RaV22K Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 8.01.2019 o 12:01, resiak82 napisał: Ale czy na pewno leci przez uszczelkę? Ja po pierwszym czyszczeniu dodatkowo uszczelniłem silikonem i przy kolejnej rozbiórce olej tam był. Moim zdaniem olej może się dostawać miejscem którym zaznaczyłem na foto Czy jak rozbierałeś swojego egr to patrzyłeś czy jest tam jakaś uszczelka aby ja wymienić czy to nie rozbieralny element ? Panowie według was czas zacząć się martwić olejem który jest w róże dolotowej ? Edytowane 9 Stycznia 2019 przez RaV22K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 3 minuty temu, RaV22K napisał: Czy jak rozbierałeś swojego egr to patrzyłeś czy jest tam jakaś uszczelka aby ja wymienić czy to nie rozbieralny element ? Panowie według was czas zacząć się martwić olejem który jest w róże odlotowej ? Myślę, że to się nie rozbiera. Zainspirowała mnie za to Twoja rura odlotowa, gdzie to? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV22K Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 35 minut temu, Hohe napisał: Myślę, że to się nie rozbiera. Zainspirowała mnie za to Twoja rura odlotowa, gdzie to? ? Zmienione aby innym nie dać powodu to radości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balbolek Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Czy w filtrze egr ten zawor (gruszka) od strony do ktorej przykreca sie rure powinna chodzic swobodnie po wcisnieciu palcami czy na sztywno? Edytowane 2 Lutego 2019 przez balbolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devix Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Witam, mam pytanie czy spotkał się ktoś aby wywaliło mu błędy P2015 i P0403 auto działa w trybie awaryjnym miga kontrolka świec i nie mam mocy. Dzis zamierzam czyścić EGR i nie wiem czy przy okazji nie rozebrać tez kolektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Nikt tak nie miał, jesteś pierwszy! Brawoooo! A poważnie, czyszczenie egra, razem z tym co pod pokrywką i aluminiowy pierdolnik do nastawnika z Allegro powinny pomóc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 Opublikowano 27 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2019 Tak jak kolega napisał wyżej. Przy okazji warto zobaczyć do przepustnicy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Kupował ktoś może nowe łożyska do ośki przepustnicy? Ostatnio wywaliło mi błędy i po rozebraniu oczywiście olej w środku. Wydaje mi się, że dostał się tam dlatego, że uszczelniacze na łożyskach są już wytarte. Moze wystarczyłoby wymienić łożyska zamiast kupować drugą przepustnicę. Łożyska to coś takiego jak to:https://allegro.pl/oferta/hk-1012-mgk-lozysko-igielkowe-10x14x12-7995915916 Zamówię jakieś i dam znać jak przyjdą, czy wszystko OK Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez zyznos321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Rozebrałem także zawór egr. Problem z kapaniem oleju w każdej a4 to nie wina uszczelek pomiedzy egr, a przepustnicą. Olej zbiera sie pomiędzy zaworem, a elektroniką i wypuszczany jest specjalnym kanałem zaznaczonym na zdjęciu. Na trzpieniu zaworu egr także musi być uszkodzony jakiś uszczelniacz. Nie wiem tylko, czy da się jakoś wymontować trzpień zaworu ? Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez zyznos321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, zyznos321 napisał: Na trzpieniu zaworu egr także musi być uszkodzony jakiś uszczelniacz. Nie wiem tylko, czy da się jakoś wymontować trzpień zaworu ? Witam. Też kiedyś rozebralem egra i doszedlem do tego samego wniosku. Z tego co pamietam to nie nie mozna sie dostać do uszczelnienia trzpienia. Przez powyższy uszczelniacz olej dostaje sięe do elektroniki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Z tego co widzę, trzpień jest zaklepany z obydwóch stron. Da się rozwiercić/spiłować i wymienić uszczelniacz, ale co potem? Zespawać? @edit Winny jest ten uszczelniacz. Niestety ciężko z wymianą i trzebe raczej kupić nowy zawór. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez zyznos321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDI FANATIC Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Witam. Potrzebne zdjecie wiazki przewodow idących do egr. Dokladnie , jak wpięte sa przewody do tej szarej kostki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyznos321 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekmt07 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 muszę wymienić egr. jaki mam kupić?oryginał czy zamiennik? nr 03l131501. zmieniłem kąt synchronizacji i wywaliło błąd egr.rozebrałem okazało się że się zacina od nagaru i dodatkowo od przeciążeń poszło tam małe łożysko.chyba zbieg okoliczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.gorski Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 U mnie jest taki wyciek. EGR? Przepustnica? Wystąpił też błąd P2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Wrzucał może ktoś zestawienie uszczelek niezbędnych do całej operacji czyszczenia egr i przepustnicy ? Wole miec caly zastaw zanim zabiore sie za robote. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinek5 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 03G131547C03L131547B069131547D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 W dniu 23.04.2019 o 21:45, zyznos321 napisał: Winny jest ten uszczelniacz. Niestety ciężko z wymianą i trzebe raczej kupić nowy zawór. Cześć. Prubowałeś wymienić ten uszczelniacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 21 godzin temu, dzinek5 napisał: 03G131547C03L131547B069131547D Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Witajcie, po 10 latach ujeżdżania 1.9 w b6 i b7, przyszedł czas na 2.0 Cr w Q5. Czy delikatne nieregularne poszarpywanie silnikiem na wolnych obrotach może mieć związek z egr? Dodam że lekko zatrzęsie przy gaszeniu także klapa raczej się nie domyka czyli nagar jest...dodam że największa korekcja wtrysku wynosi ok 1.1 i pływa pomiędzy wtryskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się