Czaki89 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 U mnie też magiel idzie do roboty w przyszłym tygodniu Cena felg maleje i w końcu zostanie mi na jakieś 17" Nie ma to jak rok zaczynać od samych napraw
MichałA4 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 Ja już tak 2 lata dożynam swój magiel i dożnąć nie mogę, ale teraz na prawdę przechodzi samego siebie litra płynu na dwa tyg wlalem i w końcu powiedziałem dość teraz szybko muszę wymyślić co z nim zrobić czy regenerować, czy może szukać używki w dobrym stanie.... TAK...... nie ma jak to ruszyc z kopyta z nowym rokiem
tomekxp2 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Piękna furka majster modzisz w dobra stronę widzę ze mój motorek rok tylko kolor inny eh ogólnie kozaczek bryka aaale dorezaj sobie może włącznik świateł w chromiku i może pakiet dekorkow Led będzie juz całkiem rwać oko . . . A tu podrzucam foto z mojej przeróbki dobry maly tani modzik a cieszy Kolego nie myślałeś żeby sobie delikatnie przyciemnic folia tylne lampki u siebie rozkminiam takiego moda plus zmiana zderzaka na eske bo mam MS Design i juz mi się znudził eh. Małe foto może doradzisz Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Witam, środek włącznika świateł- chrom jest od B8 ? Pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać ? Edytowane 7 Lutego 2016 przez tomekxp2
misiekA80 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Bardzo ładna czarna B6, marzy mi się w tym kolorze Dużo zmodzone, dzieje się coś w temacie?
MichałA4 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 Dzieki kolego temat oczywiście nie zamknięty, ale na razie toczę nie równą walkę z serduchem auta, miałem kilka spraw ,które musiałem ogarnąć bo już 4 lata bez żadnego remontu śmigam, zrobiło się więc kilka wycieków, nawaliła pompa vacum oraz robię przymiarkę do magla , który też pochłania ładne ilości płynu, niedługo wpadnie kilka fot z placu boju Z nowości to kompletuje też graty pod CLH+ fotochrom wewnętrzny, mam nadzieję, że niedługo pochwalę się efektem prac
Kazek 1.9 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Piękna furka majster modzisz w dobra stronę widzę ze mój motorek rok tylko kolor inny eh ogólnie kozaczek bryka aaale dorezaj sobie może włącznik świateł w chromiku i może pakiet dekorkow Led będzie juz całkiem rwać oko . . . A tu podrzucam foto z mojej przeróbki dobry maly tani modzik a cieszy Kolego nie myślałeś żeby sobie delikatnie przyciemnic folia tylne lampki u siebie rozkminiam takiego moda plus zmiana zderzaka na eske bo mam MS Design i juz mi się znudził eh. Małe foto może doradzisz Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Witam, środek włącznika świateł- chrom jest od B8 ? Pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać ?Środek nie jest od b8 nie spasi niestety. .. mam jeszcze taki włącznik na sell jak coś heh sorka michale za reklame ale musialem przy okazji objasnic heh [emoji14] po za tym widzę że ty tez dzialasz z remontem ja mam to samo teraz pompe musze zmienic albo regeneracja zobaczymy. .. tak że dzialajmy i bezawaryjność życzę [emoji6] Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Piękna furka majster modzisz w dobra stronę widzę ze mój motorek rok tylko kolor inny eh ogólnie kozaczek bryka aaale dorezaj sobie może włącznik świateł w chromiku i może pakiet dekorkow Led będzie juz całkiem rwać oko . . . A tu podrzucam foto z mojej przeróbki dobry maly tani modzik a cieszy Kolego nie myślałeś żeby sobie delikatnie przyciemnic folia tylne lampki u siebie rozkminiam takiego moda plus zmiana zderzaka na eske bo mam MS Design i juz mi się znudził eh. Małe foto może doradzisz Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Witam, środek włącznika świateł- chrom jest od B8 ? Pasuje p&p czy trzeba coś przerabiać ?Środek nie jest od b8 nie spasi niestety. .. mam jeszcze taki włącznik na sell jak coś heh sorka michale za reklame ale musialem przy okazji objasnic heh [emoji14] po za tym widzę że ty tez dzialasz z remontem ja mam to samo teraz pompe musze zmienic albo regeneracja zobaczymy. .. tak że dzialajmy i bezawaryjność życzę [emoji6] Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
MichałA4 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) NO NO nie rozpasać mi się tu od tego jest PW, do tego te cytowanie, chopy trochę wyobraźni szukanie nie boli Edytowane 18 Lutego 2016 przez MichałA4
Tomi_81 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Czyli nie jestem sam u mnie niestety też magiel do roboty w sobotę odstawiam autko Ja już tak 2 lata dożynam swój magiel i dożnąć nie mogę, ale teraz na prawdę przechodzi samego siebie litra płynu na dwa tyg wlalem i w końcu powiedziałem dość teraz szybko muszę wymyślić co z nim zrobić czy regenerować, czy może szukać używki w dobrym stanie.... Ja regeneruje... z używką jak się trafi no chyba że servotronic chcesz sobie wyrezać
MichałA4 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Co tu dużo mówić chciałbym wrzucić servo , ale nie jest to dla mnie priorytetem, jeżeli trafi się dobry magiel to nawet nie będę się zastanawiał tylko go wezmę. Walkę z nieszczelnościami zacząłem od pompy vacum, zainstalowana jeszcze fabrycznie pompa LUK-a nie dawała już rady, cieknący króciec, oraz wyciek oleju skłoniły mnie do zakupu pompy z młodszego rocznika i wpadł taki zestaw: - pompa vacum 038 145 209N - uszczelka metalowa 038 145 215 - wąż odpowietrzający 038 121 473 Teraz biorę się za tego koleżkę niestety wyciek ewidentnie jest spod grzyba więc prawdopodobnie tylko wymiana wchodzi w grę Edytowane 23 Lutego 2016 przez MichałA4
Blachu Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Dasz nowy egr i problem wróci po jakimś czasie... Ten koleżka u mnie został wysiedlony z auta A klapa gaszenia z 2.5 tdi została wspawana w kolektor ssący, by nie telepało autem przy gaszeniu...
MichałA4 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Albo "zaślepienie grzyba" nie wiem co kobita na to powie,ale gdzieś czytałem że da się to zrobić gwintując ten otwór w środku i zaślepiając go śrubą - to musi boleć Dasz nowy egr i problem wróci po jakimś czasie... Ten koleżka u mnie został wysiedlony z auta A klapa gaszenia z 2.5 tdi została wspawana w kolektor ssący, by nie telepało autem przy gaszeniu... Widzisz wczoraj miałem auto na podnośniku turbo suche jak pustynia ten olej musi w takim razie w większej ilości brać się z odmy innej opcji nie ma i tak się właśnie zastanawiam czy kombinować z jego całkowitym wyrzuceniem z auta czy jednak zakupić nowy i niech sobie żyje swoim życiem dopóki to ciekło tymi otworkami to nie było tragedii , ale teraz już grzyb puszcza i sporo oliwy idzie poprostu w glebę ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 07.03.2016R Sprawy mechaniczne z serduchem A4-ki trochę się przeciągają więc wykorzystałem ten czas na wyrezanie wewnętrznego fotochromu i CLH- tu ogromne słowa uznania dla kolegi KAJA za pomoc merytoryczną i wsparcie w kabelkologi , na pokład wpadł również MCE w wersji HIGH z końcówką F Lustro wewnętrzne + włącznik AUTO oraz CLH z regulacją wysokości Obecnie auto przechodzi większy serwis, który zapoczątkował wyciek płynu chłodzącego po dokładnym przejrzeniu silnika zapadła decyzja o serwisie całej czapki i związanych z tym wszystkich elementów góry silnika. Spaliny przedostawały się do układu chłodzenia co powodowało powstawanie ciśnienia, które wysadzało poszczególne części instalacji, również w komorach spalania były ślady spalania płynu chłodzącego. Po zdjęciu pokrywy zaworów naszym oczom ukazał się przykry widok szklanki - masakra, wałek-masakra, krzywki- masakra wszystko - OUT, tak że teraz jestem na etapie organizowania wszystkich części zamiennych głowica dziś już opuściła auto i jutro trafia do szpeca od tych tematów, jeżeli dobrze pójdzie to do piątku auto powinno już wrócić do żywych Edytowane 7 Marca 2016 przez MichałA4
Czaki89 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Grubo Panie..już mnie trochę przegoniłeś z tą elektroniką Teraz to mi musisz pogonić swoje RSy żeby na zrobienie silnika mieć hajs Edytowane 7 Marca 2016 przez Czaki89
MichałA4 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Mówiłem że z przytupem zaczynamy rok , szkoda tylko że silnik klękną ale cóż..... miało być turbo, icek i wtryski, a będzie piękna seria ze zdrowa czapeczką Jeszcze tych laczków nie upolowałeś? Spiesz się- wiosna idzie i trza będzie lans uskuteczniać FA........ Nie wiem co wcisnąłem ale pierwszy post znikną Edytowane 7 Marca 2016 przez MichałA4
Czaki89 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Może będą jakieś zakupy w przyszłym tygodniu, tylko cały czas nie mogę się na nic zdecydować :D Powodzenia w ogarnianiu
MichałA4 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Jak coś Ci wpadnie w oko to podrzuć fotki chętnie rzucę okiem na nowe fanty, w znajomym aucie U mnie jeszcze się zejdzie zanim wyjdę na prosto po tej robocie, jak to mówią tanio nie będzie, ale za to sympatycznie
Hugo Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 FA........ Nie wiem co wcisnąłem ale pierwszy post znikną Michał zerknij czy jest ok
MichałA4 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) FA........ Nie wiem co wcisnąłem ale pierwszy post znikną Michał zerknij czy jest ok Darek jest lepiej niż było wcześniej ogromne dzięki No więc robota pomału idzie do przodu...... Edytowane 8 Marca 2016 przez MichałA4
MichałA4 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Nie da się ukryć Wpadają kolejne elementy układanki.... Pokrywa zaworów 038 103 469 AE Uszczelka pokrywy zaworów 038 103 483 D cdn........ Edytowane 9 Marca 2016 przez MichałA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się