kkam Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Jak robisz remont to daj odraz mocnijsze śruby do głowicy z silnika ARL A pokrywe zaworów dlaczego dajesz nową? Był problem z odmą w starej?
MichałA4 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Śruby są już przygotowane i czekają aż głowica wróci z serwisu, co do pokrywy to właśnie z odmą miałem duży problem, więcej oleju lało się przez odmę do dolotu niż spod wydmuchanej uszczelki głowicy, postanowiłem zaryzykować i szarpnąłem się na nową zobaczymy czy coś to pomoże ....
mateusz233 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Mam jedno pytanie. Jak wy to robicie, że wkładacie 9J et29 i jest ok :-) Ja mam 8,5J et42 i sie przejmuje że troche za szeroko z przodu ;-).
MichałA4 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) He he musisz poruszać się w dwóch płaszczyznach, razem z szerszym kołem musisz niżej posadzić auto, wtedy felga wchodzi w nadkole. Ale przód przy et 29 chocbys nie wiem jak się starał będzie na styk dopiero jak auto siądzie nisko jakoś to wygląda Swoją drogą auto już poskladane jeździ i ma się dobrze pierwsze km za mną może jutro skrobne coś więcej i zrobię fotki wymienionych fantów... Edytowane 15 Marca 2016 przez MichałA4
Czaki89 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Najważniejsze że powróciła do żywych Letni setup kiedy zakładasz?
MichałA4 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) O to to przyznam szczerze że się już zaczynałem o nią martwić , ale najważniejsze że się chłopaki spisali i wszystko chodzi aż miło, klepie miękko, nie ma dudnienia z puchy filtra poprostu jest git , Letni setup planuję wrzucić może na początku kwietnia, wszystko zależy od pogody, u nas jeszcze wczoraj śnieg leżał dziś już słońce tak że nie wiadomo jak do tematu podejść ......a dwie opony jeszcze muszę kupić bo załatwiłem w zeszłym sezonie jedną Przy okazji remontu zaślepienia doczekał się EGR: wpadły takie zaślepki: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Palemka znów odbiła a poważnie zegar radiowy uruchomiony, wystarczyło odpowiednie kodowanie i mamy taki oto efekt: i samo kodowanie: Adres 17 - Instruments10 - Adaptacja --> kanał 19?xxxx: Illumination Option0 - Needle and Scala only active at 'Light on"1 - Needle already active at 'Ignition on'2 - Scale already active at 'Ignition on'3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" activex?xxx: Board Computer0 - only Level 2 (long time memory)1 - Level 1 and 2xx?xx: Driver Information System (DIS)0 - DIS 11 - Highline without DIS2 - DIS 2xxx?x: Ambient Temperature0 - no Display, Illumination inactive1 - Display and Illumination activexxxx?: Remote Clock0 - Remote Clock not active1 - Remote Clock active Auto już na dobre wróciło do żywych pozostało już tylko ogarnąć osłony silnika, żeby nie było zbyt miło to jeszcze po wszystkim musiałem wymienić króciec płynu chłodzącego znajdujący się z tyłu silnika, tak to teraz wygląda: a tu moja nowa zabawka pamięta ktoś jeszcze takie cudo Edytowane 31 Marca 2016 przez MichałA4
lopes1987 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Robota na pierwszy rzut oka zrobiona estetycznie a co do MZ-tki to gdzieś ty ją dorwał w takim ładnym stanie?
tomekhxc Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 o żesz ty mz-tka miałem kiedys tropika ale to jeszcze inna epoka
MichałA4 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Niestety wyciekow trochę było, a żeby się do nich dobrać silnik musiał trafić pod myjke bo nie wiadomo było skąd co leci Tak że jeszcze jakiś czas będzie się tak pszczyl Z motorkiem to długa historia, ale w dużym skrócie udało mi się go kupić z ośrodka szkolenia kierowców, jest w stanie idealnym nawet jest ori lakier pali od pierwszego kopa, no i przelotu ma.... 2000 tys km o żesz ty mz-tka miałem kiedys tropika ale to jeszcze inna epoka Tropic też mi się kiedyś przewina ale to było wieki temu He he ale tej 150 nie mogłem odpuścić
mariuszbielsko Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Michal mz-tki raczej modzic nie bedziesz ale piekna sztuka , a jak wozidelko
MichałA4 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Masakra wczoraj wysypał mi się jeden wtrysk więc auto znów uziemione, a wtryski dziś poszły do regeneracji.
mariuszbielsko Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 oooo to nie fajnie, ale dobrze ze mz-tke nabyles chociaz jest sie czym poruszac pozdrawia
MichałA4 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 MZ to bardziej zabawka na czas gdy zawitam do domu, na razie wypożyczyłem bawarkę od szwagra żeby jakoś się przemieszczać
mariuszbielsko Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 zrobisz i bedzie super tez sie musze za swoja zabrac bo jak moja stanie to lepiej bedzie motor wymienic odpukac puki co dokonczyłem ryj mojej czarnej jeszcze tylko lotka , wymienic listwy s-line na s4 i mysle nad 19 potem sie zobaczy
MichałA4 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Mnie praktycznie przez 4 lata omijały jakiekolwiek naprawy motorowni, a w tym roku normalnie wysyp mam nadzieję że to już będzie koniec na jakiś czas bo mój budżet tego nie wytrzyma, a kasa musi się zgadzać , jedyne co zdążyłem zrobić przez tą chwilę po naprawie głowicy to wrzucić letnie koło, na montaż czekają też hemple 320- trzeba je tylko w jakiś ładny kolorek prysnąć oraz kilka innych mniej znaczących zabawek..
arturek986 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Gratuluje fury. Życzę szerokości i bezawaryjności Jeszcze raz dzięki za pomoc
MichałA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Polecam się i zapraszam do WL
arturek986 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jak będę w okolicy to na pewno dam znać
MichałA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Po długich bataliach z wtryskami auto wróciło do żywych, dziś na szybko sprawdziłem jeszcze korekcję i na wszystkich są one równe 0.0 więc jest super, pierwsze spostrzeżenia są takie że auto jest wyraźnie mocniejsze ciągnie równo na każdym biegu i to tak że do 4-ki wyrywa kierownicę z rąk kolejnym plusem jest totalny brak dymka - i to mnie martwi ponoć to diesel Z nowych rzeczy to wpadła również nowa chłodnica klimatyzacji, stara miała więcej dziur niż ser szwajcarski , na sam koniec silniczek dostał nowy olej VALVOLINE synpower EXTREME MST 5W40 oraz CERATEC-a od LM. Jak się ogarnę ze wszystkim to zrobię kilka fotek rzeczy które ogarnąłem może tez wpadnie zdjęcie z letnim setup-em, który w końcu siedzi na aucie. O załapałem się na foto : https://www.facebook.com/AudiSpotWwa/photos/pb.737367523026872.-2207520000.1461788928./971183299645292/?type=3&theater
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się