Tarantula56 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Witajcie. Mam pewnien problem i juz sam nie mam pomyslow chodzi o b6 bex. Po ostrym palowaniu ( naprawde ostrym np 3 sprinty pod rzad do 4-5 biegu, lub jakies sciganko po miescie) slychac pisk z tylu silnika. Jest to identyczny dzwiek jak piszczace hamulce podczas hamowania. Dzwiek slychac tylko jak auto stoi odpalone. Dzwiek nie nasila sie razem z obrotami. Po wcisnieciu sprzegla dzwiek nie ustaje. Glupieje juz bo pierwszy raz slysze o takim problemie. Najgorsze jest ze trzeba ostro palowac auto zeby nasluchiwac tego dzwieku i poprostu nie mam serca juz jej tak ladowac. Pod maska dzwiek sie tak rozchodzi, ze mozna stwierdzic tylko ze dochodzi z tylu glowicy/ silnika. Podczas normalnej jazdy niczego nie slychac. Nawet po szybkiej jezdzie jest to nie slyszalne. Jedynie po naprawde ostrym traktowaniu. Mial ktos taki dzwiek przy padnietym zaworze od sai na tyle glowicy? Napinacz lancucha? Moze wydawac taki dzwiek? Slyszalem inne dzwieki z napinaczy. Jakies pomysly?
radko123 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Napinacz odpada, dźwięk by się zmieniał z obrotami. Możesz to piszczenie uchwycić na nagraniu?
Tarantula56 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Moge. Bede musial poprostu ostro obciazyc auto. Jest to identyczny dzwiek jak by tarly blaszki od klockow hamulcowych o tarcze hamulcowe.
Kazek 1.9 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Sprawdź kolektor wydechowy przy okazji Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Może ci się wydawać ze to z tyłu może masz uszczelkę wywalona Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Tarantula56 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Okazalo sie ze to heble. Pierwszy raz slysze zeby heble wydawaly taki dzwiek nawet jak auto stoi. Zgrzalem ostro i nie ma watpliwosci. Jak otwieralem maske to nioslo sie w gore od kol i myslem ze z tylu silnika. Zmylilo mnie to ze bylo slychac nawet na postoju ;/ no nic. Kompletuje bigbrake kit
kawowy19 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 na postoju heble hałasowały? dziwna sprawa trzeba przyznać
Tarantula56 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Witajcie. Wczoraj podczas jazdy zgrzalem troche heble i dzwiek z opisu powyzej zgrywal sie z nacisnieciami na pedal hamulca. Dzis mialem wiecej czasu zeby wjechac na garaz i wczorajsza glupia diagnoza szybko prysla zagrzalem auto w miejscu ( juz nie trzeba latac ostro zeby bylo to slychac) heble byly calkowicie zimne, no i mam to co mamy zeby wykluczyc pompe i maglowice zdemontowalem pasek. Dzwiek caly czas taki sam. Video: jakies pomysly??
jerry.ok Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 A moze łopatki z turbo trą o obudowę. Ale to inny dzwięk. A moze łopatki z turbo trą o obudowę. Ale to inny dzwięk.
radko123 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Gdyby nie to że słychać to faktycznie z tyłu silnika to bym sprawdził czy to nie pompa wody, na początek dla wszystkiego sprawdź jakie jest ciśnienie oleju na wolnych obrotach .
Tarantula56 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 To na bank nie turbo dzwiek dochodzi zza silnika. Sluchalem z kazdej strony i strona turbiny odpada raczej Ma ktos jakies info jakie powinno byc cisnienie na wolnych? Jutro bym pomierzyl
radko123 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 ja mam na rozgrzanym na maxa temperatura oleju 90stopni ciśnienie 1.3bara, producent niestety nie podaje jakie ma być na wolnych obrotach.
Łukasz13 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 A to nie czasem bardziej od sprzegła? moze łożysko dociskowe piszczy.
radko123 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 A to nie czasem bardziej od sprzegła? moze łożysko dociskowe piszczy. możliwe a pisk się zmienia jak wciskasz sprzęgło?
Tarantula56 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 Nie zmienia sie. Pisalem o tym wczesniej. To w sumie pierwsze co sprawdzilem no nic jutro zmierze cisnienie oleju, ew zaleje nowy i zobaczymy. To trzeba najpierw sprawdzic bo silnik najwazniejszy jednak A na wysokich obrotach cos kolo 3-3.5b tak? Witajcie musze ponowic temat bo dalej nie rozwiazane. Wiec tak: dla spokoju zmierzylem cisnienie oleju wyszedl marny wynik, ale mialem problemy ze zlaczkami bo ciekl olej miedzy nie itp ale i tak jakos nie dawalo mi to spokoju i zalozylem dla pewnosci nowa pompe, zrobilem plukanke, nowy filtr no i oczywiscie olej. Teraz cisnienie na wolnych to 1-1.1b , 2tys rpm 3bary, 3 tys rpm 3.8b. Czyli chyba w normie. Dzwiek dalej slychac. Na bank na tyle silnika lub miedzy skrzynia a silnikiem. Czy taki dzwiek moze wydawac dwumas lub jakies lozyko? Zauwazylem dzis ze gdy dodaje gazu w miejscu miedzy 1tys a 2tys rpm to slychac ten pisk mniej niz gdy robie to samo ale z zapieta jedynka lub wstecznym i zaciagnietym recznym jakbym chcial ruszac.. Wcisnienie sprzegla niczego nie poprawia. Dzwieku nie slychac w czasie jazdy autem. Brakuje mi juz pomyslow. Macie jakies sposoby na sprawdzenie tego? Pozdrawiam
zen8000 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 z tego co słyszę to wydaje mi się że to sprzęgło lub jakieś łożysko. Tak jak by coś ocierało masz możliwość wejścia pod auto gdy to się dzieje?? Może docisk już nie domaga gdy sie nagrzeje lub coś innego.
Tarantula56 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 Tak mam mozliwosc i robilem to juz. Tak jak napisalem jest to tyl silnika lub miedzy silnikiem a skrzynia. Ten dzwiek jest taki okropny ze rozchodzi sie wszedzie i jest trudny do zlokalizowania. Najlepsze jest to ze dwumas i komplet sprzegla razem z tarcza kevlarowa byly zmieniane 2 miechy temu. Walek nasmarowany specjalnym smarem. Wszystko zgodnie ze sztuka Przez dziure w skrzyni widac ze dwumas kreci sie rowno
zen8000 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Może coś się odkrecilo lub co innego ja zawalił bym skrzynie odpalił i sprawdził czy nic tam nie przyciera
Tarantula56 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 Chyba ciezko bedzie posadzic rozrusznik na dwumas zeby odpalic
Arcus Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Między silnikiem a skrzynią jest taka cienka blacha. Może ona się gdzieś odkształciła przy montażu sprzęgła i teraz jak się wszystko nagrzeje to obciera o zamach.
Bromchit Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Z tą blachą miałem tak u siebie, właśnie jak mocno rozgrzał się silnik. Tylko to było słychać bardziej jako brzęczenie blachy wpadającej w rezonans. Był inny niż na filmiku, u mnie był bardziej metaliczny. Edytowane 26 Maja 2015 przez Bromchit
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się