przemo0000 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 witam prosze o analize logów jestem nowy w temacie vaga to są moje pierwsze logi poniewaz znajomy ostatnio jezdzil moim autem i twierdzi ze zamula na niskich obrotach grupa 03 i 011 dynamiczne http://vaglog.pl/log_216393.html http://vaglog.pl/log_216392.html
lukaszooo Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Kolega dobrze twierdzi, zadane cisnie masz dopiero przy 2100rpm, prawdo podobnie masz dziurę w dolocie. Auto jest po programie ??? Dość wysokie ciśnienie wymaga ecu, avf przewanie ma ok 2450 u ciebie dochodzi do 2700 Edytowane 9 Maja 2015 przez lukaszooo
przemo0000 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 dzięki za odp ..wiec tak samochod jest po remapie z tym ze remapa byla robiona pod orginalną turbine i ic teraz mam 1756 i fmic i nadal tą mape czekam na wymiane ukladu hamulcowego i wtedy bedzie robiona mapa planuje tak na 200km i 400nm...czasmi mi sie pojawia błąd p0299 niedoładowanie turbiny było tak na starej turbinie to samo było gdy wstawiłem 1756 i to samo gdy wymieniłem ic na fmic wiec te podzespoły napewno są oki wymieniłem też wszystkie cienkie wężyki na zaworkach itp. ten bład sie pojawia gdy jade dłuższy czas np.130km/h bo jak cisne ze zmiennymi obrotami nawet pod 4000 nic sie niedzieje np. jak robiłem logi wszystko oki gdzie podejrzewasz ta dziure? co najlepiej sprawdzic?
kkam Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft?
przemo0000 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Mieszkam w irlandi i tutaj mialem robione tuner powiedzial ze juz wczesniej byla jakas mapa robione poprzedni wlaeciciel a on wprowadzil tylko jakies drobne poprawki a wiesz moze jak wrocic do seryjnej mapy ?
lukaszooo Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Skoro masz większe turbo i fmica to musisz mieć korektę softy bo nie pozbędziesz się problemu.
przemo0000 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Tuner jak mi to robil to mowil ze ktos wczesniej cos robil z programem a on tylko poprawil cos na wyzszych obrotach ale za tydzien mam zamiar robic mape pod to turbi i ic Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft?
Homiczek Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft? seryjna spokojnie 2.6 wytrzymuje może żywotność się skraca, ale daje rade. ale na 2.6 to już musiało być grubo skopane. jeżeli dwóch tam grzebało to powinno być jak trzeba i szacuje że było 190/400 :]
Blachu Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft? seryjna spokojnie 2.6 wytrzymuje może żywotność się skraca, ale daje rade. ale na 2.6 to już musiało być grubo skopane. jeżeli dwóch tam grzebało to powinno być jak trzeba i szacuje że było 190/400 :] Seryjne turbo mówisz ogarnia 1.6 bara? Tylko ciekawe jak długo... to za dużo dla tak małej turbawki... Tunerzy często zadają ciśnienie na max 1.5 bara, bo po co więcej... To że dwóch grzebało w sterowniku nie oznacza że wszystko jest jak należy... Paprochów nie brakuje przecież Jak już wyżej koledzy pisali w tym wypadku potrzebna jest na pewno korekta softu pod nowy osprzęt...
kkam Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft? seryjna spokojnie 2.6 wytrzymuje może żywotność się skraca, ale daje rade. ale na 2.6 to już musiało być grubo skopane. jeżeli dwóch tam grzebało to powinno być jak trzeba i szacuje że było 190/400 :] Seryjne turbo mówisz ogarnia 1.6 bara? Tylko ciekawe jak długo... to za dużo dla tak małej turbawki... Tunerzy często zadają ciśnienie na max 1.5 bara, bo po co więcej... To że dwóch grzebało w sterowniku nie oznacza że wszystko jest jak należy... Paprochów nie brakuje przecież Jak już wyżej koledzy pisali w tym wypadku potrzebna jest na pewno korekta softu pod nowy osprzęt... dokładnie. 1.6 bara zabija seryjne turbo. Bezpieczne dla turbo awx/avf jest 1,45 do 3,5tys obrotow, 1,42/4000 a dalej to już spadek ciśnienia. Jak zapodasz 1.6 to po kilku miesiacach turbo sie ukreci. Edytowane 20 Maja 2015 przez kkam
przemo0000 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Opublikowano 21 Maja 2015 No max bylo 1.5 ustawione sprawdzilem podcisnienie i zaworki wszytko oki pozniej sprawdzilem dolot i znalazlem 2 nieszczelnosci 1 to na nowym laczeniu z ic a druga to egr gdzies przepuszczal ale napewno nie membrana tylko gdzies w srodku jutro zrobie nowe logi 3 i 11 i wstawie A w nastepnym tyg nowa mapa ale najpierw chce miec 100% pewnosc ze wszystko jest oki
lukaszooo Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Zainwestowałeś sporo kasy wiec dodaj parę stów i zapomnij o problemie z autem. Wszystkie złącza silikonowe skręcane na opaski, egr zaślepiony blachami, katalizator wyciąć. Podczas korekty softu tuner wyłączy ci egr i nie będzie świeciła się kontrolka, dolot będziesz miał uszczelniony raz na zawsze a wieczne problemy z egr wyeliminowane.
Blachu Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Egr bym wyrzucił całkowicie... Zamiast tego wspawałbym klapę gaszenia z 2.5 tdi w kolektor ssący...
przemo0000 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Egr bym wyrzucił całkowicie... Zamiast tego wspawałbym klapę gaszenia z 2.5 tdi w kolektor ssący... chyba go poprostu zaslepie tylko musze zobaczyc gdzie przepuszcz...a masz moze jakies rozwiazanie do filtra powietrza bo ta cala obudowa nie siedzi tak jak powinna? auto po korekcie oto logi ale jak na moje to nic sie nie zmienilo nadal slaby dół a góra jak była tak jest ciagnie ale bez rewelacji http://vaglog.pl/log_221302.html http://vaglog.pl/log_221303.html http://vaglog.pl/log_221301.html aha egr zaslepiony i wylaczony przez tunera Musisz zrobic korektę w soficie. A tak w ogole to jeżeli mapa była robiona pod seryjną turbine to masz ustawione za wysokie ciśnienie doładowania. Kto Ci robił soft? korekta zrobiona mozesz zerknac teraz na logi? chyba dlatego mi czasami wywalalo blad p0299 niedoladowanie turbiny bo bylo ustawione za wysoko..teraz bledu zadnego nie lapie ale jak dla mnie nic sie nie zmienilo nadal slaby dół a góra ciagnie lepiej niz serja ale wydaje mi sie ze powinna mocniej
Homiczek Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 w logach nic specjalnego nie widać. silnik mocniej podkręcony i ciśnienie powietrza jest spore. Oprócz oczywiście dołu obrotów, bo tutaj turbo wolno wstaje, i dopiero przy 2100 zaczyna mocno dmuchać. może to i lepiej, bo seryjne sprzęgło nie zniesie takiego żądanego ( ale przez turbo nie osiąganego) momentu no chyba że zmieniłeś już na mocniejsze a słaby dół może wynikać z : - nie idealnego wyregulowania sztangi turbo - kwestii połączenia turbo-kolektor. Najlepiej jak jest dobrze pospawane, a nie np przez adapter śrub. Plus jakość wykonania sterowania sztangą. Kwestia kto to turbo przerabiał - kwestie zabrudzenia kierownic raczej wykluczam z uwagi na mocny program i butowanie Masz większe turbo, które musi się wolniej rozpędzać - ale ponoć da się wszystko wyregulować i będzie jak seryjne. Radziłbym pogadać z Tunerem robiącym ostatnią poprawkę, bo on widział i najlepiej ogarnie wszelkie zmiany mechaniczne + softwareowe
kresek Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Jeszcze istnieje opcja uszkodzonych PD. MOgą nie podlewać z dołu, stąd brak dynamiki spalin na wytworzenie doładowania. A tuner program wypisany na kolanie, chciałbym zobaczyc dawki paliwa, czasy wtrysków, SOI coby coś nie spłynęło. Z resztą kto robi program jak brak doładowania z dołu. Podcieranie d..y szkłem. Najpierw doprowadzić do łądu, pózniej program. I koniecznie u innego tunera.
przemo0000 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Jeszcze istnieje opcja uszkodzonych PD. MOgą nie podlewać z dołu, stąd brak dynamiki spalin na wytworzenie doładowania. A tuner program wypisany na kolanie, chciałbym zobaczyc dawki paliwa, czasy wtrysków, SOI coby coś nie spłynęło. Z resztą kto robi program jak brak doładowania z dołu. Podcieranie d..y szkłem. Najpierw doprowadzić do łądu, pózniej program. I koniecznie u innego tunera a jak sprawdzic pd? programik juz w trakcie korekt tuner inny i pracuje juz nad programikiem
kkam Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Poczekaj na nowy soft Twoj stary soft nie był najwyższych lotów
przemo0000 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Poczekaj na nowy soft Twoj stary soft nie był najwyższych lotów no juz mam teraz wszystko w trakcie testów juz jest znacznie lepiej zostały małe poprawki w sofcie
kkam Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Czyli tak jak mówiłem, Piotrek ogarnie temat;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się