mailcamel Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Witam, w sobotę przywitał mnie "żółty silniczek" na tablicy zegarów. VCDS wypluł: 004120 - Klapa kolektora ssącego 2 P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego Po przekręceniu kluczyka, zdjęciu plastikowej pokrywy silnika ukazuje się nam taki widok: https://youtu.be/f7qa11x0EQ8 Po stronie pasażera, dźwigienka wychyla się raz i wraca do położenia spoczynkowego. Po stronie kierowcy niestety dziwnie przeskakuje, jakby jakiś trybik się wyrobił. Pytania: 1. Co kupić? 2. Gdzie w W-wie z tym pojechać na wymianę? 3. Ile może to kosztować? Pzdr Piotr
QaDo Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Dużo kasy, duży roboty i problem się powtórzy lub pojawi inny, po wymianie klapek na stalowe, moze wyrobić się gniazdo cięgna i będzie do wymiany też kolektor, nie polecam wiec takich zabaw. Najprostsza opcja wykodowanie klap i problem z głowy do końca życia
mailcamel Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 MM kolektory po regeneracji w AZ. Ciegna metalowe, itp. Padł po prostu nastawnik, który już zamówiłem. Czy adaptacja po wymianie jest wymagana? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
radek21 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Mam pytanie gdzie mozna zrobic takie wyhodowanie klap? Trzeba je pózniej usunąć mechanicznie czy jak to wyglada?
QaDo Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Mam pytanie gdzie mozna zrobic takie wyhodowanie klap? Trzeba je pózniej usunąć mechanicznie czy jak to wyglada? Kodwanie ogarnia każdy normalny tuner. Fizyczne usunięcie nie jest konieczne, ale można usunąć same klapy a reszta elementów musi pozostać. Najprostsza metodą jest ręczne podczepienie ich w pozycji otwartej i właśnie wykodowanie programowe.
SotoM Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 ja wyciągam kolektory i klapy wyłamuje z oski, oska musi zostac ze wzgledu ze beda przeloty z kanału do kanału jak się wyciągnie wszystko...
Yoel romero Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Jedna klapa do wymiany, czy ktos wie gdzie na Szczecinie moge to zeobic w sensie ja usunąć i jaki jest koszt, bo z tego co czytam widze ze najlepiej je wywalić i wylosować. Czy w jakiś sposob to osłabia silnik i mu szkodzi
radek21 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Pisz do kolegi z posta wyżej, na pewno ci pomoze
beny2303 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 No i jak chłopaki! Daliście radę z usunięciem, wyprogramowaniem klap?
dziii Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 sam szukałem informacji na temat wyłączenia klap: mogę chyba śmiało odesłać to tematu : http://a6forum.pl/klapy-kolektorow-ssacych-v6-tdi-omowienie-t4728.html
marcin4x4 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Czy w jakiś sposob to osłabia silnik i mu szkodzi nie
sleza Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Sam wymieniłem sobie kolektory z klapkami.Zajęło mi to 1h i 380zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się