Bezawaryjności życzę Dziekuje! No tyle mi wystarczy. W B7 troche wiecej zrobilem, zew. S-Line, audio, felgi 19" ale tu wlasnie mam co potrzeba. Wiecej naprawde nie musze miec. Felgi EtaBeta leza w piwnicy na sprzedaz wiec jak ktos ma ochote na kupno to prosze bardzo;-)http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/etabeta-tettsut-x-black-mit-fast-neuen-sommerreifen/308297939-223-484 Edited April 30, 2015 by Muskel1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boseron Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 graty wózka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 graty wózka! Dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted June 26, 2020 Author Share Posted June 26, 2020 (edited) Dwa lata temu wpadł czarny grill i tylny zderzak S-Line. Ostatnio wpadły listwy drzwiowe i lotka S-Line od kolegi @Gibons dziekuję Trzeba było wypolerować i zrobić pare zdjęć Edited June 27, 2020 by Muskel1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbas Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Motor i skrzynia bajka ? Drugie albo trzecie do kalendarza ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted June 27, 2020 Author Share Posted June 27, 2020 Dziękuje! Motor jest super ale ma swoje wady jak rozrząd i utrata płynu. Wszystko mam już za sobą Do kalendarza mam jeszcze kilka innych muszę tylko poszukać na jaki miesiąc i gdzie to wrzucić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbas Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 No ma ale i tak nie ma tragedii. Rozrząd dostaje po d*pie, według mnie przez start/stop Oraz Wymianę oleju. Znajda się auta, które nie dobijają do setki... co do ubytku płynu to zbyt duża temperatura w środkowej części robi swoje i uszczelki oraz króćce nie maja tam lekko. Gdyby nie to, ze w NO ceny 3.0 zabijają i ich liczba w A4 jest nie wielkie to chciałbym mieć taki zestaw Przy jakim przebiegu wymieniałeś opisane rzeczy ? Dużo już masz nalatane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
phiel Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Super Audik, w moim guście! No i 3.0, mało ich jakoś na a4-klubie ?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 Posted June 27, 2020 Author Share Posted June 27, 2020 Zgadza sie S/S i Longlife to główni winowajcy. Dlatego S/S mam zakodowaną funkcję memory i nie używam tego a olej gora co 15kkm wymieniam. Rozrząd był robiony przy 145kkm ale już dużo wcześniej było czasami słychać. Ten silnik ma zabezpieczenie przed przeskoczeniem łańcucha wiec w sumie można trochę odwlec wymianę. Króćce i uszczelki miegzy głowicami były przy 216 kkm wymieniane. U mnie nie było majej nieszczelności tylko nagle wyjeżdzając którego pięknego dnia wywaliło nagle info na FISie że poziom za niski. W zbiorniczku wyrównawczym nagle nie było ani kropli W Pl rzeczywiście 3.0 to wieka różnica finansowa do 2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now