tommyy Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Witam, proszę o analizę bo mechanik robił coś z pompą i chyba mu nie wyszło?? http://vaglog.pl/log_216435.html http://vaglog.pl/log_216434.html http://vaglog.pl/log_216432.html http://vaglog.pl/log_216433.html http://vaglog.pl/log_216431.html Dzięki za opinie. Wydaje mi się, że kąt trochę za duży - 56 ?? Dawka paliwa około 4.0, może być czy nie?? Witam, proszę o analizę bo mechanik robił coś z pompą i chyba mu nie wyszło?? http://vaglog.pl/log_216435.html http://vaglog.pl/log_216434.html http://vaglog.pl/log_216432.html http://vaglog.pl/log_216433.html http://vaglog.pl/log_216431.html Dzięki za opinie. Wydaje mi się, że kąt trochę za duży - 56 ?? Dawka paliwa około 4.0, może być czy nie?? To może ktoś coś napisze... Edytowane 10 Maja 2015 przez tommyy
baca2309 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Zrób porządnie wszystkie logi wtedy napewno ktoś pomoże http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/
lukaszooo Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Dawke masz ustawiona na ok 4.0 czyli moze byc ale gdybys przestawił na mniejszą samochód był by dynamiczniejszy, kąt masz ustawiony na 41 ksiązkowo powinno być 50-55. Jednym słowem nie jest zle i po przestawieniu na żadane wartości wątpie zebys odczuł różnice.
baca2309 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) 41 to nie kąt ) tylko obroty silnika podane w innej wartości. z logów bs wynika że kąt jest 000 a na statycznych 56-60, książkowo dla tego silnika to 49-51. Musi na nowo zrobić wszystkie logi najlepiej pojedyńczo:P Edytowane 12 Maja 2015 przez baca2309
lukaszooo Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Widzisz 3 logi i w telefonie zle policzyłem, kąt jest ustawiony na 0 przestaw na 50-55
tommyy Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Opublikowano 12 Maja 2015 Oki, dzięki wszystkim za porady Czyli ma zrobić MB : 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 ?? oraz Basic Settings: 000, 003, 004, 011 ?? Tymczasowo zrobię tylko statyczne, a jak będę miał kogoś do pomocy to dynamiczne.
lukaszooo Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Statyczne 14,18,23 jak i bs 04 są nie do twojego silnika
tommyy Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Oki, czyli zrobię tylko te logi o których piszecie Czy możecie jeszcze napisać gdzie można odczytać dawkę paliwa, w których logach ?? W grupie 001 poz. 2 ?? Piszecie, że kąt jest ustawiony na 0 ?? W jakich logach statycznych mam go odczytać, aby ustawić go na 49-51 ?? Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 dobrze znalazłem ?? Edytowane 13 Maja 2015 przez tommyy
Bartollo Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Dobrze znalazles. Klikasz BS następnie tdi timing i tam wybierasz swój silnik i masz kąt wtrysku na wykresie.
lukaszooo Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Przypomnij się wieczorem na pw to wyśle ci link do stronki z opisem i fotami kolejności postępowania.
tommyy Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Przypomnij się wieczorem na pw to wyśle ci link do stronki z opisem i fotami kolejności postępowania. OKi
lukaszooo Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ Piękny opis jak ustawić kąt wtrysku.
tommyy Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 Wielkie dzięki teraz przestudiuję i będą logi oraz ustawienie, Dam znać jak poszło Witam, Panowie ... a więc TRAGEDIA !!! Po ustawieniu pompy maksymalnie w lewo kąt wynosi 30 i ani troszkę więcej ... Dawka paliwa po mimo regulacji stoi w miejscu. Co robić... POMÓŻCIE ...
Bartollo Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Przestaw pompę o ząbek lub popuść rurki wtrysków przy pompie to powinna przesunąć sie wiecej. Dawkę regulujesz nastawnikiem czy w adaptacjach ? Edytowane 22 Maja 2015 przez Bartollo
tommyy Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 Przestaw pompę o ząbek lub popuść rurki wtrysków przy pompie to powinna przesunąć sie wiecej. Dawkę regulujesz nastawnikiem czy w adaptacjach ? Dawkę reguluję nastawnikiem i nie ma żadnych zmian ...a z rurkami spróbuję WIELKIE DZIĘKI BARTOLLO Takie proste, a nie wpadłem na to, wystarczyło popuścić rurki i kąt jest ok. 56 także GITARA W wolnej chwili zobaczę jeszcze jak dawka i wrzucę logi ... Zobaczymy czy coś jeszcze nie gra.
Bartollo Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 A na pewno popuszczasz dobre śruby od nastawnika ? Bo niemożliwe ze dawka poprzez ruszenie nastawnikiem sie nie zmienia. Moze luzujesz śruby od pokrywki
tommyy Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 A na pewno popuszczasz dobre śruby od nastawnika ? Bo niemożliwe ze dawka poprzez ruszenie nastawnikiem sie nie zmienia. Moze luzujesz śruby od pokrywki Odkręcam te śrubki, teraz już zgłupiałem... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=135193&start=0 punkt drugi w opisie. Odkręcam te cztery śruby z góry w tym jedna trójkątna - czyżby nie to ???
Bartollo Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 To nie te popuszczasz tą 5cio katną i 3 na torxa ale te niżej i wtedy stukasz nastawnik
tommyy Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Opublikowano 24 Maja 2015 To nie te popuszczasz tą 5cio katną i 3 na torxa ale te niżej i wtedy stukasz nastawnik Dzięki za informację możesz mi jeszcze napisać gdzie dokładnie sprawdzić dawkę paliwa, w jakich blokach i jaka powinna być ???
wesz82 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 MB 001 druga wartosc,sprawdzamy na rozgrzanym silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się